پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۹
برای اولین بار در مسابقات کشوری رامسر رخ خواهد داد:
مسابقات مینی والیبال قهرمانی کشور به میزبانی استان مازندران (رامسر )برگزار می شود و تیم مینی والیبال کازرون یکی از 3 نماینده استان فارس در این رقابت ها خواهد بود .

به گزارش کازرون نما، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کازرون، رئیس هیئت والیبال شهرستان کازرون گفت: مسابقات مینی والیبال قهرمانی کشور متولدین 1382 در بخش آقایان، از فردا دوشنبه 17 آبان ماه 1395 به میزبانی شهرستان رامسر در مجتمع ورزشی شهید چمران این شهرستان برگزار خواهد شد، که در این میان از استان فارس 3 تیم به رامسر اعزام خواهند شد که تیم هیئت والیبال کازرون یکی از 3 تیم اعزامی به رامسر خواهد بود.

سید اسداله زهرایی رئیس هیئت والیبال شهرستان کازرون در این خصوص خاطر نشان کرد این موفقیت حاصل تلاش چند ساله ی اخیر کادر پرتوان هیئت والیبال اداره ورزش و جوانان کازرون و مربیان زحمتکش و دلسوز می باشد. این نونهالان امروز آینده سازان فردای ایران اسلامی می باشند و ایشان آرزوی سلامتی و سربلندی تمامی والیبالیست ها را از درگاه باری تعالی خواستار شد.

قائم عابدی مربی تیم مینی والیبال کازرون نیز در خصوص اعزام تیم به مسابقات گفت: تیم کازرون پس از کسب سهمیه در استان، تلاشش را دوچندان کرد تا بتواند نماینده شایسته ای برای استان به خصوص شهرستان کازرون در کشور باشد. وی خاطرنشان کرد: به منظور حضور موفق و پرقدرت در مسابقات مینی والیبال کشور، تمرینات و برنامه های آماده سای تیم در حال برگزاری است.

عابدی افزود: این نونهالان از پتانسیل های بسیار خوبی برخوردارند و کازرون نشان داد که می تواند به عنوان یک قطب در جذب جوانان و نوجوانان و پرورش استعدادهای آنان در سطح استان و کشور و راه یابی به اردوی تیم ملی باشد و امید است با کسب نتایج درخشان در این مسابقات، بتوانیم برای جامعه ورزش شهرستان افتخار آفرینی کنیم.

 حضور تیم شایسته کازرون در مسابقات قهرمانی مینی والیبال کشوری

اعضاء تیم اعزامی به رامسر ایستاده از راست: سیداسداله زهرایی (رئیس هیئت والیبال ) امیرعلی پدیدار، پدرام خلیلی، عباس صالح سیف آبادی، قائم عابدی(مربی تیم) نشسته از راست: سبحان عرفان، امیرمهدی فرهادیان، سجاد شفیعی سیف آبادی

نویسنده: سرویس ورزشی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰