پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
با همت اداره ورزش و جوانان کازرون و همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کازرون و کانون بسیج ورزشکاران، یادواره 76 شهید ورزشکار این شهرستان با حضور امام جمعه کازرون و جمعی از مسئولین و ورزشکاران برگزار شد

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون، این مراسم 23 اسفندماه در سالن ورزشی 9 دی با حضور حداکثری ورزشکاران، مربیان و رؤسای هیأت های ورزشی و جمعی از مردم و مسئولین شهرستان کازرون و با قرائت پیام رضازاده نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم حامد محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان ضمن خیر مقدم به حاضرین بیان کرد: خوشحال و خرسندیم که امروز توانستیم ذره ای از دین خود به شهدا را ادا کنیم، زیرا معتقدیم با برگزاری مراسم یادواره شهداء و کاروان راهیان نور است که می توانیم فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد را در جامعه زنده نگهداریم و امیدواریم ورزشکاران ما بتوانند با الگو قرار دادن شهدا در ورزش، روح جوانمردی و اخلاق را حفظ نموده و بتوانند قله های ورزشی قهرمانی را طی نمایند.

در ادامه این مراسم سرهنگ افشاریان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون، صادقی زاده رئیس اسبق تربیت بدنی در زمان جنگ و حجت الاسلام والمسلمین خرسند امام جمعه کازرون در خصوص شهدا ورزشکار سخنرانی کردند

 

نویسنده: سرویس ورزشی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸