پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۵۴۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها:
مهرورز با اشاره به عدم شناخت مناسب مسئولین از شوراها کفت: خوشبختانه در این دوره اقدامات مناسبی برای اطلاع رسانی و شناساندن فعالیت ها و وظایف شوراها به مردم و مسئولین انجام گرفت.

به گزارش کازرون نما ؛ محمد‌امین مهرورز با اشاره به فعالیت های چهارمین دوره شورای شهر کازرون و شورای استان فارس گفت: با توجه به عمر 17 ساله شوراها، این نهاد نسبت به دیگر نهاد های قانون گذاری نهادی نوپا محسوب می‌شوند.

 

نماینده استان فارس در شورای عالی استان ها ادامه داد: به دلیل عمر کوتاه شوراها و عدم وجود ساختارها هنوز هم مسئولان کشوری آشنایی مناسبی نسبت به آنها ندارند. خوشبختانه در این دوره اقدامات مناسبی برای اطلاع رسانی و شناساندن فعالیت ها و وظایف شوراها به مردم و مسئولین انجام گرفت.

 

عضو شورای شهر کازرون افزود: شورای شهر کازرون تلاش های زیادی در زمینه عمرانی داشت و با نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری و برطرف نمودن مشکلات حقوقی و قانونی توانست خدمتگذار خوبی برای مردم باشد. علاوه بر آن ما توانستیم با تعبیه مکانیسم مناسب روابط بین ارباب رجوع و شهرداری را تسهیل کنیم.

 

وی اضافه کرد: توانستیم با نظارت دقیق محدودیتی را ایجاد کردیم تا بتوانیم دست سودجویان را قطع کنیم.

 

عضو شورای استان فارس در خصوص اقدامات این استان نیز توضیح داد: در شورای استان نیز با ایجاد کانال های ارتباطی و برگزاری نشست های دوجانبه و چند جانبه با سازمان ها و ارگان های دولتی در زمینه تصمیم گیری ها در سطح استان و بودجه توانستیم اقدامات خوبی انجام دهیم.

 

مهرورز ادامه داد: همچنین ما با دعوت از مسئولین بلند پایه استانی، علاوه بر شناساندن ظرفیت شورا به این نهاد ها همکاری های خوبی با آنها داشتیم و در حقیقت توانستیم صدای رسای شورا را بهتر به گوش مسئولین  برسانیم.

پایان پیام/


منبع : پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
بدترین بودن
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
باسلام و احترام
صحبت کوتاه می کنم، بجای اظهارات شفاهی لطفا آمار و ارقام ارائه بفرمائید، تا مردم شهر بدانند در طول این مدت اعضای محترم شورای شهر چه کرده اند و چه نکرده اند!!
آیا برنامه سالیانه داشته اید؟ آیا برنامه استراتژیک تدوین کرده و آنرا اجرا کرده اید؟ یا فقط در جلسات شورای عالی بعنوان عضور حاضر تشریف داشته اید؟
به نظر شما چگونه می توان کارایی شورا را ارزیابی کرد ف خودتان بفرمائید؟
تشکر و یا حق
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
دوره چهارم، یک دوره طلایی بود. بازداشت، ...، کتک کاری، ... )خیابان محمدی(،
از چی بگیم؟ از کجا شروع کنیم؟
در این مدت که اخبار فوق العاده تاسف آور از اعضای شورای شهر شنیدیم و مردم هم کم و بیش در جریان هستند، سایت کازرون نما در کمال ناباوری، تمام این اخبار رو بایکوت کرد و حاضر نشد هیچیک از این وقایع رو پوشش بده. تنها سایت خبری کازرون که الحق و الانصاف، بسیار شفاف اطلاع رسانی کرد و نذاشت عده ای منفعت طلب، از آب گل آلود ماهی بگیرن و خودشون رو طور دیگه ای در جامعه جا بزنن، سایت کازرون نگاه بود. اطلاع رسانی به موقع سایت کازرون نگاه تا اونجا پیش رفت که از سوی یکی از اعضای شورا، مورد تهدید قرار گرفت.
البته تو کشور ما از این موارد زیاده. بعضی تو هر موقعیتی میخوان از آب، کره بگیرن. اول با تطمیع و بعد تهدید. افتخار یک جامعه علوی اینه که جلوی اینجور آدمها بایسته که متاسفانه در این زمینه سایت کازرون نما، رسالت خودش رو زیر پا گذاشت و نمره قبولی نگرفت. الان هم میدونم که این پیام من رو هرگز درج نمی کنید، ولی همین که مدیر سایت اون رو میخونه بد نیست.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
سایت کازرون نما همواره نشان داده که در بیان حقایق هیچ ترس و ابایی ندارد و هیچگاه طرف هیچ شخص یا گروهی نیز نگرفته است. تنها خطوط قرمزی که دارد، رعایت شرع، قانون و اخلاق می باشد. بر همین مبنا هرگاه خبری را با مستندات دریافت کرده منتشر نموده و در موارد غیر آن برای اینکه حقی از کسی تضییع ننماید، با احتیاط عمل نموده است. با این حال لینک چند نمونه از اخباری که در همین رابطه و یا مسائل مشابه در دوره مسئولیت بنده به عنوان مدیر سایت منتشر شده در زیر جهت استحضار مخاطبان آمده است
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/15464
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/15275
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/15488
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16462
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16106
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16033
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16159
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16092
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/15390
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/15228
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/15123
http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/14841
و...
پیروز باشد

علی بحرانی - مدیر کازرون نما
رک گو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
جناب مهرورز خسته نباشید خدا قوت بنده فقط یک سوال دارم لطفا یک روز بیایید با اعضا شورا بیلان کاری بدهید البته مانند مسجد ملابرات نباسه که شهیدان فقط حرف زد وجواب چند سوال ما هم بدهید
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
نکته
جالب است
مسئولان کشوری آشنایی مناسبی نسبت به آنها ندارند
پس بفرمایید چه کسی اشنایی دارد
ما که فعالیتی ندیدیم ای کاش در این دوره افرادی برسر کار ایند مومن و متعهد تا بتوانند مشکلات شهر را به گوش مسئولین برسانند
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
بدترین روز زندگیم این بود که این مطالب را شنیدم
ای کاش وقتی نمی توانید مشکلات را بیان کنید بین مردم بیایید تا لااقل انها به شما بگویند
بهتر بود مثل سال های قبل سکوت می کردید تا داغ مردم را تازه تر نکنید
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۲
0
0
حیف که اسا گرگو نیست
وگرنه اون را انتخاب می کردم بجای شما همه اون را می شناسند
از حال شهر هم خبر داشت
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۳
0
0
یکی بیا جلو ای بیگیره ها
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
با سلام خدمت مخاطبان ارجمند كازرون نما.به نظر من قياس كازرون نما با ... و بدون مجوز ... مايه تأسف است.چرا كه ... نشون داد در جهت دفاع از چپاول گران سودجو و زمين خواران فاسد كازرون با بي تقوايي كامل نسبت به اعضاي محترم شورا كه به خاطر ايستادگي شورا براي احقاق حق شهروندان مقابل آنها به تهمت و فرافكني روي آورده بود.جالبه كه الان پرونده ... در دادگاه ويژه روحانيت به
خاطر شكايت و ادعاي شرف برخي از اعضا تحت پيگرد قانونيه و چون اين سايت ... و وابسته نتوانسته ادعاي تهمت هايش را ثابت كنه افرادي ذينفوذ را واسطه كرده و با التماس به دنبال رضايت است.درود بر شرف كازرون نما كه معمولا حامي پيشرفت و ترقيه نخبگان شهر بوده است كه جز اين هم از جناب بحراني با اصالت انتظار نميره.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹