پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
امام جمعه کازرون
امام جمعه کازرون گفت:‌امروز دشمن با تبلغات علیه اسلام،پیامبروشیعه وایجاد شبهات می خواهد جوانان ما را منحرف کند که وظیفه مبلغان وروحانیون است درمقابل تبلغات سوء دشمن بایستند و مقابله کنند .

به گزارش کازرون نما ، حجت الاسلام محمد خرسنددرآیین عمامه گذاری چند تن ازطلاب حوزه علمیه کازرون افزود: پیامبر اسلام درهمه زمینه ها باید الگو باشد، پیامبر رحمت فرمود با کفار نمی شود وارد گفت و گو شد و امروز عزت ما وعزت اسلام در نه گفتن به کفارو استکبار ستیزی و درگفتن حق است.

وی ادامه داد:‌ امروز امنیت کشور ما در دنیای که حرکت های تروریستی در آن انجام می شود شهدایی است که درهشت سال جنگ تقدیم کردیم و بهای این امنیت را پرداخت کردیم.

امام جمعه کازرون افزود: اگر آن روز با دشمن نمی جنگیدیم و سازش می کردیم وضعیت ما مثل عراق و سوریه بود اما جلو طاغوت ایستادیم و نتیجه آن عزتی است که امروز در دنیا داریم.

حجت الاسلام خرسند به توانایی حل مشکل اقتصادی کشورمان بدست جوانان اشاره کرد و گفت:مگر این امنیتی که داریم کشورهای دیگر برای ما تامین کردند مگر این پیشرفت های نظامی و فناوری آنها به ما دادند پس باید خودمان باور کنیم که ما می توانیم هر کجا این سخن مسئولین را باور کردند پیروز هستیم.

این مراسم شب میلاد پیامبر و امام جعفر صادق با حضورمردم در امام زاده سید محمد کازرون برگزارشد.

وظیفه روحانیون و مبلغان ایستادگی مقابل تبلیغات سوء دشمن است

نویسنده: ناصر درخشنده
منبع: ایرنا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳