پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۴۲۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به مناسبت 13 بهمن ماه:
به مناسبت روز 13 بهمن ماه که به عنوان روز حمایت از دانش آموزان با نیازهای خاص نامگذاری شده، مراسمی با حضور مسئولین و اولیاء دانش آموزان و معلمان و دانش آموزان، در آموزشگاه کودکان استثنایی جبار باغچه بان برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قائمیه، رئیس اداره آموزش و پرورش بخش چنارشاهیجان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: مهمترین مسئله ای که در رابطه با این دانش آموزان باید مد نظر قرار دهیم، تحمل این افراد است. اینها نوعی از انسان ها هستند که باید آنها را حمایت کنیم، پرورش دهیم و نگاه بیشتری به آنها داشته باشیم، تا مهارت های اجتماعی را یاد بگیرند و بتوانند فردا آن را در جامعه مورد استفاده قرار دهند.

مراسم حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در قائمیه برگزار شد

سید قاسم تقوی گفت: امروز طرحی استانی با موضوع حمایت از دانش آموزان استثنایی طراحی شده که بتواند این دانش آموزان را حمایت کند. وی ابراز امیدواری کرد با طرحی که ایجاد شده، بتوان به خوبی از این دانش آموزان که معمولا از خانواده هایی هستند که از لحاظ اقتصادی وضعیت مناسبی ندارند حمایت کرد.

مراسم حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در قائمیه برگزار شد

وی افزود: لازم است تا همه ارگانها و نهادها در این امر مهم با هم مشارکت، همکاری و همدلی نمایند. تا ناشناخته های این آموزشگاه ها رشد کنند و در جامعه دیده شوند.

مراسم حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در قائمیه برگزار شد

مدیر آموزشگاه استثنایی جبار باغچه بان هم ضمن عرض خیر مقدم و تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز دانش آموزان استثنایی نیازمند حمایت ویژه هستند که این امر خطیر بر عهده آموزش و پرورش گذاشته شده است.

مراسم حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در قائمیه برگزار شد

عبدالصاحب حسینی افزود: با توجه به آمار بالای اعضای آموزش و پرورش، آن طوری که بتوان به کودکان استثنایی اهمیت داد و تمامی خواسته های آنان را برآورده کرد میسر نمی شود.

مراسم حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در قائمیه برگزار شد

حسینی خاطرنشان کرد: باید تمامی نهادها و ارگان ها داوطلبانه در این امر مهم آموزش و پرورش را یاری کنند و باید استعدادهای این دانش آموزان را شناخت و آنها را حمایت کرد. وی افزود: وظیفه وجدانی و شرعی و قانونی ماست که نسبت به دانش آموزان استثنایی بی تفاوت نباشیم. باید بتوانیم فرصت مساوی در امر آموزش و اقتصاد و با توجه به فراخور خودش ایجاد کنیم و باید فرهنگ سازی شود و بعنوان  یک ارزش در جامعه باشد .

در این برنامه تعدادی از دانش آموزان  مقاله هایی را ارائه دادند و از طرف رئیس دفتر امام جمعه، از دانش آموزان استثنایی دعوت شد تا در نماز جمعه حضور داشته باشند و مورد تجلیل قرار گیرند.

نویسنده: راه علی طاهری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ابراهیم ک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
سلام

از محسنات بی شمار امیرالمومنین علیه السلام , یکی اینکه شبها در خلوت و بدون های و هوی "صدقه" عنایت می فرمودند.

یکبار انگشتر "علنی" به مسکین داد و n بار مخفی!

و "آبروی مومنین" از اهمیت ویژه ای برای همه بزرگان _ همیشه _ برخوردار بوده است.

به کجا رسیده ایم که برای چند لایک بیشتر _ متاسفانه _ عکس مراسم تبلیغاتی خود را به چهره های معصومی "مزین" می کنیم که حقی در آن نداریم و فقط برای خود "مدیونی" ایجاد می کنیم!!!!!

اخلاقیات دیر زمانی است که رنگ باخته است
وای بر ما !!!!!

مدیر محترم سایت , لطفا تایید یادتون نره.

یاحق
یاعلی
اسمعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
0
0
با سلام
بالاخره مشخص کنید 13 آبان یا 13 بهمن؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲