پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۹۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶
فرماندار کازرون در نشست خبری اعلام کرد:
سید کمال علوی ظهر امروز (دوشنبه) در نشست خبری ستاد دهه فجر شهرستان کازرون اظهار داشت: در ایام دهه مبارک فجر، 69 پروژه عمرانی در حوزه های راه، بهداشت و درمان، گازرسانی، آب و کشاورزی با اعتباری بالغ بر 367 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش دریافتی کازرون نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، فرماندار کازرون گفت: در راستای مشارکت هرچه بهتر و بیشتر مردم در برنامه‌های این دهه مبارک، فعالیت‌های تبلیغاتی متناسب با این ایام انجام گرفته و اقدامات در کمیته پیگیری ستاد دهه فجرشهرستان کازرون دنبال می‌شود.

وی افزود: از مهمترین پروژه های مورد نظر می توان به بهره برداری همزمان 7 پروژه گازرسانی با اعتباری بالغ بر60 میلیارد ریال، آب رسانی روستایی با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال اشاره نمود.

افتتاح 69 پروژه شهرستان کازرون در دهه فجر

علوی با بیان این که سعی شده است تا پروژه های با پیشرفت 100 درصد واقعی مورد بهره برداری قرار گیرند، گفت: در شهرستان کازرون پروژه های مهمی مانند تصفیه خانه فاضلاب شهری کازرون، سیلوی 50 هزار تنی، ساختمان بیمارستان آموزشی امام علی (ع) با پیشرفت بیش از 90 درصد وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با تسریع در تجهیز و تکمیل آنها، شاهد بهره برداری پروژه های یاد شده باشیم.

فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی، انقلابی مردمی است، گفت: پروژه‌های قابل افتتاح بر اساس نیازمردم و منطقه تعریف و اجرایی شده است؛ از این رو مدیران به ‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌اند تا در افتتاح پروژه‌ها شاهد حضور حداکثری مردم باشیم.پ

علوی با بیان اینکه افتتاح پروژه‌ها و مراسم ها در جهت بزرگداشت ایام الله دهه فجر با دعوت از مدیران استانی و سخنرانان برجسته کشوری به نحوی برنامه ریزی شده که شایسته این ایام باشد، اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور، در روز 12 بهمن ماه زنگ انقلاب در مدارس شهرستان کازرون نواخته خواهد شد و در این ایام برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی همچون دعوت از قاریان بین المللی قرآن کریم، پیاده روی خانوادگی و نورافشانی در شب پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

بنا بر این گزارش، افتتاح سردخانه و کارگاه بسته بندی خرما، بهره بردای از طرح های آبخیز داری حوزه سد دلواری، تسطیح لیزری اراضی کشاورزی و بهره برداری از مجتمع فرهنگی غدیر دانشگاه پیام نور کازرون را می توان از دیگر پروژه های مورد بهره برداری شهرستان کازرون در دهه فجر امسال نام برد.

نویسنده: رحیم زارع
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ایرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
1
1
از افتتاح مجتمع بازرگانان چه خبر ظاهرا جناب فرماندار در حدودا یک ماه قبل قول افتتاح آن را در ایام دهه فجر امسال داده بودند و در گزارش شما (سایت کازرون نما) این خبر منعکس شده بود و دارای کامنت قابل ذکری بود . انشالله این پروژه هم طبق وعده فرماندار محترم در این ایام به بهره برداری برسد تا کمی از شلوغی میدان اصلی شهر کاهش یابد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
2
بعضی از پروژه ها اونقدر خفن تشریف دارند که آدم یاد پروژه های ساخت بزرگراه تهران کرج میافته.
بهره برداری از مجتمع فرهنگی غدیر دانشگاه پیام نور کازرون
خوب برادر من یه کلاس دانشگاه رو تبدیل کردن به مجتمع فرهنگی که این حرف ها رو نداره.خخخخ
4 تا صندلی و 2 تا میز با 5 تا دانشجو ی بیکار لازم داره فقط.فکر نان باش که خریزه آب است.تمام
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
0
2
با سلام.این بیمارستان امام علی (ع) هم داستانی شده ها...
قرار بود سال گذشته افتتاح شه نشد بعد افتاد خرداد ماه بازم نشد هفته دولت بازم نشد گفتن دهه فجر حتما صد در صد افتتاح میشه اونوقت حالا هم میگین نه .
اگه همه ی پروژه های مملکت بخواد اینجوری پیش بره که خدا به دادمون برسه...
یوحنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
سلام این همه طرح افتتاح میشه چرا بیکاری کم نمیشه.یا یکی زیر آبی میره پول ها رو هاپولی میکنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
1
فرماندار محترم کازرون جناب آقای علوی
من به عنوان ولی یکی از دانشجویان رشته پزشکی کازرون به دلیل انتقال فرزندم به شیراز هم اکنون در شدید ترین وضعیت مالی به سر می برم لااقل به ملت بگید علت افتتاح نشدن بیمارستان چیه
تا کی دانشجو های رشته پزشکی کازرون باید تو شیراز خونه اجاره و رهن بکنند
شهروند ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۱
0
1
با سلام و عرض عذرخواهی بابت ناراحتی برخی از مسئولان از این صحبتم.
متاسفانه و متاسفانه میشه گفت تنها دلیل عدم راه اندازی و افتتاح نشدن بیمارستان امام علی (ع) کازرون عدم ... برخی مسئولان و عدم پیگیری های جدی در مورد افتتاح هر چه سریعتر این بیمارستان است.اما مسوولین محترم بدانید مردم کازرون جواب این بی ... شما را میدهند و گلایه و شکایت خود را به مقام معظم رهبری ارایه میدهیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۲
0
1
مدیریت محترم سایت کازرون نما با سلام
همانطور که مستحضرید افتتاح نشدن بیمارستان آموزشی دانشگاه آزاد کازرون دلی خیلی از اولیا دانشجویان و مردم این شهرستان را رنجونده آیا وقتش نرسیده یه خبر جامع از دلایل افتتاح نشدن بیمارستان آموزشی را به مردم اطلاع بدهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸