پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۴۴۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
نماینده مردم کازرون در مجلس:
مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به مشکلات اشتغال و بیکاری گسترده در بین جوانان این شهرستان گفت: محرومیت از سر و روی مردم کازرون می‌بارد و تعداد بسیاری از جوانان این شهرستان از بیکاری رنج می‌برند و با این معضل دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

به گزارش کازرون نما، نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری، افشانی استاندار فارس، علوی فرماندار، حجت الاسلام خرسند امام جمعه و دیگر مسئولین شهرستان کازرون در سالن اجتماعات دانشگاه سلمان فارسی برگزار شد، به برخی محرومیت‌های این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: محرومیت از سر و روی مردم کازرون می‌بارد و تعداد بسیاری از جوانان این شهرستان از بیکاری رنج می‌برند و با این معضل دست‌وپنجه نرم می‌کنند.

حسین رضازاده از دولت خواست نسبت به این شهرستان که جمعیت آن افزون‌بر 300 هزار نفر است نگاه بهتری داشته باشد و برخی از مشکلات مهم این شهرستان که ازجمله وجود یک کارخانه در سطح بالا است را برآورده کند.

وی آمار بیکاری در شهرستان کازرون را بسیار بالا عنوان و تصریح کرد: حیف است شهرستانی با قدمت تاریخی و وجود ظرفیت‌های مناسب به بوته فراموشی سپرده شود و روزبه‌روز آمار بیکاران آن افزایش پیدا کند.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
0
باسلام و احترام جناب نماینده محترم شهرستان کازرون
خواهشمند است برای ارائه راهکار از کارشناسان متعهد، متبحر و مقید استفاده نمایید.
شغل اصلی مردم حوزه نمایندگی شما، کشاورزی، باغداری و دامداری است. سرزمین این منظقه همچون طلاست. به نظر شما چه چیزی لازم است تا علاوه بر ایجاد اشتغال برای جوانان این خطه شهیدپرور و متعهد و پیرو نظام و رهبری ، به حفظ محیط زیست هم بینجامد؟
جناب نماینده ، برای دفاع از مردم صحبت کنید ولی صحبت کارشناسی!!!!
موفق باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
خدایی جقدر خودت قبول داری و حرف مبزنی ادم باید خاکی باشه نه مثل تو هر چیزی بگه حتما دوست داری مشاور اش بشی نتونستی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
2
جناب آقای نماینده ! شهرستان کازرون « محروم » نیست و « محرومیت از سر و روی آن ها نمی ریزد » این جا همه چیز وجود دارد ، آثار تاریخی و زیارت گاه های متعدد ، چهار فصل در چهار گوشه آن ، زمین های مستعد و آدم های بزرگ ، خبره و کاردان ، امکانات مادی و مالی گسترده و... ، آن چه که مردم ما از آن محروم هستند و حقیقتا از سر و روی مردم ما می ریزد ! استقرار مدیران کارنابلد ، ناشی ، تازه کار و غیر بومی و فقدان برنامه ریزی صحیح توسط آنان است ! که در این راستا شخص شما و اطرافیانتان بیش ترین نقش را در این مساله داشته اید ! کجا سراغ دارید فردی که هیچ سابقه ی مدیریتی جز « شهردار » در یک روستا از یک شهرستان تازه تاسیس را نداشته به عنوان مدیر ارشد شهرستانی که سابقه ی تاسیسش از بسیاری از استان ها بیش تر است !، منصوب نمایند ؟ آن هم به صرف ارتباط و هواداری با شما در انتخابات !؟ ، بخشدارها را نگاه کنید ! ، مدیران دیگری که طی چند ماه گذشته توسط باند سیاسی و قومی پیروز !! در پست های مدیریتی منصوب شده اند را ملاحظه فرمایید ! آیا این رویه خیانت به مردمی که به قول شما محرومیت از سر و روی آن فرو می ریزد ، نیست !؟ . مردم به خوبی متوجه هستند که چه کسانی و با چه اهدافی در محروم نگه داشتن این شهرستان بزرگ نقش داشته و دارند . کازرون « بزرگ » است و « غنی » ، افراد کوچک توان مدیریت این مردم را ندارند ! .
اردشیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
6
سلام . جناب نماینده ضمن عرض ادب و احترام علیرغم اقدامات خوب در گذشته در این شهرستان این نکته که شهرستان در محرومیت است همه میدانند منتهی جنابعالی چه اقداماتی در این مدت مسئولیت انجام داده اید ؟و چه برنامه ای دارید ؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
0
محسن
۱۳۹۵/۱۱/۲۴ ۱:۳۲
کم محلی مسوولین دانشگاه پیام نور به ویژه رییس دانشگاه به رییس دفتر ... وعدم استقبال ودعوت از ایشان جهت افتتاح مجتمع فرهنگی باعث عصبانیت وپرخاشگری ودرگیری ایشان با رییس دانشگاه شد واین حرکت آقای ... بعد از افتتاحیه ودر جلسه ای که با کارکنان دانشگاه برگزار شدوازسوی معاونت دانشگاه پیام نور استان موردنکوهش قرار گرفت واشاره کردندکه هیچ کس اجازه ندارددر محیط مقدس دانشگاه چنین حرکاتی ورفتاری راانجام بدهندوآقای دکتر جعفری هم در تاییدصحبت های ایشان گفتند ایشان از سوی دانشگاه دعوت نشده بودند وما هیچ اطلاعی از حضور ایشان نداشتیم ودر ادامه برخی کارکنان از معاونت استان خواستند که از تغییر مدیریت مرکز کازرون منصرف شوند که ایشان گفتندکه ما هیچ بنایی بر تغییر ایشان نداشته وبیشتر مسوولین شهرستان پیگیر تغییرات مدیرتی هستند وتاکنون نتوانسته اندوگزینه ای که حایز شرایط باشدرا معرفی کنندکه موردتایید ما باشد وتاکیدکردندکه انشالله حداقل تا شهریور ماه در خدمت دکتر جعفری خواهیم بودوبه هیچ وجه اجازه تحمیل هیچ گزینه ای رابه سیستم مدیریتی دانشگاه نخواهیم داد
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
1
شوخی نکن آقای رضازاده!؟
عزیز جان این حرف ها را همه می زنند. چرا یک بار در مجلس سخنرانی نمی فرمایید!؟
تو کازرون گفتن نیازی نیست چون مردم خود شاهد هستند. نماینده مردم باید در مراجع اصلی مسائل را مطرح کند نه در بین مردمی که برایشان اظهر و من الشمس است.
البته چندان توقعی هم از شما نمی رود. همینکه جربزه این حرف در کازرون هم داری باید تشکر کرد
موفق باشید
محمد از عسلویه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۹
0
0
با سلام
بنظرم اگر قراره چنارشاهیجان شهرستان مستقل بشه . بهتر است قبلش کازرون به تنهایی یا با چند شهرستان مجاور مثل نورآباد ممسنی و فراشبند یک استان مستقل بشوند و بعدش چند شهرستان دیگه مثلا چنارشاهیجان و خشت و کنار تخته و غیره به شهرستان تبدیل شوند. اینطوری به نفع این چندتا شهرستان خواهد بود ....
حالا که قراره چنارشاهیجان جدا بشه ما کازرونیها هم باید به سمت استان شدن حرکت کنیم و درخواست استان مستقل شدن را بدهیم
با تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹