پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۶۳۸
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸
مهندس نوذری در کازرون خبر داد:
مهندس غلامحسین نوذری وزیر اسبق نفت جمهوری اسلامی ایران در دیدار نوروزی خود با مسئولین زادگاهش، بخش کوهمره نودان خبر از تشکیل انجمن توسعه فارس در راستای توسعه و پیشرفت این استان با بهره گیری از مدیران و چهره های علمی استان فارس با گرایش های مختلف سیاسی خبر داد

به گزارش کازرون نما به نقل از علی دهداری خبرنگار نودان آنلاین؛ مهندس غلامحسین نوذری ضمن تبریک به مردم و مسئولین نودان گفت: دور هم بودن مسئولین و وحدت مسئولین شهر موجب برکت و پیشرفت شهر است.

وزیر اسبق نفت افزود: از خردادماه سال گذشته تا اسفند 95 در تهران از نیروهای استان فارسی شامل همه جریانات سیاسی کشور اعم از چپ و راست، اصلاح طلب و اصولگرا مانند وزرا، معاونین وزیر، نمایندگان مجلس دوره های قبل و فعلی و مدیران کل دعوت به عمل آمد و جلسات مکرری تشکیل شد و منتج به اساسنامه ای شد که تشکیل انجمن توسعه فارس برای پیشرفت استان فارس را در پی داشت.

انجمن توسعه فارس را تشکیل دادیم

مهندس نوذری در ادامه افزود: از آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، آیت الله دستغیب نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان و استاندار فارس هم در این جلسات دعوت به عمل آمد که مسئولیت هیئت امنا این انجمن با دکتر ملک زاده معاون فعلی وزیر بهداشت و درمان و مسئول اجرایی این انجمن با اینجانب می باشد.


نوذری با اشاره به اینکه این انجمن هفته ای دو جلسه را در دستور کار خود دارد که کار نو و جدیدی برای پیشرفت استان فارس می باشد، خاطرنشان کرد: در این انجمن 9 کارگروه در بخش های مختلف با بهره گیری از نیروهای توانمندی از فارس در تهران تشکیل شده است.

وی درپایان همفکری جریانات کشور که از لحاظ سیاسی دارای اختلاف سلیقه می باشند برای پیشرفت و توسعه استان فارس را در نوع خود جالب ارزیابی کرد.

نویسنده: علی دهداری
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
2
0
انجمن توسعه فارس یا انجمن توسعه نودان؟؟؟؟؟
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
البته بنابر شنیده ها این بار یک کاندیدای قوی از بخش بالاده داوطلب نمایندگی مجلس هستند که از سوابق ایشان وزیر بهداشت و معاون وزیر بهداشت میتوان نام برد. پس راه اندازی چنین مراکز و انجمن هایی در راستای انتخابات و کار تبلیغاتی نباشد
شاکر
|
France
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۲
0
0
مهره سوخته.
baladeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
اونی که شما منظورته خود بالاده ای ها هم بهش رای نمیدن چه برسه شهرستان چون تو دوران وزارتش خودش رو نشون داد و هیچ کاری برای شهرش نکرد یه کلنگ بیمارستان زمین نزد اما همون موقع برا کازرون ولی عصر برا فراشبند که هنوز بخش بود امام هادی و برا خشت امام سجاد رو کلنگ زنی کرد و حتی مجوز بیمارستانی رو که دهقان ناصرآبادی گرفته بود رو به بهانه نیاز نبودن بیمارستان در بالاده و به جای اون امکانات بیشتر رو به کازرون آووردن کنسل کرد چون سه سال پیش وقتی وزیر بهداشت به بالاده اومد در جواب بخشدار بالاده جهت کلنگ زنی بیمارستان بالاده با وجود تامین هشت هکتار زمین فرمودن در این زمینه با ... مشورت میکنم و در صورت صلاحدید آغاز میشه که جواب ... رو هم که به عرضتون رسوندم. در ضمن امثال دکتر ... و ... نون خانوماشون رو میخورن وگرنه به اون بالا بالاها نمیرسیدن دکتر ... دختر خانم دباغ یار دیرین امام خمینی در پاریس و دکتر ... دختر رییس فقید حزب موتلفه مرحوم عسگراولادی
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
1
واقعا برا شما که خود را بالاده ای میدونی باید تاسف خورد که خدمات دکتر ملک زاده را نادیده میگیری. دکتر ملک زاده باعث افتخار کشور هستند اونوقت شما....
اگر یه کم تحقیق کنی و اطلاعات بگیری میدونی که اکثر امکاناتی که در بالاده هست با پیگیری دکتر ملک زاده بهتون رسیده.
آزمایشگاهی که جدیدا افتتاح شده. مرکز تحقیقاتی که در جنوب کشور به غیر از بالاده هیچ شهری نداره و همه را مجانی معاینه میکنند. فنی و حرفه ای بالاده اهدایی دکتر ملک زاده هستش.
اگر بلد نیستی تشکر کنی حداقل وجدان و انصاف داشته باش
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
2
ضمنا دکتر ملک زاده اصلا قصد کاندیداتوری ندارن چون دنبال این چیزا نیستند.
اگر یه زمانی کاندید شد تو بهش رای نده چون به رای افرادی مثل تو نیاز نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۵
1
1
این آقایون هفتاد هشتاد ساله تو دولت روحانی خیرشون بمردم رسید دیگه بسه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
0
0
باز هم پدر سالارها اومدن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲