پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
مهران حفاری خبر داد:
دبیرهیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فارس از برگزاری انتخابات شورای اسلامی در 10 شهر فارس از جمله کازرون به صورت مکانیزه خبر داد

به گزارش کازرون نما، دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فارس گفت: با توافق هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی کشور و ستاد انتخابات وزارت کشور، در شهرهایی که تعداد اعضای شوراهای اسلامی آن 7 نفره و 9 نفره باشند، انتخابات به صورت مکانیزه انجام می گیرد.

مهران حفاری افزود: شهرهای صدرای شیراز، کازرون، نورآباد، فسا، فیروزآباد، جهرم، داراب، ممسنی، مرودشت و لار، شهرهایی هستند که انتخابات در آن ها به صورت مکانیزه برگزار خواهد شد.

وی گفت: ‌مراحل اجرایی این کار به تائید هیات مرکزی نظارت کشور و ستاد انتخابات وزارت کشور رسیده است و نحوه اجرای آن به هیات های اجرایی و نظارت آموزش داده می شود.

دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی فارس افزود: در دیگر حوزه های انتخابیه فارس شامل 103 حوزه، مردم می توانند با همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی و داشتن سن 18 سال تمام یعنی متولدین بیست و نهم اردیبهشت 1377 و قبل از آن به شعبه های اخذ رای مراجعه کنند و رای خود را به صندوق بریزند .

انتخابات شوراهای شهر در شهر کازرون مکانیزه برگزار می شود

صندوق اخذ رای مکانیزه

در روش های مکانیزه اخذ رای بعد از تایید هویت فرد رای دهنده، تعرفه رای به فرد داده می شود که این تعرفه در شعب تمام مکانیزه به صورت یک کارت الکترونیکی و در شعب نیمه مکانیزه تعرفه کاغذی است.

تفاوت اصلی در شعب تمام مکانیزه یا ماشینی فرایند رای گیری و شمارش آراست که در ادبیات آن را اخذ رای الکترونیکی یا E-VOTING می گویند .

انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳