پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۴۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹
استاندار فارس در شورای اداری کازرون خبر داد:
سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور وزیر دادگستری تشکیل شد، گفت: پروژه بزرگ سد نرگسی در جره بالاده و مسیر چهارخطه قائمیه با پیشرفتی که دارد در سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کازرون نما، سیدمحمدعلی افشانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور وزیر دادگستری در سالن دانشگاه سلمان فارسی این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی برای نفی استبداد، نفی خودکامگی و حاکمیت استقلال و آزادی بر دوش مردم استوار شد و تا زمانی که نظام و انقلاب این‌گونه استوار و پایدار باشد همواره رو به ‌پیشرفت و رو به ‌جلو خواهد بود.

وی گفت: وحدت و یکپارچگی و اتحاد و تبعیت از رهبری فرزانه انقلاب اسلامی بخش بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

استاندار فارس، آگاهی مردم، درایت رهبری و از خود گذشتگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی را از دلایل اصلی امنیت کشورمان در دنیای متلاطم امروز برشمرد و تصریح کرد: امروز وضعیت خوبی از هر لحاظ در کل منطقه داریم.

افشانی به پروژه‌های مورد بهره‌برداری از هفته دولت تاکنون در استان فارس اشاره کرد و بیان داشت: در طول این مدت یک‌هزار و 537 پروژه با اعتباری افزون‌بر 2 هزار و 382 میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: درعین‌حال مشکلات عدیده دولت در تأمین منابع، کارهای بسیار بزرگی در این استان به وقوع پیوسته است.

استاندار فارس تصریح کرد: از سال 1344 تا سال 1392 در استان فارس 604 روستا گازدار اما در 3.5 سال تصدی دولت تدبیر و امید 743 روستا در این استان از نعمت گاز برخوردار شده که این رقم یعنی 140 روستا بیش از 50 سال گذشته و همچنین بیش از یک‌هزار واحد تولیدی گازدار شده است.

افشانی به لوله‌کشی آب آشامیدنی 350 روستا در سال جدید اشاره کرد و افزود: تاکنون به همت دولت 120 روستا لوله‌کشی آب آشامیدنی آن‌ها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده و در 230 روستای دیگر نیز پیشرفت فیزیکی لوله‌کشی 40 تا 85 درصد است که تا پایان تیرماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی متذکر شد: به پیشنهاد شورای عالی آب در یک‌هزار روستا در استان فارس باید آب‌رسانی انجام شود.

استاندار فارس گفت: در هفته پیش که به کازرون سفر داشتم، مردم این شهرستان سه خواسته مهم ازجمله پروژه سد نرگسی، چهارخطه مسیر قائمیه و تونل محرم را داشتند که هر سه این پروژه مورد پی‌گیری قرار گرفت و به مردم این شهرستان قول می‌دهم که سد نرگسی و چهارخطه مسیر قائمیه در سال 97 به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی تونل محرم نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.

افشانی در جواب نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی که این شهرستان را محروم خوانده بود تصریح کرد: این‌قدر نگوییم محروم هستیم و مردم را بد تربیت نکنیم و مدام تکرار نکنیم، فقر و فلاکت و ملت بدبخت و بیچاره چراکه ملتی که فقیری را باور کرد به سعادت نمی‌رسد.

وی در پایان گفت: مهم‌ترین نقش تعلیم و تربیت این است که ما آدم‌ها را وادار کنیم سرپای خود بایستند نه اینکه در مقابل کمک دیگران سرشان را خم کنند.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
2
باسلام و احترام
مدیریت منابع آب و محیط زیست مهمترین اولویت شهرستان کازرون با مردمی زحمت کش و انقلابی است.
از مدیران توانمند و نیروهای سالم و صالح در عرضه مدیریت آب و محیط زیست بهره ببرید بهتر از هر طرح دیگری است.
امید است که طرح سد نرگسی با مدیریت جامع ملی سریعا به اتمام برسد و چندین نماینده از طریق آن به نمایندگی نرسند! انشاله
آقای استاندار ، نیروهای توانمند بسیار هستند بگردید پیدا می کنید
یا حق
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
2
1
قول میدم به همتون این سد ساخته میشه ولی بعد چندسال کارایی خودش از. دست. میده.و به زور پر میشه و هیچ اضافه آبی هم نميمونه برای دریاچه پریشان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳