پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۳۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶
شهردار کازرون خبر داد؛
شهردار کازرون با یادآوری احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در زمان بارندگی در برخی خیابان های جنوبی شهر گفت: در ایام بارندگی شدید، بعضی از معابر شهری با آب گرفتگی و جاری شدن سیل روبرو می شوند و همین کافی است تا رفت آمد شهروندان و خودروها در سطح شهر با اختلال روبرو شود

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کازرون، سید مهدی مکی افزود: مهمترین اصل در کنترل و مهار بارش های فصلی، وجود زیر ساخت های شهری است. کانال ها، جوی های استاندارد و متناسب با وضعیت شیب معابر، نحوه ساخت خانه ها، ساختمان های منطقه، کیفیت نوع پوشش خیابان و معابر و پوشش فضای سبز سطح شهر از جمله مواردی هستند که می توانند در کنترل و هدایت آب های سطحی نقش مؤثری را ایفا کنند، مجموعه این پیامدها شهرداری را وا داشت تا برای رفع این مشکلات، راهکارهایی اتخاذ کند.

احداث کانال های سیل بر و جمع آوری آب های سطحی در میدان فردوسی کازرون

وی افزود: با اولویت دادن به احداث کانال ها و تامین مسیرهای مورد نیاز برای هدایت و خارج کردن آب های سطحی از معابر شهری در سال گذشته، پروژه کانال سیل بر، کلید خورد که هم اکنون پرسنل واحد عمران شهرداری در میدان فردوسی مشغول اتمام فاز پایانی این کانال سیل بر به طرف کانال اصلی واقع در جنب کارگاه موزاییک زنی بیات می باشد؛ تا در عین حالی که هدایت آب های سطحی توسط این کانالها صورت می گیرد، فاضلاب های که از منطقه های بالا دست وارد این خیابان می شوند به شکل موازی در جهت رفع مشکلات اهالی این منطقه و عدم آلودگی آب های سطحی این بخش ها، به پایین شهر و در کانال اصلی سیل بر هدایت و سرازیر شوند.

احداث کانال های سیل بر و جمع آوری آب های سطحی در میدان فردوسی کازرون

شهردار کازرون گفت: در فاز پایانی، طول پروژه مذکور 100متر و با هزینه بالغ بر 000/000/800 میلیون ریال بوده که ان شاالله تا آخر دی ماه به اتمام خواهد رسید.

احداث کانال های سیل بر و جمع آوری آب های سطحی در میدان فردوسی کازرون

مکی خاطر نشان کرد: مدیریت شهری در ظاهر به تعدادی از مدیران و متخصصان امر سپرده شده، اما در واقع، مدیر اصلی شهر شهروندان هستند که با رعایت اصول شهروندی و احترام به حقوق فردی و گروهی خود و همشهریان می توانند با کاهش معضلات شهری علاوه بر پایین آوردن هزینه های اداره شهر، به رفع مشکلات زیست محیطی و ایجاد محیطی سالم و ایمن برای خود و عزیزان شان کمک کنند. 

احداث کانال های سیل بر و جمع آوری آب های سطحی در میدان فردوسی کازرون

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
1
سلام.میشه بگید چند سال طول کشید تا این پانصد متر کانال رو احداث گردید؟؟؟ چندتا موتوری و ماشین افتادند توی این طرح عمرانی نیمه کاره تا بالاخره داره تکمیل میشه؟؟؟
#پروژه های شهرداری
# حرکت لاک پشتی
# صد ساله
zare
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
0
1
من هیچ کاری توی شهرداری ندارم ولی خداوکیلی شخص شهردار ادم با سواد وکاردانی است خدا همیشه کمک شان کند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸