پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۹۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
به دنبال فوت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام:
با ارتحال آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی مسئولان کازرون نیز در پیام هایی جداگانه فقدان این شخصیت انقلابی را تسلیت گفتند که متن این پیامها به شرح ذیل است ؛

به گزارش کازرون نما ، با ارتحال آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی مسئولان کازرون نیز در پیام هایی جداگانه فقدان این شخصیت انقلابی را تسلیت گفتند که متن این پیامها به شرح ذیل است .

پیام تسلیت امام جمعه کازرون در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی :

اینجانب به نیابت از مردم شریف شهرستان کازرون و جامعه روحانیت و حوزه علمیه شهرستان، این مصیبت را به محضر حضرت بقیه الله العظم (ارواحنا له الفداء) و به حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وخانواده مکرم و همه دوستداران ایشان تسلیت عرض می نمایم.


بسمه تعالي

انالله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص):

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء
«وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند

رحلت عالم مجاهد و روحاني وارسته، مفسر بزرگ قرآن و عاشق و دلباخته اهل بيت عصمت و طهارت(ع)، بزرگ مرد عرصه سياست و اخلاق، شاگرد مكتب امام و يار صادق ايشان و دوست ديرين و همراه و پشتيبان هميشگي رهبر انقلاب و دلسوز مردم و كشور، حضرت آيت الله حاج شيخ علي اكبر هاشمي رفسنجاني (ره) را به محضر باعظمت امام عصر ارواحنا له الفداه، مقام معظم رهبري، مراجع معظم تقليد، علماي اعلام، حوزه هاي علميه و مردم شريف ايران و به خصوص علاقه مندان اين مبارز نستوه دوران، تسليت و تعزيت عرض مينمايم...
ايشان علاوه بر نقش آفريني و تلاش هاي مستمر، در به ثمر رسيدن انقلاب شكوهمند اسلامي، در بعد از انقلاب، هميشه در سنگرهاي حساس و مهم، به انجام وظيفه پرداخت. آثار و بركاتِ خدمات ارزنده و كم نظير ايشان، بر همگان روشن مي باشد... صبر و بردباري ايشان در برابر ناملايمتي ها و كم لطفي ها، مخصوصا در سال هاي اخير، نشان از وارستگي و بزرگي اين مردِ عرصه علم و عمل داشت.

از خداي تبارك و تعالي براي آن عزيز سفر كرده علو درجات و براي خانواده محترم ايشان و ساير دوستداران آن مرحوم صبر و اجر مسئلت نموده و سلامتي و نصرت روز افزون مقام معظم رهبري و مردم شريف ايران را خواستارم.

والسلام عليكم

بزرگ بنيادي كازروني 

1395/10/20

انالله واناالیه راجعون

هاشمی زنده است تا صدای ازادی خواهی در جهان هست.

هاشمی سیاستمداری قدرتمند که ظالم نبود زیرا عالم بود...

بار دیگر ملت شریف و سرافراز ایران اسلامی شاهد از دست دادن بزرگ مردی از جنس خود ،امیرکبیر دوران ،روحانی فرزانه ،سیاستمداری بی بدیل ، سرداری وفادار،قهرمانی مظلوم، مردی قدرتمند ولی بی ادعا بودند.

ارتحال  این عبد صالح بار دیگر خاطره تلخ رحلت جانسور بنیانگذار جمهوری اسلامی را در یاد ملت ایران عزیز تداعی کرد.

حال که تقدیر الهی بر این شد که در فراق ان عزیز روزگار را سپری کنیم،جا دارد خادمین این ملت با تقویت ،اتحاد و همدلی درجهت ارتقآ عظمت و سرافرازی میهن  اسلامی گام بردارند .اکنون وظیفه خود میدانم  این  مصیبت عظیم را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری و تمامی ازادیخواهان جهان بویژه ملت شریف ایران و شاگرد خلف مکتب این‌ بزرگوار رئیس جمهور محبوب حجت الاسلام روحانی و بیت معظم این فقید سعید،مراجع عظام ، مردم شریف استان فارس بویژه مردم غیور و آزاده شهرستان کازرون و ‌خانواده معظم شهدا تسلیت عرض نموده،ان شالله روح این اسوه تقوا و صبر مقاومت با ائمه اطهار و شهدا و امام شهدا محشور باشد...

رضازاده

خادم مردم در مجلس شورای اسلامی

 

انالله واناالیه راجعون

                      
خبر ناگهانى ارتحال ملکوتی عالم عظیم الشان حضرت آیت الله هـاشمی رفسنجانى یاردیرین امام (ره) ورهبرى، همگان را در بهـت واندوه نشاند . اینجانب این ضایعه دردناک رابه مردم شریف ایران اسلامی ،مردم شریف شهرستان کازرون  وخانواده معظم شهدا وبیت ایشان تسلیت عرض مینمایم.

  سیدکمال علوی فرماندارشهرستان کازرون

____________________________________________________________________

انا لله وانا الیه راجعون                 
هرگز نمیرد انکه دلش زنده شد به عشق .

 در کمال ناباوری و اندوه  عروج عارفانه رادمردی از تبار نیکان ، انسانی فاخر ، حق گو و حقیقت خواه ، نیک اندیش و فرزانه ، حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی که سالیان متمادی گام های استواری در همراهی با  بنیان گزار نظام مقدس جمهوزی اسلامی  جهت پیروزی انقلاب بر داشته و همواره پیرو، همراه و یار صدیق و دوست دیرین و هم رزم مبارزاتی مقام معظم رهبری بود ، و همچنین  گنجینه فراز و نشیب های  ایران بود ، موجی از بهت ، غم و اندوه در  دل همه انسان های آزاد اندیش و وطن پرست ایجاد نمود ،  هرچند یاد و نام  این بزرگ مرد اخلاق و انسانیت و حقانیت ، هیچگاه از یاد ها نخواهد رفت ، ولیکن  راهی جز رضایت  به رضای حق و تسلیم بر مشیت الهی نیست ، یقین داریم روح بلند و ملکوتی ایشان با  پیامبران الهی ، امام راحل و نیکان و صالحان و همرزمان شهیدش  محشور خواهد بود  ، لذا بدین وسیله به خانواده و فرزندان گرامیشان و  به همه دوستداران و  آزادی خواهان مراتب همدردی و تسلیت خویش را عرض نموده و امید آنکه وی در ارامگاه ابدیش آرام غنوده ،و  یاران و هم اندیشان  و بویژه خاندان جلیل القدر ایشان در پناه رحمتش صبورانه تاب اندوه آورند


سید مجتبی علوی بخشدار جره و بالاده

____________________________________________________________________

بازگشت همه به سوی اوست.  
خبر جانکاه ارتحال ملکوتی عالم مجاهد و نستوه آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری که به حق اسوه صبر و استقامت بودند باور نکردنی و همگان را اندوهگین نمود.  اینجانب این ضایعه بزرگ را به مردم شجاع ایران اسلامی.  
مردم شریف بخش خشت.  خانواده مغزز  شهدا و ایثارگران و بیت ایشان تسلیت و تعزیت عرض مینمایم.  در ضمن به همین مناسبت روز چهارشنبه مراسم یادبود از طرف ستاد گرامیداشت مراسمات در شهر خشت برگزار خواهد شد.  

صادق فلاحی بخشدار خشت

____________________________________________________________________

انالله واناالیه راجعون

ارتحال ملکوتی عالم عظیم الشان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام (ره) و رهبری عظیم الشان  وسکان داروستون انقلاب اسلامی  همگان را در ماتم  و اندوه نشاند. حقیر این ضایعه دردناک رابه محضر مقام عظمای ولایت ، مردم شریف ایران اسلامی،مردم شریف شهرستان کازرون و خانواده معظم شهدا و بیت ایشان تسلیت عرض می نمایم.

غلامرضا محمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان کازرون

____________________________________________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم
ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

مصیبت درگذشت مجاهد نستوه ومنادی وحدت واعتدال وازاستوانه های اصلی انقلاب اسلامی حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که عمر پربرکت خودرا در راه خدمت به اسلام و انقلاب و دفاع از آرمان‌های خمینی کبیر سپری نمود به محضر شریف حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه ومقام معظم رهبری ودولت مردان تدبیروامید و همچنین به علمای اعلام وبیت شریف ایشان وعموم مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

یحیی حقیقی
بخشدار کوهمره نودان.شهرستان کازرون

____________________________________________________________________

پیام تسلیت امام جمعه قائمیه در پی درگذشت آیت الله رفسنجانی

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت رسول اکرم (ص) میفرمایند
اذامات العالم فقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شئ

وقتی عالمی فقیه فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

انتشار خبررحلت آیت اله هاشمی رفسنجانی مات ومبهوتمان کرد
بزرگ مردی از میان ما رفت که بیش از نیم قرن مجاهدانه به نظام و انقلاب خدمت کرد،اویار دیرین امام راحل ورفیق شفیق ومشاور رهبری بود
درمبارزه با رژیم ستمشاهی شکنجه ها دید وخون دلها خورد اما دست از هدف بلندش که حمایت ازولایت وخدمت به مردم باشد برنداشت..نه تنها درعلم سیاست واقتصاد وفقه صاحب نظربود بلکه مفسر قرآن بود تفسیرراهنمااثر گران سنگ ایشان است..این مصیبت بزرگ را به رهبر عزیز انقلاب و مردمان ایران زمین ودوستدارانش تسلیت عرض مینمایم.

روحش شاد ویادش گرامی باد
والسلام علیکم ورحمه الله
 
حسین انصاری امام جمعه قائمیه

____________________________________________________________________

بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون


درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی ،امیرکبیر زمان و یار و همراه همیشگی امام عظیم الشان ومقام معظم رهبری،ستون و شناسنامه پرصلابت انقلاب و سردار سازندگی جمهوری اسلامی ایران ضایعه ای بس عظیم برای عموم هموطنان عزیز بود،اینک همه ما با قلبی آکنده از غم و اندوه در سوگ وی می نشینیم، قطعا نام، یاد و منش "هاشمی"  همواره در تاریخ پر افتخار ایران می درخشد.
اینجانب رحلت این مجاهد نستوه را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده رنجیده و دردمند هاشمی و مردم قدرشناس و همیشه در صحنه تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبری جزیل از خداوند منان خواستارم.
نام و یاد ایشان از انقلاب اسلامی جداشدنی نیست.

معصومی بخشدار چنارشاهیجان

____________________________________________________________________

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دوچیز حاصل عمر است نام نیک و ثواب  //   وزین دو درگذری کل من علیها فان

حضور خانواده محترم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (رضوان الله تعالی)

سلام علیکم بما صبرتم

پدر هر منصب و جاه و جبروتی که برای عوام و نظام داشته باشد، برای خانواده پدر است. همسر و فرزند و اهل بیت ایشانند که ضایعه فقدانش را درک می‌کنند والا مابقی شب هنگام راحت به بالین می‌روند و در روز به فکر کار یومیه خویشند. داغ غم پدر را من نیز دارم و خوب می‌دانم که پیام‌های تسلیت از جایی به بعد رنگ تملق و وظیفه به خود می‌گیرند و پیش صاحبان عزا رنگ می‌بازد. آنگاه است که فرزند دلش می‌خواهد فریاد زند: «بس کنید این تسلیت های دروغین را، من پدرم در خاک خفته است.» باری به رسم ادب و به گرامی داشت دوستی و همکاری دیرین پدران فقید‌مان و به پاس پیام تسلیتی که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی (رضوان الله تعالی)، به مناسبت درگذشت زنده‌یاد حاج مهندس رجبعلی طاهری (رضوان ا... علیه) دادند؛ اینجانب وظیفه خود می‌دانم که شهادت دهم «اللّهُمَّ اِنّا لا نَعْلَمُ مِنْهُ الّا خَیْراً وَ انْتَ اعْلَمُ بِهِ مِنّا» و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسألت نمایم.

 

علی طاهری [فرزند مرحوم مهندس رجبعلی طاهری]

22 دی ماه 1395

گفتنی است، مرحوم مهندس رجبعلی طاهری از چهره های انقلابی و مبارز کازرونی بود که از دهه چهل فعالیت‌های مبارزاتی خود را آغاز کرد. وی در دوران پس از انقلاب، اولین فرمانده سپاه در استان فارس و نماینده مردم کازرون در اولین دوره مجلس شورای اسلامی بود. مرحوم طاهری همچنین یکی از اعضای شورای مرکزی حزب جمهوری اسلامی بود. او در ششمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران یکی از نامزدهای ریاست جمهوری بود که با مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی به رقابت پرداخت.



پیام تسلیت دکتر عبد الحمید فرزانه رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و سرپرست واحد کازرون

ارتحال ناگهانی و جانگداز حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عالم بزرگ و عالیقدر، مبارز نستوه و یار دیرین امام و رهبری معظم انقلاب که عمر با برکت خود را در مجاهدت برای اعتلای اسلام و انقلاب سپری کرد، باعث تاسف و تاثر اینجانب و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در استان استان فارس شد.
این ضایعه عظیم را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و به‌ویژه خانواده داغدار دانشگاه آزاد اسلامی که یادگار وی و یکی از ثمرات عمر پربرکت‌شان است، تسلیت عرض نموده و برای روح بلند آن عزیز از دست رفته علو درجات از درگاه حضرت احدیت خواستارم

____________________________________________________________________

انا لله واناالیه راجعون

ارتحال فقید ارزشمند ,مجاهدی نستوه ,یاردیرینه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت اله هاشمی رفسنجانی رابه جامعه روحانیت ,مراجع تقلید,به ویژه مقام معظم رهبری ,امت اسلامی ایران ,شهروندان عزیز شهر نودان و بخش کوهمره وخانواده داغدار ایشان تسلیت وتعزیت عرض نموده ,غفران و رحمت بی منتهای الهی همراه باعلو درجات برای فقید,سعید از  ایزد متعال آرزومندیم روحش شاد وحشرش با اولیاء و صالحین

 شورای اسلامی وشهرداری شهرنودان

____________________________________________________________________

یام تسلیت شورای هیئات مذهبی شهرستان کازرون به مناسب رحلت آیت الله هاشمی :

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ یشْری نَفْسَهُ ابْتِغاءَ مَرْضاتِ اللَّهِ وَ اللَّهُ رَؤُفٌ بِالْعِباد

خبر درگذشت مجاهدی پارسا،انقلابی شریف،یار وفادارامام(ره) ،انقلاب و رهبر معظم انقلاب ،سخت و جانکاه است.
مرحوم آیت الله هاشمی که عمر خود را صرف مجاهدت، رزمندگی، سازندگی و تدبیر برای استیلای آرمان های انقلاب اسلامی و مصالح کشور عزیزمان کردند؛هیچگاه در این راه پرطلاتم از مسیر عدل،عدالت و تدبیر و اعتدال خارج نشدند.
اینجانب فقدان این مردبزرگ انقلابی ، یاردیرین امام خمینی«ره» و مقام معظم رهبری و استوانه انقلاب را به محضر مقدس امام زمان(ع)،مقام معظم رهبری،خاندان بزرگوار هاشمی و همه دوستداران آن دانشمند فاضل تسلیت عرض نموده علو درجات ایشان را ازدرگاه ایزدمنان مسئلت می نمایم

اسماعیل حسن زاده - رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان کازرون

 

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
سلام خداوند مرحوم آقای هاشمی را رحمت کند ولی بعضی تعبیر ها در این پیام ها غلو آمیز وغیر واقعی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
این آیه شریفه « و من الناس من یشری.....» که شأن نزول آن حضرت علی علیه السلام است .چطور آن را برای افراد دیگر بکار میبرند!!!؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸