پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۹۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۲
با حضور فرماندار شهرستان و امام جمعه کازرون:
هفته گذشته، جلسه شورای فرهنگ عمومی با حضور حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون، سیدکمال علوی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان کازرون در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، سیدکمال علوی در این جلسه با تشکر از دست اندر کاران مراسم محرم از مردم و مسوولان، گفت: بحث فرهنگ و بستر سازی فرهنگی بحث مهمی است و در تحولات جامعه نقش موثری دارد.

فرماندار کازرون افزود: اگر در یک جامعه امکانات بالایی وجود داشته باشد، اما فرهنگ استفاده از آن امکانات نباشد، چه بسا باعث آسیب و افول شود.

وی گفت: آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در فرهنگ سازی دارد و اگر از همان ابتدا ذهن پاک بچه ها خوراک مناسب فرهنگی دریافت کنند، بسیاری از مشکلات جامعه قابل حل شدن است.

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان تشکیل شد

 فرماندار کازرون با اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی و فرهنگ سازی در این زمینه افزود: همدلی و وحدت رویه در حوزه فرهنگ مهم است و یکی از مهم ترین کارهای دولت در این زمینه بحث تامین اعتبارات و زیر ساخت های فرهنگی است .

علوی اختصاص حدود بیست میلیارد ریال به کتابخانه مرکزی ازمحل اعتبارات دو درصد نفت و گاز و ماده 180، مبلغ 40 میلیارد ریال به حوزه ورزش و جوانان و 20 میلیارد به آموزش و پرورش و... را از جمله اقداماتی دانست که توجه به امور فرهنگی را نشان می دهد.

فرماندار کازرون با اشاره به دعوت از سرمایه گذاران و تسهیل در امور آنان و رفع موانع تولید و اقدامات انجام شده در این زمینه ها گفت: در این خصوص اقدامات خوبی صورت گرفت و جلساتی نیز در آینده خواهیم داشت تا در بحث صدور مجوز ها به سرمایه گذاران کمک شود.

علوی با اشاره به اعلام دولت در جذب و به کارگیری افراد بیکار توسط  واحدهای تولیدی گفت: هر سرمایه گذاری که یک نیروی کار را از اداره کار به خدمت بگیرد، تا شش ماه اول نود درصد حقوق کارگر را دولت پرداخت می کند و فقط ده درصد را کارفرما می پردازد به شرطی که قرارداد یک ساله با کارگر بسته شود؛ و این در نوع خودش یک اقدام بزرگ است.

وی ادامه داد: امنیت برای سرمایه گذار در اقتصاد مقاومتی نیز مهم است و اقدام دولت در تثبیت نرخ ارز و کنترل تورم در این زمینه مهم بود و این امنیت فکری را برای سرمایه گذار فراهم می کند.

علوی گفت: امسال در تامین زیر ساخت ها  برای سرمایه گذار از اعتبارات ماده 180مبلغ هفده میلیارد ریال برای یک منطقه ویژه اقتصادی اعتبار گذاشتیم و با شهرک های صنعتی حدود بیست و پنج میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که گام خوبی برداشته شد.

وی در پایان گفت: هر کس به سهم خود باید در زمینه اقتصاد مقاومتی کار کند و با توجه به ظرفیت های شهرستان راهکار ارائه کرد.

نویسنده: حسین ابول پور
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
جلسه شورای فرهنگ عمومی بوده یا جلسه شورای اداری و بیلان کار؟؟؟؟؟ چه تصمیمی برای فرهنگ کازرون و ارتقا اون گرفته شد؟ این رو برای مردم توضیح بدید. برای آینده چه تصمیمات و سیاست هایی اتخاذ کردین؟ آقای خرسند چی گفت؟ رئیس اداره ارشاد چه طرحی داشتند ؟اصلا رئیس ارشاد طرح داشته یا فقط میرزا کاتب جلسه بوده؟
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
1
1
در کازرون فعلا قحط الرجال است . این نماینده هم کاری به این مسائل نداره .
جناب آقای رضازاده مگه حضرتعالی نماینده مردم شهرستان کازرون نیستید ؟؟؟ مسئولین خیلی از ادارات کازرون بومی نیستند مگر کازرونی چه گناهی کرده که وقتی وارد ادارات شهرستان میشه باید یک غیر کازرونی مسئول آن اداره باشه ؟؟؟؟ چرا از استعداد و ظرفیت بچه های کازرون استفاده نمیشود ؟؟؟؟ چرا باید در راس اداره فرهنگی این شهر مثلا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یک غیر بومی مسئولیت داشته باشد ؟؟؟؟ چرا از خود نیروهای کازرون استفاده نمیکنید ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
بومی نبودن یک مدیر یا مسئول دلیل بر نالایق بودن نیست. نگرشتان را اصلاح کنید. اگر یک کازرونی در شیراز یا جای دیگر مدیر باشد اشکالی ندارد؟
چرا بعضی افراد انقدر خودخواه هستند!؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳