پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
طی آیینی باشکوه
همزمان با فرارسیدن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور حجت السلام حاجی پور مدرس حوزه علمیه کازرون ، فرماندهی حوزه مقاومت خاتم الانبیاء (ص) کوهمره ، فرمانده گردان بیت المقدس کوهمره ، شهردار و اعضای شورای اسلامی این شهر و فرماندهان پایگاههای مقاوت بخش و بسیجیان و مسؤولان شهری در حسینیه کوثر شهر نودان برگزار شد

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما ، در این مراسم حجت‌الاسلام حاجی پور اظهار داشت: حضور عاشورایی مردم ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

 

وی عنوان کرد: هدف از جمع شدن ما در این روز فراموش نکردن ساکتین فتنه 88 و کسانیکه در این روز سکوت کردند می باشد . فتنه ای که هزینه های زیادی را برای این انقلاب متحمل شد.



 

مدرس حوزه علمیه کازرون افزود: فتنه 88 به کشور ضربات زیادی زد ولی 9 دی کشور ما را واکسینه کرد مردم کشور در این روز بصیرت نشان دادند و خودجوش به صحنه آمدند.هدف دشمنان این انقلاب و نظام ، ضربه زدن به دو رکن اساسی جمهموریت و اسلامیت نظام  بود و در پی زخمی شدن این دوبال انقلاب بودند.

 

وی گفت : ادعای تقلب یک بدعت بود و بزرگترین اهانت به مردم شد.

 

خطیب توانمند حوزه علمیه کازرون با اشاره به تفکر و گفتمان اسلام رحمانی تصریح کرد : جریانی مرموزانه از درون نظام در تلاش است که اسلام رحمانی را بعنوان گفتمان اعتدالی با هدف تحریف گفتمان حضرت روح الله و اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم بر گفتمان انقلاب اسلامی تحمیل نماید و لذا جریان مؤمن به اسلام و انقلاب باید به بررسی این گفتمان انحرافی پرداخته و نسبت به اهداف شوم آن عمارگونه روشنگری نمایند، زیرا گفتمان اسلام رحمانی، شیطان بزرگ را کدخدا(آمریکا) و عاشورا را درس مذاکره و جهان را معادل آمریکا می داند! تفکر رحمانی اسلام تفکری که خالی از جهاد و روحیه شهادت طلبی است و بسیج را تندرو و افراطی و داعشی معرفی می کند

 

حاجی پور ادامه داد: باید دانست که دشمنان نظام و انقلاب لحظه‌ای دست از دشمنی بر نخواهند داشت؛ بنابراین باید با بصیرت، درک انقلابی، حضوری مداوم و گسترده و براساس نگاه به سرچشمه معارف ولایت و رهبری راه را همچون گذشته گم نکنیم تا کشتی نجات ملت‌ها را با گذر از طوفان‌ها وموج‌‌‌های خطرناک به ناخدای اصلی آن، حضرت بقیة‌الله الاعظم‌(عج) بسپاریم.

 

انتهای پیام/

 

نویسنده: محمد دهداری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸