پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
با همت جوان ترین خیّر مدرسه ساز کشور:
به مناسبت 15 شعبان، میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر(عج) کلنگ ساخت دبستان 12 کلاسه خیرساز در کازرون به همت جوان ترین خیر مدرسه ساز کشور به زمین زده شد.

به گزارش کازرون نما، امام‌جمعه کازرون در آیین کلنگ‌زنی دبستان 12 کلاسه خیرساز که با حضور مدیرعامل انجمن خیران مدرسه‌ساز استان فارس، مدیر آموزش‌وپرورش کازرون و جمعی از فرهنگیان و خیّران این شهرستان صورت گرفت، با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت ولی‌عصر (عج) در سخنانی اظهار داشت: اسلام برای جایگاه مقدس مدرسه و علم‌آموزان اهمیت ویژه‌ای قائل است و قرآن کریم پیشرفت هر امتی را درگرو پیشرفت آنان در علم می‌داند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند گفت: اگر کشوری بخواهد روی پای خود بایستد باید به پیشرفت علمی و تجهیز زیرساخت‌ها که همان مدرسه و دانشگاه است بایدتوجه فراوانی داشته باشد.


وی متذکر شد: این مهم فقط با مشارکت مردم و خیّران خداجو تحقق پیدا می‌کند، همان‌طور که از بدو انقلاب اسلامی تاکنون نیز خیّران نقش بسزایی در این راستا داشته‌اند که جای تقدیر دارد.

امام‌جمعه کازرون با بیان اینکه مدرسه‌سازی توسط خیّران از ارزش والایی برخوردار است تصریح کرد: یک مدرسه می‌تواند سالیان متمادی ماندگار باشد و دعای خیر علم‌آموزان و اولیای آنان را به دنبال داشته باشد.

خرسند اساس زیربنای توسعه کشور را مدرسه عنوان و اظهار امیدواری کرد که خیّران مدرسه‌ساز حضور پررنگ‌تری در این شهرستان برای ساخت مدرسه و مسجد در روستاها داشته باشند.

وی از حاج‌محمدمسعود رزمی جوان ترین خیّر مدرسه‌ساز کشور که ساخت مدرسه 12 کلاسه در شهر کازرون را عهده‌دار شد تقدیر و تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد دیگر جوانان متمکّن این شهرستان هم در سنین جوانی به کار خیر روی بیاورند و نام نیک از خود بجای بگذارند.

در ادامه این آیین مدیر آموزش‌وپرورش کازرون نیز ساخت مدرسه را کاری ارزشمند توصیف کرد و بیان داشت: در آیین ملی و مذهبی ما وقف و احسان جایگاه ویژه‌ای دارد و چه بهتر که این کار خداپسندانه در سنین جوانی صورت گیرد.

به گزارش فارس، این دبستان در دو طبقه و با 12 کلاس‌ در زمینی به مساحت 2500 مترمربع و با زیربنای یک هزار مترمربع احداث خواهد شد.

نویسنده: محمدحسین هاشمی کشکولی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲