پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۲
در نخستین روز ثبت نام از کاندیداها صورت گرفت:
روز نخست ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با استقبال مناسب نامزدها روبرو بود و تا ساعت 15:00 امروز دوشنبه 30 اسفندماه، 30 نفر برای ثبت نام به ستاد ثبت نام این شهرستان مراجعه کردند

به گزارش دریافتی کازرون نما از رحیم زارع خبرنگار، سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به  استقبال مناسب نامزدها از نام نویسی انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان کازرون اظهار داشت: تا ساعت 15 امروز دوشنبه که نخستین روز از آغاز نام نویسی برای انتخابات دوره پنجم شورای شهر بود، 30 نفر به ستاد ثبت نام مراجعه کردند.

نام نویسی 30 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان کازرون

فرماندار کازرون گفت: 12 نفر از تعداد ثبت نام کنندگان متقاضی ثبت نام در شورای اسلامی شهرها بوده اند که 8 نفر از حوزه شهر کازرون و 4 نفر نیز متقاضی ثبت نام در شورای شهر قائمیه می باشند.

وی افزود: 18 نفر نیز متقاضی ثبت نام در انتخابات شوراهای روستایی بوده اند که از این میزان، 9 نفر متقاضی شورای روستاهای بخش مرکزی، 2 نفر روستاهای بخش چنارشاهیجان، 2 نفر روستاهای بخش خشت، 5 نفر نیز روستاهای بخش کمارج می باشند.

نام نویسی 30 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان کازرون

علوی در مورد ترکیب جنسیتی متقاضیان گفت: از 30 نفر ثبت نام کننده تاکنون، 4 نفر زن متقاضی حضور در شورای اسلامی حوزه شهری و یک نفر زن در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند.

فرماندار کازرون با بیان این که افرادی که در مراکز پلیس + 10 برای دریافت برگه عدم سوء پیشینه اقدام و رسید دریافت کرده اند، با همان برگه رسید می توانند ثبت نام کنند، افزود: افرادی که در فرصت چند روزه پیش ثبت نام در مراکز پیشخوان دولت موفق به ثبت مشخصات خود شده اند، در فرایند نام نویسی مشکلات کمتری دارند.

علوی تاکید کرد: سامانه نام نویسی به گونه ای طراحی شده که افرادی که برگه سوء پیشینه نداشته باشند، نمی توانند مراحل بعدی ثبت نام را ادامه دهند، زیرا این برگه از ملزومات مهم نام نویسی می باشد.

گفتنی است: ثبت نام از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین ماه در فرمانداری و بخشداری ها ادامه دارد

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸