پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲
در تصادف یک خودرو با کامیون حامل سوخت:
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری کازرون گفت: مسئولیت‌پذیری و اقدام به موقع یک شهروند کازرونی از انفجار احتمالی یک تریلر حامل سوخت جلوگیری کرد.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون، مهندس مهدی صادق‌زاده با اعلام این خبر گفت: تصادف یک خودروی پراید با یک تریلر حمل سوخت، منجر به آتش‌سوزی خودروی پراید شد، که آتش‌نشانان پس از دریافت خبر حادثه، با توجه به  حساسیت موقعیت و امکان وقوع انفجار با تیم عملیاتی و تجهیزات کامل بلافاصله به محل اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کازرون ادامه داد: آتشنشانان پس از رسیدن  به محل حادثه مشاهده کردند که راننده یک خودروی حمل تانکر آب که در حال عبور از محل بوده، پس از مشاهده  صحنه، تغییر مسیر داده و خود اقدام به خاموش کردن آتش کرده است.

اقدام به موقع شهروند کازرونی از بروز یک فاجعه جلوگیری کرد

وی با تصریح بر اینکه اگر این شهروند به موقع  اقدام نمی‌کرد، ممکن بود آتش باعث انفجار تریلر حمل سوخت شود، خاطرنشان کرد: اقدام سریع و موثر آقای "سیدپیمان جعفری" باعث شد تا تریلر حامل سوخت دچار هیچگونه سوختگی نشود و آتش‌نشانان نیز پس از رسیدن به محل تنها اقدام به پاکسازی محل و کمک به انتقال خودرو کنند.

صادق زاده ضمن تقدیر از این عمل شایسته و ارزشمند، اظهار داشت: اقدام قابل تقدیر و تحسین این شهروند گرامی، نمود عینی حس مسئولیت‌پذیری، نوع‌دوستی و کنش‌گری شهروندی و اجتماعی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کازرون با اهدای لوح تقدیر از سیدپیمان جعفری تجلیل کرد.

این حادثه در خروجی جاده کازرون به وقوع پیوست.

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹