پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۶۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
امام جمعه کازرون در شورای اداری:
امام‌ جمعه کازرون پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کازرون که به ریاست مهندس افشانی استاندار فارس تشکیل شد، گفت: به علت اینکه کازرونی‌ها در مراکز تصمیم‌گیری حضور قوی ندارند، حقشان پایمال شده است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند بعداز ظهر پنج‌شنبه‌ 30 دی ماه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار فارس، جمعی از مدیران کل و نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در سالن دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، در سخنانی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی کازرون اظهار داشت: این شهرستان با وجود قدمت و تاریخی کهن و امروزه با جمعیتی افزون ‌بر 300 هزار نفر و دارای زیرساخت‌های مناسب و نیروی انسانی زبده، به آن توجه چندان نشده است.


کازرونی‌ها در مراکز تصمیم‌گیری حضور چندانی ندارند


وی مهاجرت سرمایه‌داران و متمکنان، افراد تحصیل‌کرده و نامی این شهرستان به مراکز این استان و یا استان‌های دیگر و یا حتی به خارج از کشور را اهمیت ندادن و بی‌مهری نسبت به آنان و نادیده گرفتن این ظرفیت‌ها در مراکز تصمیم‌گیری عنوان کرد و افزود: از استاندار این استان درخواست می‌شود که ترتیب یک جلسه کارشناسانه برای این مبحث مهم داده شود.

امام‌جمعه کازرون گفت: امروزه در نگاه مردم این شهرستان به افق آینده، یأس و ناامیدی موج می‌زند و دلیلش نیز این است که مردم کازرون اظهار می‌کنند چرا کازرونی‌ها در مراکز تصمیم‌گیرنده حضور قوی ندارند.

خرسند خاطرنشان کرد: باوجود تنوع زیست‌محیطی و آب‌وهوایی در کازرون، نیاز به توجه جدی دولت در تمام ابعاد ازجمله رونق گردشگری، تأمین آب شرب و حل مشکلات حمل‌ونقل جاده‌ای و راه، خواسته به‌حق مردم این شهرستان است.

وی تصریح کرد: با تکمیل هرچه زودتر پروژه سد نرگسی، امیدواریم برخی مشکلات آب کشاورزی و شرب این شهرستان برطرف شود.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰