پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
توسط استاندار فارس:
در حکم صادره از سوی استاندار فارس آمده: اميد است با اتكال به خداوند متعال درچار چوب وظايف مصوب و در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي «مد ظله العالي» موفق باشيد.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، در حکم مهندس سید محمد علی افشانی خطاب به حمداله عربلو آمده است:

بنا به تفويض اختيارشماره 142024 مورخ 6/12/92 وزير محترم كشور و با توجه به پيشنهاد فرماندار شهرستان كازرون جنابعالي را به سمت  بخشدار جره و بالاده شهرستان كازرون منصوب مي نمايم.

  اميد است با اتكال به خداوند متعال درچار چوب وظايف مصوب و در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و اجراي سياست هاي دولت تدبير و اميد و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي «مد ظله العالي» موفق باشيد.

گفتنی است روز شنبه 9 بهمن ماه، با برگزاری جلسه تودیع و معارفه ای در این بخش، سیدمجتبی علوی بخشدار سابق جره و بالاده، جای خود را به حمدالله عربلو بخشدار جدید این بخش داد.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳