پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۶۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
فرماندار کازرون خبر داد:
فرماندار کازرون دیروز (چهارشنبه) در پایان سومین روز ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، از نام نویسی 188 نفر داوطلب نامزدی این انتخابات در سطح شهرستان کازرون خبر داد

به گزارش دریافتی کازرون نما از رحیم زارع خبرنگار، سیدکمال علوی با اشاره به این که با گذشت سومین روز از زمان ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای شهر و روستا، در مجموع 188 نفر نام نویسی شده است، اظهار داشت: از این تعداد 173 نفر مرد و 15 نفر زن تاکنون نامزد شورای اسلامی در سطح شهرستان کازرون هستند؛ که از مجموع نامزدهای ثبت نام شده، به تفکیک 41 نفر در شهرهای شهرستان، 142 نفر در روستاها و 5 نفر از عشایر ثبت نام کرده اند.

فرماندار با بیان این که ساعات ثبت نام داوطلبان تا ساعت 20 در فرمانداری و بخشداری ها ادامه دارد، گفت: برنامه دولت به صورتی است که به سمت الکترونیکی کردن انتخابات می‌رود تا زمان کمتری صرف ثبت نام  شود.

وی ادامه داد: تمام سازو کارها برای حضور کاندیداهای انتخابات شوراها فراهم شده و دفاتر پیشخوان برای پیش ثبت نام از این افراد آماده هستند.

فرماندار کازرون گفت: در راس هرم انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دولت الکترونیک و دفاتر پیشخوان قرار گرفتند.

علوی افزود: ثبت نام از کاندیداهای احتمالی برای نخستین بار در کشور به صورت متمرکز در دفاتر پیشخوان اجرا می‌شود و از نامزدهای حضور در انتخابات تقاضا می شود مراحل ثبت نام خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

قابل ذکر است تا کنون کاظم حمیده تنها عضو شورای فعلی است که برای حضور در انتخابات شورای پنجم نیز ثبت نام کرده است.

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
سلام،اعضای شورای شهر قسم میدمتون که بیاین ثبت نام کنید وگرنه مردم مجبور میشن الان که مسافر نوروزی داریم خیابون ها رو ببندن مغازه ها تعطیل کنن تا نیاین ثبت نام کنید دست بردار نیستیم تعارف نکنید،خجالت نکشید ای مردم برای همیشه مدیون شما هستن عجب گلی به سرتون زدید دست مریزاذ
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹