پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۶۰۳
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
صدای مردم:
خواهشمندم که مسئولین در بحث نظارت بر این دانشگاه ورود کنند و ببینند پول هایی که دانشجویان با مشقت و سختی و با زحمت به دانشگاه واریز می کنند، در کجا هزینه می شود، چرا برطبق شرح فوق و اهمیت اساتید این دانشگاه که استخدام هم نیستند، پرداخت نمی شود.

به گزارش کازرون نما، یکی از مخاطبان سایت با ارسال مطلبی، درخواست نظارت بر عملکرد مال دانشگاه پیام نور شده و خواستار پاسخگویی مسئولین در این زمینه است که متن ارسالی ایشان عینا به شرح زیر می باشد:

سلام خدمت مسئولین نظارتی و مدیریتی شهرستان کازرون

فرماندار محترم، دادستان محترم، ریاست دانشگاه علمی کاربردی، اداره ی اطلاعات و ...

ریشه ی همه ی رشد و تعالی جامعه از آموزش است. وقتی سطح علمی جامعه ای رشد نماید، توسعه به دنبال آن رشد خواهد کرد. یادگیری وقتی مادام العمر به عنوان بستر فلسفی نظام درنظر گرفته شود، در هر یک از مقاطع نیز به عنوان یک هدف کلی پذیرفته شده و تمام اجزای آن مقطع را تحت تاثیر قرارخواهد داد (درهزاره سوم یا قرن "یادگیری") نیز، دانشگاه ها شایسته توجه و مطالعه خاصی می باشند، زیرا در اغلب کشورها و طبق نظر ایکسیاازهو (2001)، در مقایسه با سایر موسسات آموزش عالی، دانشگاه ها با دو مزیت قابل توجه، وجود اندیشمندان و صاحب نظران و دسترسی به پیشرفته ترین تجهیزات برای تجربه، تدریس و یادگیری؛ برتری خود را حفظ نموده اند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی از نظر استاد با همه دانشگاه‌ها متفاوت است. این دانشگاه استاد تمام ‌وقت استخدامی ندارد، مراکزی که وابسته به دانشگاه جامع علمی کاربردی هستند برای تدریس دروس از استادان دیگری استفاده می‌کنند. این استادان ممکن است مربیان مهارتی یا استادانی باشند که در دیگر دانشگاه‌ها تدریس می‌کنند. بنا نیست در دانشگاه جامع علمی کاربردی استاد وجود داشته باشد و حتی در مراکزی هم که متعلق به خود دانشگاه هستند از مدرسان بیرون دانشگاه استفاده می‌شود. در مجموع می‌توان گفت حدود 40 هزار مدرس فعال در کشور وجود دارد. این مدرسان کسانی هستند که در تدریس دروس به مراکز کمک می‌کنند، اما در استخدام دانشگاه هم نیستند. این استادان از بخش خصوصی از اداره‌های مختلف کشور، کارخانه‌جات و ... هستند، یعنی نیروهای مهارتی هستند که مهارت دارند و دروس مهارتی را هم ارائه می‌دهند.

حال از مسئولین محترم شهرستان، اول از ریاست دانشگاه، دوم از فرماندار محترم، دادستان محترم، اداره اطلاعات و... خواهشمندم که در بحث نظارت بر این دانشگاه ورود کنند و ببینند پول هایی که دانشجویان با مشقت و سختی و با زحمت به دانشگاه واریز می کنند، در کجا هزینه می شود، چرا برطبق شرح فوق و اهمیت اساتید این دانشگاه که استخدام هم نیستند، پرداخت نمی شود. چرا محیط کلاسی بسیار ضعیف و واقعا در حد کودکستان برای این دانشگاه انتخاب می شود.

خواهش ما از ریاست دانشگاه آقای مومن زاده این است:

لطفا حقوق ما مدرسین که با اندک حق التدریس در آن مجموعه فعالیت داریم را پرداخت کنید.

از مسئولین محترم شهرستان خواهشمندیم نظارت بر این دانشگاه بیشتر شود، بلکه توسعه ای که باید به آن برسیم را شاهد باشیم. بلکه بتوانیم به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای دستیابی به چشم انداز آینده برسیم.

این امر زمانی محقق می شود که سیستم آموزشی ما درست شود، سیستم آموزشی در دستان مدرس است. لطفا مدرسین دانشگاه را در همان حداقل ها هم نگه دارید.

من الله توفیق

کازرون نما آماده انتشار پاسخ مسئولین دانشگاه جامع علمی کاربردی کازرون می باشد و این حق برای آن ها محفوظ است

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۱
گلایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
7
مسوولین دانشگاه علمی کاربردی اگر هنر دارند اول سری به دستشویی ها ی دانشگاه بزنند تا میزان شیشه و کراک استفاده شده مشاهده کنندبعد توکوچه های اطراف ببینن که دختر پسر دانشچو چه تاجی سرشون میزنن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
دانشگاه يا كودكستان؟؟؟؟

وقتي كلاس هاي دانشگاه در كوچه پس كوچه هاي يك محله در يك كودكستاني كه اجاره داده شده برگزار شود، اسم دانشگاه زيادي است...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
6
جناب ... واقعا پولا رو چه کار می کنید ؟البته جالبه که اگر هم شکایتی بشه مسوول بعدیرو هم با ...
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۰
0
6
باسلام و احترام
لطفا نام دانشگاه را خدشه دار نکنید!!
دانشگاهی که استاد تمام وقت ندارد آیا دانشگاست!!
دانشگاهی که فضای آموزشی و کتابخانه درست و حسابی ندارد و اتاقی برای حضور اساتید ندارد آیا دانشگاست!!
لطفا شما هم برای تدریس نروید ، ارزش خود را حفظ کرده و برای ساعتی 4 تا 5 هزارتومان شخصیت عللمی خود را خراب نکنید!!
موفق باشید
یاحق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
واااااقعا درست مي فرماييد.
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
0
5
باسلام و احترام
سخنی با مسئول سایت
نظر منتقدین را هم منتشر کنید!!!
ایراد از افرادی است که بیخود و بیجهت مدارک ارشد گرفته اند و برای حق التدریس ساعتی معادل 4 تا 5 به این مراکز آموزشی (به نام دانشگاه) می روند و هم ارزش علم را و هم ارزش عالم را پایین می آورند.
موفق باشید جناب بحرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
جناب سليماني عزيز
مشكل قبل تر از ارشد هست.
وقتي ميشه ارشد را رفت كه كارشناسي داشت
خب تو همين مركز دانشجو به راحتي مدرك ميگيره و بعدا وارد ارشد ميشه.
مشكل زماني است كه اهميت داده نشود.
چه دانشجو و چه استاد
ولي وقتي استاد واسه همين چندرقاز حق التدريسي كه گيرش هم نمياد، بايد دانشجو را پاس كنه تا بهش كلاس بدن
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
5
به جرات میگم که دانشگاههای آزاد، پیام نور و علمی کاربردی، دارن آبروی آموزش عالی رو به فنا میدن، هم از بعد امکانات و هم از بعد بار علمی.
حتی این روزها، دانشگاههای دولتی هم به علت افزایش بی ضابطه ظرفیت و ایجاد رشته های بدون پشتوانه شغلی و افزایش ظرفیت شبانه و پردیس، دچار افت کیفیت شدن و دیگه اون ارج و قرب سابق رو ندارن.
به هر کس یه مدرک دادن، ولی نه کاری، نه درآمدی، نه آینده ای و مهمتر از همه نه علمی!!! کشورمون هم که کلا دچار رکود وحشتناک شده، انگار همه چیز قفله...
کلا دانشگاه علمی کاربردی، ساختار یه دانشگاه رو نداره، بیشتر شبیه یک مدرسه غیرانتفاعی هست. دانشجوهاش هم به دانشجوها نرفتن. مثل یک بچه مدرسه ای میمونن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
اين نظر نسبيه
نميشه گفت كه همه اش خوبه يا بد
تو هر جايي خوب داره بد هم داره

ولي دانشگاهي كه پولي شد، واسه دريافت پول، همه كار ميكنه

حتي كارمنداش را مجبور ميكنه كه بايد به دنبال دانشجو باشند، و دانشجو را به زور علي يا به مهر علي به مكتب .... دعوت كنند.
خداي ناكرده اصلا منظورم ..... نبوووووودا
خخخخخخخخخخخخخخخ

من خودم با همين روش مدرك گرفتم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
6
وای که عجب قصه پرغصه ای دارد این دانشگاه علمی کاربردی کازرون. به عنوان مدرسی که دو ترم در آن دانشگاه دوام آوردم دلم برای نگارندگان این متن عمیقا می سوزد و با آنان همدردم. به یاد دارم زمان تدریسم را که بارها به دلایلی از قببل موارد مطرح شده در نامه فوق تلفن را برمی داشتم و با واحد مرکز استان تماس می گرفتم و از این داخلی به آن داخلی وصل می شد و قصه تاخیر نزدیک به یکسال را در پرداخت همان حقوق ناچیز استثمارگرانه و همچنین رفتار تحقیرآمیز مسئولین و کادر خانوادگی آن دانشگاه را با مدرسین چندباره و چند باره شرح میدادم و به جایی ختم نشد جز فرار بنده از آن کشتارگاه علم و ادب و احترام و صداقت و انسانیت. از آن مکانی که شهریه ی میلیاردی یک ترم دانشجویان انباشته می شد و ... حاضر نبودند ... حقوق اساتیدشان را پرداخت کنند!! کدام اساتید؟ همان بیچارگانی که به جرم درس خواندن مجبور بودند برای ساعتی 5 یا 6 هزارتومان نسیه درس دادن بعضا عزت خود را زیر پا بگذارند و جهت تضمین حسن انجام تعهد خود به هوس حضرات مسئولین امروز یک فقره چک بیاورند و چند روز بعد دوباره مجبور شوند به محضر بروند و یک تعهد محضری با هزینه خود برای محکم کاری بدهند (در حالیکه هیچ کدام برای مدرس حق التدریس عرف نیست)که مباداآقایان مسئول در رییس بودنشان و واجب الاطاعت بودن اوامر ملوکانه ... تشکیک شود. آقایانن مسئولین شهر به عنوان دلسوخته ای که سالهاست از آن دانشگاه نما جدا شده ام و اینک داغ دلم تازه شد خدا را گواه می گیرم برخورد با این تخلفات و این استثمارگری کمتر از ساختن مسجد و بیمارستان ثواب ندارد بلکه بیشتر چرا که آن دو مستحبند و ای یکی واجب. و نیک می دانم که دل های زیادی از اساتید و داشجویان خون است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
احسنت
احسنت

طيبه الله

متن بسيار دقيق و ريزبينانه ايي بود.

اميدوارم كه به حق خدا، مسئولين نظارتي شهرستان از اين روند يك نتيجه ايي بگيرند و حاصلي هم داشته باشد.
حق گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
4
1
با سلام دانشگاهی بدون بودجه دولتی و با همت مرد زحمتکش و پر تلاش عرصه علم کازرون جناب دکتر مومن زاده بنا شده است و توانسته با دانشگاههای مطرح و با پول باداورده انها به واسطه مجوز بیشمار رشته رقابت کند کمی انصاف نیز خوب است برید سری به شهرداری بیمارستان و منابع طبیعی بزنید ببینید انها حقوق داده اند یا خیر منصف باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
آقای حق گو
من خودم دانشجوی علمی کاربردی بودم.
وقتی واسه ی کارورزی من به یکی از همین اداراتی که گفتید معرفی شدم، اصلا تحویلم نگرفتند. طوری که گفتند اگر دانشگاه شما به ما پول داد شما را می پذیریم. اگر نداد، نمی پذیریم. خلاصه خیلی هم حق نگفتی. آقا یا خانم حق گو، برو ببین کلاس دانشگاه در کودکستان برگزار میشه، برو ببین وضع کلاسها چطوریه، برو وضع استاداش را ببین، دانشگه واسه اینکه پول به استاد نده، چیکار میکنه. خلاصه ما که مدرک گرفتیم. به نحوی که بعضا توی برخی از دروس حتی یه کلاس هم نرفتیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
راستی، با کدوم زحمت، با اینکه حق دانشجو ادا نشه، خواهران در کلاس ما حتی وحشت داشتند از کوچه پس کوچه های اون کودکستان بیان و به دانشگاه (خخخخخ) برسند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
3
0
جناب گلایه مگه مسولین دانشگاه مامور مبارزه با مواد مخدرند یا منکرات چرا بی حساب میگی برادر
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
6
0
متاسفم براتون آقای بحرانی که کامنت ها رو گزینشی و با سانسور منتشر می کنی.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
هیچ کامنتی تاالان در خصوص این مطلب حذف نشده و هیچ گزینشی هم نشده سانسوری هم البته در کار نبوده جز مواردی که استفاده از الفاظ نادرست بوده
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما

پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
آقاي بحراني
دست مريزاد

كار شما عاليه
كار اونهايي كه از خرده شيشه گذشته مشكل داره

مچكرم آقاي بحراني
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
5
0
با سلام
بیست سال پیش برای قبولی در دانشگاه اول باید گزینش اخلاقی میشدن بعد اجازه ورود به دانشجو رو میدادن.اقایون خانم ها با بساطی که الان راه افتاده که هر ... که بخواد تا مرز دکترا به راحتی مشغول به تحصیل میشه نتیجه اش همین میشه که اقای استاد ایکس این جسارت رو به خودش بده که هر دروغی رو که خواست بنویسه و توی کازرون نما بدون کسب اجازه این مزخرفات رو انتشار بدی.اگه چیزی که این فرد معلوم احاله عنوان کرده راست بود تا الان در دانشگاه رو همین مسولین کازرونی تخته کرده بودن .جناب دکتر مومن زاده خیلی انسان پر قدرتی هست که میان شما خوارج این چنین دانشگاهی رو داره با این بودجه کم اداره میکنه .متاسفانه با وجود همچین افرادی هست که هیچ صاحب ثروتی حاضر نیست تو کازرون سرمایه گزاری کنه.
با تشکر یکی از دانشجویان علمی کاربردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
آقا یا خانم محترم
مثل معروفی هست که میگه
دزد حاضر، بز حاضر

خخخخخخخخخخخخخ

بیاید ببینید
بعد بگید که کی درست میگه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
3
0
آقای محترم شما اول برو تحقیقات رو کامل کن بعد بیا اظهار فضل کن من خودم استاد این دانشگاه هستم استاد دانشگاه آزاد هم هستم .دانشگاه آزاد ساعتی ۷ تومن میده علمی کاربردی ۱۲ تومن میده.همیشه هم حقوق هارو داده .اینکه توی استاد نمره هاتو سر وقت اعلام نمیکنی مشکل خودت هست نه اونا.ادم نباید اینقدر نمک به حروم باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
عزيز دل،
دانشگاه آزاد اگه ساعتي 7 تومن ميده، كه خيلي بيشتر ميده، ولي پول را ميده

شمويي كه حق به جانب گرفتي، مشكل اينه كه 10 تومن يا 100 تومن، اينا پول نميدن

پول نميدن


معلوم نيست چاكار مي كنند باهاش

پول ياااامفت از دانشجو ميگيرند و پول نميدن


اينا پول به كارمنداش هم نميده

بازم ميخواي بگي نه؟؟؟/

بيچاره ها از ترس هيچي نميگن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
1
کارمند دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
6
0
عزیزان این دانشگاه خصوصی هست فکر نکنم به کسی ربطی داشته باشه پولها چی میشه .استاد گرامی موقع درس دادن پس چته میآیید ۶ تارو واسطه میکنی و التماس که به منم توروخدا دو واحد درس بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
كاكو جوووون
بفرمو كه هركي هركي هس.
يني تو ايي مملكت هر كي دم و دسگوي خصوصي زد، ديگه هر كاري ك كسي نمتونه چيشش بگه؟؟

البته كه نمتونه، شمو هم دوروس ميگي گمپ گلم.
ولي باهاس يي انصافي داشته باشه، بگه كه ايي پولوي باد آورده، با زحمت ايي بزرگوارا هستااا. اجر و مزدشو رو بده.
خو وختي نميده، به كسي هم ربطي پيدا ميكنه
ها گمپ گلم، ها هسته ي آلو
هااا
اومدي يي چي بيگي
ولي نتونوستي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
5
0
هر وقت علیه سیستمی یه عده بدگویی کردن بدونید آون سیستم موفق و توانمند هست چون بلاخره باعث به خطر افتادن منافع یه سری از ادما میشه.
به قول معروف اگر علیه من بد نمیگفتند به قدرت خودم شک میکردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
سيــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــستم؟؟؟؟؟؟
جون دلم سيت بگه
سيستمي موفقن كه بوتونه يه مجموعه را دوروس بگردونه
سيستمي كه نتونه بعد از چند سال، حتي يه آجر به آجر اون ساختمان كذايي اضاف كنه، سيستم نييييي
حرف زدياااااااااااااا
سيستم
مدرس دانشگاه علمی کاربردی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
5
0
من بعنوان مدرس این دانشگاه که الان نزدیک به 6سال همکاری دارم از عملکرد مسولان و نحوه پرداخت حق التدریس بسیارراضی هستم.بالاخره همه دانشگاه ها آزاد، پیام نور حتی دولتی هم مشکلات دارند چه خواسته علمی کاربردی که پایین ترین شهریه دارد.مبلغ حق التدریس داخل علمی کاربردی الان14هزارتومان ساعتی پول میدهند درحالی که بقیه دانسگاه ها 8هزارتومان.اتفاقا آقای دکتر مومن زاده جزء محدود رواسای اداراتی است که به جوانان بومی نگاه ویژه داردوقریب به100درصد اساتید را از جوانان کازرون انتخاب کرده است دور از انصاف بود که برخی حقیقت ها را نمیگفتم.ای کاش بجای حرف ها و اتهامات بی اساس به کمک همدیگر میرفتیم.بنده خداساختمان در 6طبقه در بهترین جای شهر برای دانشگاه دارد میسازد.بهترین کارگاه ها را راه اندازی نموده است بهترین کارکنانو اساتید را انتخاب نموده است دیگر چکار کند.ما برای این شهر چکار کرده ایم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۸
جوووووك سال 1396
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
4
جناب کارمند دانشگاه!!
ادب مرد، به ز دولت اوست.
نوع ادبیاتی که شما دارید به کار می برید، به خوبی نشاندهنده وضعیت دانشگاه و برخورد با دانشجو و مدرس و ارباب رجوع هست. این چیزی که شما اسمش رو گذاشتید دانشگاه، خارج از مرزهای این کشور، بهش قهوه خونه هم نمیگن!
شما انگار دارید درباره ملک پدری خود صحبت میکنید. بود و نبود کاری شما با همین دانشجوها و مدرس هاست. انگار خودتون رو خیلی گم کردید.
واقعا مایه تاسف هست که داریم در چنین کشوری زندگی میکنیم که یک نفر مثل جنابعالی کارمند دانشگاهه. به امید روزی که بساط این کاسبی های مزورانه جمع بشه، انشاالله.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
6
اصلا کی به شما گفته که به علمی کاربردی بگید دانشگاه؟؟؟
شما فقط یک مورد شباهت این ... رو به دانشگاه بگید.
این جایی که شما دارین دربارش صحبت میکنین، نه دانشگاهه، نه خبری از علم در اون هست و نه مدرک اون، کاربردی داره.
یکی از اقوام ما تا الان 5 تا درس رو بدون حتی یک جلسه کلاس رفتن، با نمره بالای 17 پاس کرده. واقعا شرم آوره!!
اینجور مدرکها رو حتی نباید در کوزه هم بذاری...
شما فقط یه نگاه به اطرافتون بندازید، شهری مثل کازرون، باید 5 تا دانشگاه داشته باشه؟؟؟ آخه عقلمون کجا رفته؟؟
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
0
4
لشکر دوستان و خویشاوندان ...، ریختن تو سایت و با عناوین و اسمهای متفاوت، دارن از به اصطلاح دانشگاه علمی کاربردی، تعریف و تمجید میکنن. مشک آنست که خود ببوید، نه آنکه عطار بگوید.
هر کس فقط با یک بار حضور در مجتمع اداری دانشگاه و کلاسهای دانشگاه، میفهمه که چه خبره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
والاااا
بالاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۵
5
0
دانشگاه جامع علمی کاربردی خصوصی هست .مثل موسسات دیگر به غیر از نظارت خود دانشگاه هیچ کسی یا ارگانی نمیتونه روش نظارت کنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۶
بله
منم موافقم

از همين بي نظارتي بوده كه الان كارش به اينجا رسيده


پس اگه نظارت توي دانشگاه مي تونست كاري بكنه كارش به اينجا نرسيده بود

بعدش هم
شهر صاحب داره
امام جمعه داره،
فرماندار داره
نماينده شهرستان داره
دادستان و ... داره

اينها اگر هم نتونن نظارت كنند
ولي ميتوونند از نظارت بالاتر بخوان كه بررسي دقيقتر كنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
اگر در این دانشگاه کارها خیلی خوب پیش میره و هیچ مشکلی وجود نداره، لزومی هم نداره که بخواید بترسید و نظارت عالیه و از طرف مقام های بالاتر را منکر بشید.
پس یه چیزهایی هم هست و نمی خواید روووو کنید که در این حالت باید بترسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
2
با سلام،بنده قریب چند سال در این دانشگاه علمی_ ... تدریس میکردم،خواستم به اون کسی که میاد به عنوان استاد نظر میده و میگه همه چی خوبه،بگم عمو جون ما که می دونیم تو کدوم کارمند دانشگاهی که در قالب استاد مياي نظر میدی...خودت هم میدونی توی دانشگاه چه خبره،پس یه کم مرد باش حقیقت رو بگو....این دانشگاه رو به افول هست و به امید اینکه استادهای عزیز وکارمندهای این دانشگاه کار ثابتی پیدا کرده و مجبور نباشند در آنجا هر بی احترامی و زور و فشاری را تحمل کنند،مجبور نباشند چاپلوسی کنند،مجبور نباشند سکوت کنند و.... صفر تا صد مسائل این به اصطلاح دانشگاه را خوب می دونیم،از ... حقوق استاد و کارمند بگیر تا مسائل ... و ... و ... ... و ....به امید ... این به اصطلاح دانشگاه و سرکار آمدن یه دانشگاه واقعی و با کیفیت...ياعلي
واقعیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
0
3
آقایان و خانم هایی که حیات شما به حیات دانشگاه گره خورده و با اسمهای جعلي دانشجو و استاد میاید پیام ميزاريد،به شما هم حق میدم،مجبورید...ولی این طناب پوسیده است.خیلی از مردم این شهر در قالب دانشجو و استاد و کارمند و...واقعیت های علمی کاربردی کازرون رو با چشم خود دیده و لمس کرده اند،چندتا کارمند از دانشگاه بخاطر ندادن حقوقشون رفتند؟ چندتا استاد به همین دلیل رفتند؟ چندتا شکایت علیه دانشگاه در دادگاه و شورای حل اختلاف شده؟آقای ... به عنوان نماینده حقوقی خوب اطلاع دارند،چون مدام در جلسات دادگاه و شورا درحال رفت و آمد هستند.آمار شکايتهايي که در استان توسط دانشجو،کارمند و استاد مطرح شده رو داريد؟ساختمان کلاسها به عنوان ساختمان دانشگاه خجالت آوره،هر لحظه امکان فروریختن ساختمان شماره 1و2وجود داره.آقای مسؤل ... واقعا اگه آخرت حساب و کتاب بشه،چه جوابی داری بدي؟وقتی یه استاد کارش به جایی می رسه که میاد از امام جمعه و فرماندار و دادستان کمک میخواد،یعنی باید بفهمی که به خاطر خیلی از مسائل، کارد به استخوان رسیده...مردم آگاهند و خوب واقعيت ها رو میدانند و ميفهمند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۱
0
3
آقای بحرانی برایت متاسفم که خبر نظارت بر دانشگاه علمی کاربردی رو که در صدر قسمت داغ ترین های سایت بود رو حذف کردی،رسالت رسانه اي شما زیر سوال رفت با این کار،معلوم شد شما هم زد و بندهايي با عوامل این دانشگاه کرديد...بیان واقيعيت ها برای برخی ها خیلی تلخه و متاسفم برای شما که بجای اینکه بیطرف و در کنار مردم باشيد،در کنار اهل زور و زر قرار گرفتيد.مردم درمورد شما قضاوت خواهند کرد
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام.
ترتیب اخبار در قسمت داغ ترین های سایت تحت کنترل بنده نیست که بخواهم خبری را به صدر آن ببرم یا اینکه از صدر به زیر آورم یا حذف کنم. بلکه هر خبر بسته به تعداد بازدیدی که از آن می شود، به صورت خودکار در قسمت "پربازدیدها" قرار می گیرد و اخبار یا مطالبی که بیشترین نظرات داشته باشند، در قسمت "داغ ترین ها" بنابراین این اصلا در اختیار بنده نیست و ممکن است با ثبت چند نظر ذیل اخبار دیگر، کلا ترتیب و ترکیب این دوقسمت تغییر کند.
مابقی آنچه را که فرمده بودید و به بنده نسبت داده بودید را چون ناشی از عصبانیت لحظه ای شما میدانم، نیازی به پاسخ نیست و مردم قطعا در مورد همه ما قضاوت میکنند و خداوند متعال ما فوق همه ماست و او بر همه چیز آگاه تر است.
سالی خوب توام با سلامت و شادکامی برای شما دوست عزیز آرزو دارم
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
مدرس دانشگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
2
1
با سلام متاسفانه ما وقتي انتقاد ميكنيم هر چيزي كه به نظرمون درسته از دهنمون درميا و به هر كسي كه مثل خودمون فكر نميكنه فحاشي ميكنيم. من قبول دارم در اداره دانشگاه مشكلات خيلي زيادي وجود داره. ولي حداقل اين قدر منصف باشيد كه بگيد مبلغ حق التدريس علمي كاربردي در مقايسه با ازاد و پيام نور بهتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۰
از علمي كاربردي چند روز پيش با من تماس گرفتند. رفتم دانشگاه، ميگم چه خبره؟ پول چند سال قبل ما را ميخوايد بديد؟ ميگن نه!!!!! تماس گرفتيم بيايد اينجا و بررسي كنيد ببينيد كه اشكالي وجود داره يا نه

خدا عمرتون بده
پول را بديد
اين مسخره بازي ها چيه

حق التدريس سال گذشته، در سال گذشته ارزش داره نه امسال

حق التدريس امسال هم واسه امسال ارزشمنده

به هر حال
انصاف هم خوبه
وقتي پول به شما داده نميشه، چه 1000 تومن چه 1000000تومن
jafari
|
-
|
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۵
0
0
با سلام متاسفانه بعد 5 ماه درخواست مدرک از دانشگاه علمی کاربردی مرکز همدان و چند مورد مراجعه حضوری و بیش از 30مورد تماس هنوز موفق به دریافت مدرک نشدم واقعان باید به کجا مراجه کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸