پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

دروووووووود

این صدای رادیو کازرون است که از مرکز شهرستان به گوش شما شنوندگان عزیز و کازرونی های گرامی در سراسر دنیا می رسد.

ضمن عرض ادب و احترام لازم می دانیم که درگذشت حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی را به عموم شهروندان کازرونی و شما شنوندگان عزیز همیشگی رادیو کازرون تسلیت عرض کنیم و تقدیر کنیم از برگزار کنندگان مجلس ختم آن مرحوم که یادگار ارزشمند انقلاب اسلامی بود و شاگرد و امین امام راحل و یار صدیق و رفیق قدیمی رهبر معظم انقلاب

مجلس بسیار پرباری بود که همه ی طیف های سیاسی و اجتماعی شهرستان حضور داشتند و پر محتوا با سخنرانی ارزشمند فاضل ارجمند جناب حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا محمد خرسند امام جمعه ی محترم شهرستان کازرون.

مجلسی بسیار آراسته و در شان آن مرحوم و بضاعت شهرستان که هم احزاب اصلاح طلب و هم اصولگرا در برپایی آن سهیم بودند و به خوبی منعقد و برگزار گردید.

رادیو کازرون قصد دارد از این اتفاق دلخراش و این ضایعه ی درگذشت آن فقید سعید و آن سیاستمدار موفق خاورمیانه که تمام کشور اسلامی ایران را برای چند روز در سوگ نشاند تحلیلی اجتماعی و شاید نتیجه ای سیاسی داشته باشد.

ما سیاست مداری را از دست دادیم که در دفاع مقدس سهم به سزایی در پیروزی ها و موفقیت های مان داشت، شخصی که در عرصه ی سازندگی بسیار تبحر داشت، انسانی که در شکوفایی علم و تحصیل و عرصه ی دانشگاهی موفق عمل کرد، و مردی که مصلحت نظام را به خوبی مدیریت می کرد و در اعتدال و امر وحدت و انسجام جان خود را فرسود.

پس از این اتفاق غمبار که همه ی ارکان نظام و مردم وفادار به انقلاب و آرمان های امام ره در سوگ نشستند یک طرف قضیه بسیار خوشحال کننده بود و آن این که همه ی احزاب و طیف های سیاسی با هر عقیده و رای به میدان آمدند و سوگواری کردند و کنار هم دیگر به روح آن عزیز از دست رفته ادای احترام کردند و با خانواده ی محترم هاشمی ابراز هم دردی نمودند و صحنه هایی از وحدت و انسجام و هم یاری را در کل کشور رقم زدند؛ که چه اتفاق خوب و میمونی بود همین حرکتی که مرحوم آیت اله در دوران زندگی پر بارش قصد داشت صورت بگیرد.

شنوندگان عزیز و کازرونی های سرفراز؛ مجلس ختم یادبودی که در کازرون برگزار گردید ضمن این که ناراحتی غم از دست دادن آیت اله را در بر داشت اما می تواند درس خوبی را در بر داشته باشد.

بنده از رادیو صدای کازرون اعلام می کنم که حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا خرسند و فرماندار محترم جناب سید کمال الدین علوی و شهردار محترم جناب مهندس مکی و رئیس محترم شورای اسلامی شهر جناب شهیدیان و دیگر اعضاء محترم شورا و معاونین محترم فرمانداری و بخشداران و پیر سیاسیون شهرستان و دیگر افراد شاخص و ریش سفید اصول گرایی شهرستان و نیر برخی از چهره های مشهور اصلاح طلب حتی جوانان شان در کنار هم و برای عرض ادب به مردمی که بزرگواری کردند و در مجلس آیت اله خوبی ها آمده بودند، نمادی بسیار زیبا بود که به نظر بنده آدم را به یاد اوائل انقلاب می انداخت و به یاد وحدت و یکپارچگی نیروها، به یاد دوران جنگ و دفاع مقدس و ایثارگری ها، به یاد حماسه های استقبال از شهیدان شهرستان و انسان را به یاد قبل از اصلاح طلبی و اصول گرایی که در کشور راه افتاده است می انداخت!

شنوندگان عزیز و همراهان رادیو کازرون، اصلا قصد ندارم که اصول گرایی و اصلاح طلبی را مورد نقد قرار بدهم چون نه سوادش را دارم و نه معرفت پرداختن به این مهم! قصدم این است که بگویم چون رادیو کازرون متعلق به مردم است و البته صدای مردم شهرستان و کازرونی های سراسر ایران و دنیاست می خواهم حرف دل این مردم عزیز را بزنم که خسته شده اند از این دو قطبی بودن و این حساسیت هایی که در شهرستان ممکن است جلو پیشرفت و آبادانی را بگیرد؛ بسیاری از مردم نگران هستند از این که یک عمر فضای این شهرستان سیاسی و جناحی و دو قطبی است و باعث شده است که از توسعه و آبادانی دور شویم!

چه قدر خوب می شود که درگذشت آیت اله رفسنجانی را منشاء خیر بدانیم برای این که دست در دست هم بدهیم تا به سمت توسعه ی شهرستان پیش برویم با این یا آن همه استعدادها و نیروهای ارزشی و فرهیختگان شهرستان که داریم، و با آن همه نخبه های سیاسی و علمی و ادبی و همه ی آن فعال های اقتصادی که در سراسر ایران کسب موفقیت کرده اند. آیا شهرستان کازرون چه کمبودی دارد؟

سرشار از منابع طبیعی و امکانات تجارتی و سیاحتی هستیم، حتی منابع گازی و نفتی و معدنی و مهمترین پتانسیل که نیروی جوان کار است را دارا هستیم،

حالا شما بفرمایید که آیا زیبنده است که در لوای داشتن دو حزب سیاسی، از یک دیگر و از شهرستان خودمان قهر باشیم و بیشتر از امر آبادانی و مدیریت مدیران و مسوولان و نگریستن به عقیده ی واحد در انتخاب منتخبین شوراها و خصوصاً نماینده ی مجلس به کارهای سیاسی بپردازیم؟!

رادیو کازرون/کازرون در وحدت درگذشت ایت ا...

شنوندگان عزیز و کازرونی های سرافراز تا اینکه ادامه ی برنامه را در خدمت شما مهربانان باشیم توجه تان را به شنیدن آهنگی زیبا با صدای مرحوم ایرج بسطامی جلب می کنم که تصنیفی است از  فریدون کربلی ملقب به "آتش" با نام "بوی گل گرفت"

یک نفس با ما نشستی خانه بوی گل گرفت

خانه ات آباد کین ویرانه بوی گل گرفت

از پریشان گویی ام دیدی پریشان خاطرم

زلف خود را شانه کردی شانه بوی گل گرفت

پرتو رنگ رخت با آن گل افشانی که داشت

در زیارتگاه دل پروانه بوی  گل گرفت

لعل گل رنگ تو را تا ساغر و می بوسه زد

ساقی اندیشه ام پیمانه بوی گل گرفت

عشق بارید و جنون گل کرد و افسون خیمه کرد

تا به صحرای جنون افسانه بوی گل گرفت

از شمیم شعر شور انگیز "آتش" عاشقان

ساقی و ساغر می و میخانه بوی گل گرفت

سلامی دوباره به شما شنوندگان جان و کازرونی های عزیز، داشتم خدمت تان عرض می کردم که:

آیا زمان آن فرا نرسیده است که ضمن احترام گذاشتن به اختلاف سلیقه های سیاسی مان بیشتر به امورات اجتماعی شهرستان مان برسیم؟ به کم آبی و خشکسالی توجه کنیم و بر روی احداث تونل محرم تمرکز کنیم و تاکید کنیم بر ساخت هرچه سریع تر سد نرگسی و اصرار کنیم بر احیاء دریاچه ی پریشان و سینه سپر کنیم در حمایت از حریم آب شرب قسمت شمالی شهرستان و کف شکنی چاه های آب جنوب شهر و مدافع کارهای عمرانی صورت گرفته در سطح شهر باشیم و جلوگیری کنیم از زیاده خواهی های برخی زمین خواران و کوه و تپه بُران!

کارها و فعالیت های سیاسی هم به جای خودش و در وقت معین. بنده از زبان بسیاری از مردم شهرستان در رادیو صدای کازرون می گویم که جداً خسته شده اند، خسته شده ایم، خسته خواهند شد اگر ادامه دار باشد.

درگذشت آیت اله هاشمی رفسنجانی را مبداء قرار بدهیم برای انسجام و وحدت دوباره ی همه ی نیروهای مخلص، و به کسانی که نمی خواهند این وحدت و یکپارچگی صورت بگیرد اجازه ندهیم که به مقصدشان برسند.

امام جمعه ی محترم شهرستان بارها اعلام فرموده است که از وحدت و یک پارچگی نیروهای خادم شهرستان در ایجاد محیطی دوستانه و به دور از حب و بغض و ایجاد تشکلی که منتقد باشند و منصفانه انتقاد کنند بدون بی احترامی به مسوولان شهرستان حمایت می کنند ایشان بارها فرموده اند که شنونده ی انتقاد به خود و عملکرد خودم نیز هستند تا الگویی باشم برای دیگر مسوولان شهرستان در پاسخگو بودن به خواسته های بر حق شهروندان که درود به این طرز فکر ناب شان.

رادیو صدای کازرون آماده ی شنیدن پیام ها و صحبت ها و ارایه ی راهکارهای شما شنوندگان عزیز کازرونی در خصوص وحدت و انسجام و پیامدهای خیر این عمل است و مطمئن باشید که پیام های شما خوبان حتی اگر صلاح بدانید با نام محترم خودتان از رادیو پخش خواهد شد و البته از نظریات ارزشمندتان در این خصوص یعنی وحدت و انسجام کازرونی ها استفاده خواهیم کرد.

با درود به همه ی شما عزیزان شنونده باید عرض کنم که برنامه ی ما در همین ساعت به پایان رسید، خدا یار و نگهدارتان.

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

دوستت دارم یار کازرونی

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳