پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰
امام جمعه کازرون گفت:
امام جمعه کازرون گفت: حماسه 9 دی متعلق به یک جناح خاص نیست بلکه مربوط به همه آحاد جامعه و نمادی از ارادت مردم به امام حسین (ع) است.

به گزارش کازرون نما حجت الاسلام محمد خرسند، چهارشنبه در نشست با مسئولان شهرستان کازرون بیان داشت: باید به نهم دی ماه به عنوان یک حماسه انقلابی، اسلامی و مذهبی بنگریم.

وی افزود: راس جریان فتنه سال 88 آمریکا و اسراییل و عده ای فریب خورده از داخل کشور بودند اما این فتنه منجر به حماسه آفرینی مردم در روز 9 دی شد از این رو بزرگداشت این روز که نماد اسلامیت نظام است، به معنای احترام به اسلام و امام حسین (ع) است و همگان موظف به تکریم این روز هستیم.

امام جمعه کازرون، در بخش دیگری از مطالب خود به وضعیت جاده های ارتباطی شهرستان کازرون اشاره کرد و گفت: با توجه به ترافیک بالا و کوهستانی بودن برخی از مسیرهای ارتباطی، در فاصله های زمانی کوتاه، حوادث ناگواری در جاده های این شهرستان رخ می دهد که از جمله آنها می توان به تصادف چند روز قبل در محور کازرون به بوشهر اشاره کرد که بر اثر آن پنج نفر جان باختند.

خرسند، خواستار ایمن سازی جاده های کازرون و چاره اندیشی برای کاهش میزان تصادف ها و تلفات جاده ای در این شهرستان شد.

 

** نوید راه اندازی تصفیه خانه کازرون در سال 96

فرماندار شهرستان کازرون هم در این نشست گفت: با وجود کاهش اعتبارات دولتی اما اعتبارات این شهرستان در سال 95در مقایسه با سه سال قبل، 119 درصد افزایش یافته است یعنی از 150 میلیارد ریال در سال 92 به 340 میلیارد ریال در سال 95 افزایش یافت.

سید کمال علوی افزود: هم اینک طرح تصفیه خانه کازرون که از جمله مصوبه های رئیس جمهوری در سفر به استان فارس (اردیبهشت 94) است با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در بخش ساختمانی و 80 در صد در بخش تاسیسات با دبی آب 200 لتیر در ثانیه در دست احداث است و مقرر شده این طرح در دهه فجر سال 96 به بهرداری رسد.

وی، در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: انتظار داریم مسئولان ذی ربط به وضعیت راههای ارتباطی شهرستان کازرون اهتمای بیشتری داشته باشند و برای رفع نقاط حادثه خیز آن تلاش کنند.

نویسنده: ناصر درخشنده
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸