پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۶۴۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
وزیر دادگستری در کازرون:
حجت الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری عصر دیروز(چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون گفت: کازرون به‌عنوان یک شهرستان شاخص در عرصه‌های مختلف از بدو انقلاب تاکنون بوده بنابراین باید دولت سهم آن در تخصیص‌ها را خوب تعریف کند.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی عصر دیروز(چهارشنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که با حضور استاندار فارس، امام‌جمعه این شهر، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان و جمعی از مدیران این استان در سالن دانشگاه سلمان فارسی کازرون برگزار شد، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در سخنانی به جایگاه بالای انقلاب اسلامی در مبارزه با جریان ظالمان جهانی پرداخت و اظهار داشت: امروزه حساسیت و عکس‌العمل‌های بسیاری که جبهه استکبار و دشمنان این نظام بر آن واداشته، به خاطر منشأ و آثار بزرگی بوده که انقلاب اسلامی در سراسر دنیا از خود بروز می‌دهد.

وی خوب عمل کردن انقلاب اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی را همت و تلاش مردم و فداکاری‌های وصف‌ناپذیر آنان برشمرد و تصریح کرد: امروزه چنانچه مردم با تمام و کمال به پای انقلاب ایستاده‌اند و از خود فداکاری نشان می‌دهند به خاطر این بوده که انقلاب برای آنان مفید بوده و زندگی و جایگاهشان را در عرصه داخلی و خارجی تغییر داده است.

وزیر دادگستری گفت: امروز مردم از ما دولتمردان انتظاراتی دارند که به‌حق و معقول است چراکه توان مدیریتی کشور نشان داده می‌تواند قدرت پاسخگویی بالایی داشته باشد.

پورمحمدی بیان داشت: مشکلات کشور گرچه امروزه بسیار است، اما کارهای خوبی صورت گرفته که این به معنای آن نیست که از خود راضی باشیم و از خودمان تقدیر کنیم.

وی بابیان اینکه عملکرد، خدمات‌رسانی و وضع کشور در عرصه‌های مختلف در حال حاضر بر اساس آمارها بسیار مثبت است متذکر شد: چنانچه قدرتمند نبودیم، این‌همه دشمنی و حساسیت و هجمه‌های گوناگون را در کشور نداشتیم.

وزیر دادگستری گفت: چنانچه آمریکا امروزه به روی ایران حساب باز کرده، فقط به خاطر این است که اعداد و ارقام عملکرد را می‌بیند؛ به‌طوری ‌که مردم ما به خاطر کم‌کاری ما از این ارقام بی‌خبرند.

پورمحمدی تصریح کرد: مقام معظم رهبری بارها تأکید داشته‌اند که کارهای صورت گرفته باید به مردم بازگو تا روح امید در آنان دمیده شود.

وی خاطرنشان کرد: منابع مالی دولت بسیار محدود است؛ بنابراین باید از ظرفیت و خلاقیت نامحدود مردم در تولید و اشتغال‌زایی کمک گرفت و آنان را تشویق کنیم تا به میدان بیایند.

وزیر دادگستری در پایان گفت: کازرون به‌عنوان یک شهرستان شاخص در عرصه‌های مختلف از بدو انقلاب تاکنون بوده بنابراین باید دولت سهم آن در تخصیص‌ها را خوب تعریف کند و از آن‌طرف مردم این دیار برای آبادانی این شهرستان همت گمارند.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
3
عجیب آدوئی...بعد چهار سال تازه یادشون اومده که سهم کازرون چقدن....!!!؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
اذان صبح
۰۵:۱۰:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۳۴:۰۸
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۴۵
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۱۲