پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
به دنبال قطعی شدن حکم دکتر الوانی:
بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون با صدور نامه هایی خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیأت امنا و دکتر علی‌محمد نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و نیز دکتر حمزه سارویی دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد استان فارس، از انتصاب دکتر جمال الوانی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد کازرون و پایان دادان به وضعیت آشفته این دانشگاه تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بسیج دانشجویی شهرستان کازرون، در این نامه خطاب به دکتر ولایتی، دکتر نوریان و دکتر سارویی آمده است: جای بسی خوشحالی دارد که سرانجام پس از پنج ماه سردرگمی، با انتخاب فردی باتجربه و متعهد و دارای سوابق مثبت مدیریتی به وضعیت آشفته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون پایان دادید.

این نامه می افزاید: امروز دانشگاه آزاد کازرون نیاز مبرم به پایان دادن به بحران مالی و اتمام پروژه بیمارستان امام علی (ع) دارد که امیدواریم ریاست جدید به این مهم جامه عمل بپوشاند.

واکنش بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون به انتصاب رئیس جدید دانشگاه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد کازرون در این نامه آورده است: این تشکل دانشجویی ضمن تبریک به ریاست جدید دانشگاه، همچون گذشته آماده همکاری در عرصه های مختلف می باشد.

گفتنی است بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون چندی پیش با صدور نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیأت امنا و هیات مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، خواستار انتخاب هر چه سریعتر رئیس این واحد دانشگاهی و پایان دادن به وضعیت آشفته فعلی شده بودند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹