پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۶۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
به منظور بررسی مشکلات فرهنگیان صورت گرفت:
فرهنگیان اداری آموزش و پرورش بخش چنارشاهیجان شهرستان کازرون با نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات این اداره دیدار نمود .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، در این دیدار که بخشدار چنارشاهیجان و امام جمعه شهر قائمیه نیز نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی را همراهی می کردند، ابتدا رئیس آموزش و پرورش ضمن عرض تبریک سال نو، خلاصه ای از وضعیت و عملکرد آموزش و پرورش و خواسته و مطالبات  فرهنگیان را به سمع نظر نماینده شهرستان رساندند.

پس از آن امام جمعه شهر قائمیه در خصوص انسجام و وحدت و همدلی مسئولین شهر سخنانی را ایراد و عملکرد آموزش و پرورش را یکی از موفقیت های منطقه دانست.

سپس نماینده شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک سال نو، به نمایندگی از مردم شریف قائمیه از آموزش و پرورش به جهت فعالیت و عملکرد خوب خود در منطقه تقدیر و تشکر نمود .


حاج حسین رضازاده به وضعیت آموزش و پرورش در کشور اشاره کرد و گفت: الحمدالله آموزش و پرورش یکی از اساسی ترین و مهمترین نهادی است که در بطن این جامعه و کشور قرار دارد و می تواند با وجود فرهنگیان به  پیشرفت و ترقی کشور کمک بسیاری کند. وی ابراز امیدواری کرد که بتوان در دوران خدمتگزاری خود قدم کوچکی برای فرهنگیان کشور در خصوص مطالبات آنها بردارد.

همچنین در این نشست در خصوص مسائل آموزشی و پرورشی و تجهیزات و امکانات آموزشگاه ها و کمبود فضای آموزشی و ورزشی موضوعاتی مطرح و به بحث و بررسی گذاشته شد.

نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن تشکر از فرهنگیان، در خصوص انتخابات پیش رو گفت: الحمدالله بیشتر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات ها را فرهنگیان محترم تشکیل می دهد که همین عامل باعث موفقیت انتخابات و برگزاری یک انتخابات سالم را رقم می زند و امیدواریم بتوانیم افرادی شایسته و توانمند را در راستای انتخاب اعضای شورای شهر و ریاست جمهوری انتخاب کنیم

 همچنین بخشدار بخش چنارشاهیجان هم ضمن تبریک سال نو، در زمینه علم و دانش و انتخابات پیش رو سخانی را ایراد نمود . 

نویسنده: راه علی طاهری
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمود احمدی نژاد شعبه دوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
0
1
کاش این حاج خسین کمی هم بفکر مشکلات روستای بزرگ وناریخی کازرون هم بود و فقط بفکر مرکز شهرستان (قائمیه) نبود.
محمد از عسلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
با سلام
بنظرم اگر قراره چنارشاهیجان شهرستان مستقل بشه . بهتر است قبلش کازرون به تنهایی یا با چند شهرستان مجاور مثل نورآباد ممسنی و فراشبند یک استان مستقل بشوند و بعدش چند شهرستان دیگه مثلا چنارشاهیجان و خشت و کنار تخته و غیره به شهرستان تبدیل شوند. اینطوری به نفع این چندتا شهرستان خواهد بود ....
حالا که قراره چنارشاهیجان جدا بشه ما کازرونیها هم باید به سمت استان شدن حرکت کنیم و درخواست استان مستقل شدن را بدهیم
با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳