پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
به منظور کیفیت بخشی عملکرد مالی مدیران:
کارگاه آموزشی و توجهی مالی مدیران مدارس منطقه قائمیه با حضور کلیه مدیران در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، این کارگاه با هدف کیفیت بخشی عملکرد مالی مدارس و هم اندیشی مدیران مدارس و مسئولین مالی اداره در مسائل مشارکت های مردمی و نحوه هزینه کرد مدارس و ثبت اسناد مالی برگزار گردید.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش در این نشست ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم به همکاران و تشکر و قدردانی از زحمات همکاران آموزشی و مدیران، گفت: تجربه نشان داده است که پول بیشتر در آموزش و پرورش به کیفیت نمی انجامد و مدیران و نیروی های انسانی خوب و با تجربه به آموزش و پرورش کیفیت می بخشد .

کارگاه آموزشی امور مالی مدیران مدارس بخش چنارشاهیجان برگزار شد

وی خاطر نشان کرد: یک مدیر، شالوده و اساس و محور یک سازمان است و داشتن سعه صدر و انتقاد پذیری و بهره مندی از فضل و دانش را از مهمترین شاخصه های یک مدیر بیان کرد.

کرامت اله جاویدی گفت: در دنیا کشورهایی موفق هستند که به مسائل  آموزش و پرورش اهمیت می دهند و باید آموزش و پرورش بیشتر مورد توجه واقع شود تا موفق تر باشیم .

کارگاه آموزشی امور مالی مدیران مدارس بخش چنارشاهیجان برگزار شد

معاون اداری مالی آموزش و پرورش در ادامه در مورد جمع آوری مشارکت های مردمی و سرویس های روستا مرکزی و سرانه آموزش مدارس صحبت نموده و در خصوص نحوه عملکرد مالی و هزینه کرد مالی مدارس  هم اندیشی شد 

نویسنده: راه علی طاهری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳