پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش مأموران انتظامی کازرون مقادیری کالای قاچاق با ارزشی بالغ‌بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش کازرون نما به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی  استان فارس، سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، این طرح در سطح شهرستان کازرون به اجرا گذاشته شد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح 10 تن و 400 کیلوگرم برنج، 570 لامپ، 9 تن و 250 کیلوگرم آرد، 12 هزار و 249 قوطی انواع آب‌میوه، 55 هزار و 600 نخ سیگار، 38 جفت کفش و مقادیری گردو و پسته قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی فارس بابیان اینکه در این راستا هفت خودرو توقیف و 9 نفر دستگیر شدند، افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی بابیان اینکه ارزش ریالی محموله‌های قاچاق کشف‌شده بالغ‌بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و مخلان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد و شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز ازجمله قاچاق و توزیع کالاهای ممنوعه توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳