پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵

درووووووووود

مردم رشید کازرون

مردم با غیرت کازرون

سلام

این جا کازرون است و این هم صدای رادیو کازرون است که از مرکز شهرستان به گوش شما شنوندگان عزیز می رسد

درود به شرف تان که با شور و شعور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاه شرکت کردید و افتخار آفریدید.

درود به زن و مرد و پیر و جوان

درود به برگزارکنندگان انتخابات، فرمانداری محترم، هیات های اجرایی و نطارت.

درود به سربازان گمنام امام زمان(عج)، بسیج و سپاه و نیروهای انتظامی و قضایی و همه ی دست اندرکاران این اتفاق خوب و این دومکراسی ایرانی.

شنوندگان عزیز این جا کازرون استف شهر انسان های فهیم و آگاه و حاضر در صحنه های حساس دوران طلایی نظام جمهوری اسلامی ایران

بادا بادا مبارک بادا ایشاا.... مبارک بادا

کیلی لی لی لی لی لی

هوی مبارک، اهوی مبارک!

مردم آمدند و حماسه آفریدند و در این میان نمره ی بیست گرفتند؛ اما برخی ها مشروط شدند و بعضی ها رفوزه!

بعضی ها تجدید شدند و برخی ها با افتخار و سربلندی نمره ی اخلاق گرفتند و اما نمره ی قبولی شان کمی پایین بود ولی آینده در اختیار آنان است!

شنوندگان عزیز قبلاً هم گفتیم و نام برنامه هم همین است:

انتخابات، امتحانات؛ و باید عرض کنیم که در این امتحانات مردم شاهد و ناظر بودند و نمره می دادند و دیدند کسانی را که چند صد میلیون هزینه کرده بودند و شبانه روز غذا دادند و قشون کشی کردند و در و دیوار و درخت و زمین و هوا را آلوده ی عکس و پوستر تبلیغاتی کردند و مردم با هوش در نهایت به این نوع حضور نه گفتند!

بعضی ها با ماه ها برنامه ریزی و صرف هزینه های زیاد قصد وارد شدن به شورای اسلامی شهر کازرون داشتند، اما سوال این جاست که برای چه و به چه دلیل؟

مگر در شورای شهر جه خبر است؟!

مگر در شورای شهر حلوا خیر می شود یا حقوق نجومی می دهند؟ و اگر می دهند جرا باید بدهند؟ مگر برای خدمت کردن به مردم بایستی پول گرفته شود؟!

 مگر در شورای شهر رانت بازی یا رانت خواری است؟!

مگر در شورای شهر خدای نکرده قرار است مالی یا زمینی یا ملکی تقسیم کنند که برای رفتن به آن جا این قدر بی تقوایی صورت گرفت و این قدر بی انضباطی و این قدر ریخت و پاش و هزینه های زیاد؟!

مگر نه این که قرار است نوکری و خادمی مردم باشد!

چرا بعضی ها سیم کارت و کارت شارژ و خودکار و ... دادند و غذا و پول نقد دادند و رای خریدند و بی قانونی کردند؟!

مگر توی شورا چه خبر است و تا آن جا که من شنیده ام بایستی چند نفر انسان تحصیل کرده و با ایمان و متخصص و مردمی و مومن و با ایمان و چشم و دل سیر و شجاع و از همه مهم تر خدمت گذار به مردم بایستی توسط خود مردم انتخاب بشوند و دست به سینه ی مردم باشند، حالا آن هایی که این همه هزینه می کنند و این هم دچار مخارج می شوند منظورشان چیست؟

اگر شهرت و نام و اسم و رسم است که فکر نمی کنم این ارزش ها را داشته باشد!

اگر آماده شدن برای انتخابات مجلس است که به شورایی شدن نیست!

پس چه دلیل دارد که این قدر پول خرج می کنند نکند که منظور دارند؟

نکند که کیسه دوخته باشند؟

نکند که چشم طمع به مال مردم دوخته اند؟

نکند که اهل زد و بند بازی باشند؟!

ضمن این که این یا آن دوران گذشته و کسانی که این عقاید را دارند یا داشته اند با وجود سربازان گمنام امام زمان (عج) و رسانه هایی که چشم و گوش مردم هستند قادر به هیچ خلافی نیستند!

شنوندگان عزیز این حا کازرون است و شما در حال گوش دادن به رادیو صدای کازرون و داشتم عرض می کردم که مردم فهیم کازرون شاهد بودند که بعضی از نامزدهای انتخاباتی در و دیوارهای شهر را کثیف کرده بودند و آلودگی صوتی داشتند و مردم و رفت آمدشان و عبور و مرور را مختل کرده بودند و به آن ها رای نداند!

مردم فهیم کازرون دوست دارند و دوست داشتند که شهرشان پاک و تمیز باشد و سر سبز و شکوفا!

مردم از زیاده روی و اسراف بدشان می آید و دل شان می خواهد که این پول ها خرج هزینه های جهیزیه ی خانواده های  مستمند شود و خرج احتیاجات خانواده های نیازمند شود، و چرا این پول ها در این راه ها خرج نمی شود!؟

اگر بگوییم پول بدهید تا خرج ورزش کنیم و به هندبال مردان و بانوان کازرون برسیم تا در ایران افتخار آفرینی کنند که عقب می کشید!

اگر بگویم برای فرهنگ و هنر و کتاب و کتاب خوانی و سایت های خبری و تکیه و مساجد و امور مذهبی و کارهای فرهنگی  پول بدهید که گوش نمی گیرید!

اگر دل تان برای شهر سوخته و اگر  راست می گویید این پول ها را روی هم بگذارید و به شهرداری قرض بدهید تا حقوق کارگران شهرداری عقب نیفتد.

اگر راست می گویید و دل سوز شهر هستید و می خواهید به شورا بروید تا خدمت و کمک کنید این پول ها را برای فضای سبز یا خریدن ماشین کف شوی خیابان ها هزینه کنید!

اگر راست می گویید و دل تان برای کازرون سوخته است این همه که خرج پوستر و بنر و تبلیعات و شام و ناهار و ایاب ذهاب و ریخت و پاش کردید، می دادید تا یک تندیس از ناصر دیوان بسازیم و در ورودی شهر نصب کنیم! مگر در شورا چه خبر است و نکند حلوا خیر می کنند یا آش می دهند!

اگر بگوییم کمک کنید و پول روی هم بگذارید و به آموزش و پرورش کمک هزینه بدهید تا ساختمان و زمین بازی و ورزشی قدیمی دبیرستان(شاپور) شهید بستانپور را که خاطره گاه بهترین دانش آموزان دیروز و مهندسین و دکتران امروز است را بازسازی کنیم و دستی به سر و رویش بکشیم روی تان را بر می گردانید!

 و مگر این ها خدمت به شهر نیست و مگر در شورا به جز خدمت کردن چه چیزی تقسیم می شود؟

پس شعار ندهید و از دل سوزی برای  کازرون نگویید و محیط زیست را خراب نکنید و به مردم شهر آسیب نرسانید!

این جا کازرون است و شهر فرهنگ و ادب و هنر و دین است که از اسراف بی زار است!

شنوندگان عزیز رادیو صدای کازرون، امیدوار هستیم که این ترکیب خوب منتخبین شورای جدید شهر سبب خیر بشود و بتوانند دل مردم را شاد کنند و کاری کنند که مردم به انتخاب خودشان و واعتمادشان راضی باشند.

رادیو صدای کازرون ضمن تبریک به منتخبین پنجمین دورای شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان و آرزوی موفقیت و سربلندی برای منتخبین اعلام می کند که دست دوستی و هم کاری و هم یاری را به سوی شان دراز می کنیم تا از موفقیت ها و تلاش ها و پی گیری های شان بگوییم و به گوش مردم شهرستان برسانیم و بی رو در بایستی به عرض آن عزیزان می رسانیم که دست برادری را می دهیم اما تا زمانی که در راستای خدمت به مردم گام بردارید و اگر خدای نکرده از راهی که قرار است حرکت کنید و قانون و مقرراتی که باید اعمال کنید تخطی و سر پیچی نمودید به قول تهیه کننده ی برنامه های رادیو صدای کازرون قبایمان پشت و رو ندارد و از همین رسانه و همین رادیو انتقاد می کنیم و گوشزد و مواظب باشید می گوییم و با هیچ کس هم تعارف نداریم و فقط عزت و سربلندی مردم شهرستان را می خواهیم و تا زمانی که برای منافع مردم تلاش می کنید ما هم با صدای بلند و از رادیو صدای کازرون می گوییم:

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷