پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
امام جمعه کازرون در آیین رونمایی از سردیس شهید امام دوست:
امام جمعه کازرون در آیین رونمایی از سردیس شهید امام دوست در شعبه تامین اجتماعی این شهرستان گفت: تامین آینده ای خوب برای خانواده‌ها از اهداف تامین اجتماعی است.

هدف تامین اجتماعی، تامین آینده ای خوب برای خانواده‌هاست

به گزارش دریافتی کازرون نما، حجت الاسلام و المسلمین محمد خرسند در این مراسم با بیان اینکه شهدا زینت بخش مجالس ما هستند، گفت: یادمان نرود که اگر عزتی داریم به برکت خون شهداست پس وظیفه ما این است که در عمل در مسیر شهدا باشیم بدین معنا که ضمن حفظ آمادگی لازم، کار خود را خوب انجام دهیم.

هدف تامین اجتماعی، تامین آینده ای خوب برای خانواده‌هاست

امام جمعه کازرون ادامه داد: قیاسی زیبا برای کار شهدا و کار در تامین اجتماعی متصور است زیرا شهدا حیات خود را دادند تا آینده نظام را تامین و مردم را به آینده امیدوار کنند و هدف تامین اجتماعی  نیز تامین آینده ای خوب برای خانواده‌هاست.

وی افزود: تامین اجتماعی با ارایه خدمت به بیش از ٥٠ درصد جمعیت ایران باعث امنیت روانی جامعه می شود و مردم را به آینده امیدوار می کند. این سازمان روز به روز خدمات خود را گسترده تر می کند و امید است در شهرستان کازرون نیز که ٩٠ هزار بیمه شده و ٥هزار و ٩٠٠ مستمری بگیر دارد شاهد  ارتقاء کیفیت خدمات درمانی، تجهیزات پزشکی و بکارگیری پزشکان متخصص بیشتر باشیم.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس نیز در این مراسم با اشاره به جمعیت تحت پوشش این استان گفت: در حال حاضر ٤٥ درصد از جمعیت استان که جمعیتی بالغ بر ٢ میلیون و ٥٨ هزار نفر را شامل می شود از خدمات این سازمان بهره می برند.

عبدالکریم نباتی با بیان اینکه تامین اجتماعی سازمانی عمومی، غیر دولتی و درآمد هزینه ای است، اظهار داشت: این سازمان از بودجه دولت استفاده نمی کند و منابع آن از محل دریافت حق بیمه ها تامین می شود و با اتکا به آن به تعهدات عمل می کند. در این راستا به ١٢٥هزار خانوار در استان فارس مبلغی بالغ بر ١٥٣ میلیارد تومان بعنوان مستمری ماهیانه پرداخت می شود.

وی عنوان داشت: یکهزار و ٢٠٠ نفر از کارکنان تامین اجتماعی فارس تعهدات کوتاه و بلند مدت این سازمان را به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارایه می دهند و باعث افتخار است که ٤٠ درصد از همکاران ما در فارس از خانواده بزرگ ایثارگران هستند؛ و دو تن از آنها یعنی شهید علی اصغر امام دوست و غلامحسین بدر در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس امنیت حاکم بر جامعه امروزی را مدیون شهدا دانست و گفت: شهدا بدون منت و چشم داشت جان را در طبقه اخلاص گذاشتند و برای دفاع از ارزشهای اسلام و انقلاب از میهن خود دفاع کردند و اکنون برماست که راه ایشان را ادامه دهیم.

علوی  فرماندار کازرون نیزدر این مراسم گفت: زنده نگه داشتن یاد شهدا امری پسندیده است و امیدوارم سایر مراکز خدمات رسان نیز مانند تامین اجتماعی برای تجلی یاد شهدا نمادی از شهدای خود را در ادارات نصب کنند.

در ادامه این مراسم و با حضور تنی چند از مسئولان ضمن تجلیل از خانواده شهید امام دوست و همرزمان وی  از سردیس این شهید سرافزار رونمایی شد.

شهید علی اصغر امام دوست از کارکنان شعبه تامین اجتماعی کازرون بود که در سال ٦٦ در شلمچه مورد اصابت گلوله های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹