پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
بازرس ویژه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کشور:
دهقان بازرس ویژه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کشور ضمن شرکت در افتتاح نوروزگاه استان فارس از روند خدمات رسانی به مسافران نوروزی در مجموعه های تاریخی-فرهنگی حافظیه و سعدی، ارگ کریم خان زند و مجموعه طبیعی- تاریخی بیشاپور در شهرستان کازرون بازدید کرد.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس، بازرس ویژه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کشور در حاشیه مراسم نوروزگاه استان فارس ضمن ابراز خرسندی از هماهنگی و تنوع برنامه های نوروزگاه فارس گفت: مسئولان میراث فرهنگی استان با پیش بینی برنامه های ویژه برای مسافران ، نوروزی متفاوت را برای آنها رقم زدند.
وی افزود: استان فارس با توجه به ظرفیت بالای تاریخی، فرهنگی و طبیعی، جایگاه ارزنده ای درکشور برای جذب گردشکر را دارا می باشد.

دهقان ادامه داد: می توان با هماهنگ کردن نوروزگاه با تکنولوژی روز، علاوه بر اطلاع رسانی به قشر گسترده تری از مردم جامعه، از آن در جهت رسیدن به آمار دقیق رضایتمندی و خدمات مورد تقاضای مردم بهره مند شد

بیشاپور ظرفیت عظیم اما ناشناخته ای دارد
گفتنی است بازرس ویژه رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کشور در بازدید از مجموعه طبیعی و تاریخی بیشاپور کازرون در استان فارس، با اشاره به ارسال پرونده ثبت جهانی این مجموعه ساسانی به یونسکو خاطر نشان کرد: بیشاپور ظرفیت عظیم اما ناشناخته ای دارد و می توان این مجموعه را به عنوان قطب جدید گردشگری در استان فارس معرفی کرد.

نویسنده: سرویس گردشگری
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷