پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
در تعطیلات نوروز امسال صورت گرفت:
کاظم عباسی، مدیر آموزش و پرورش کازرون گفت: در تعطیلات نوروز امسال بیش از 68 هزار نفر روز در مدارس شهر کازرون اسکان یافتند.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش کازرون، عباسی از اسکان 68 هزار نفر روز در مدارس این شهر خبر داد و گفت: به لحاظ آماری در زمینه اسکان مسافران نوروزی، کازرون بعد از شیراز در رتبه دوم استان فارس قرار گرفت.

عباسی ضمن تبریک سال نو و حلول ماه رجب، اظهار داشت: این شهرستان در تعطیلات نوروز شاهد حضور گسترده هم‌وطنان برای بازدید از این شهر سبز و تاریخی بود.

وی با بیان اینکه از آغاز شروع طرح ستاد تسهیلات نوروزی حدود 23 هزار نفر از مسافران نوروزی در قالب 6600 هزار خانوار و به عبارتی 68 هزار نفر روز در مدارس اسکان داده شدند، افزود: به لحاظ آماری کازرون بعد از شیراز در رتبه دوم پذیرش مسافران نورزی در سطح استان فارس قرار گرفت.

مدیر آموزش‌ و پرورش کازرون با اشاره به اینکه ستاد اسکان این شهر از 26 اسفندماه 95 تا 12 فروردین‌ماه 96 فعالیت داشته است، تصریح کرد: بیش از 120 نفر در ستاد اسکان و مدارس در خدمت‌رسانی به میهمانان مشارکت داشته‌اند.

عباسی بیان کرد: در شهر کازرون بیش از 440 کلاس درس، خانه معلم و باشگاه فرهنگیان برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده بود و در روزهای بارانی و شلوغ تا 570 کلاس درس هم مورد استفاده قرار گرفت.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان کازرون دارای جلوه طبیعی خاص، سرسبز و نیز آثار تاریخی و مذهبی خوبی می باشد و همچنین موقعیت جغرافیایی شهرستان که در مسیر استان های بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد قرار گرفته، گفت: این شهرستان دارای پتانسیل بالایی برای جذب گردشگر می باشد، که با برنامه ریزی و تبلیغات بهتر در سال های آینده می توان انتظار افزایش مهمانان را داشت. 

نویسنده: ایمان مرتجز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲