پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
خطیب جمعه کازرون:
امام جمعه کازرون با اشاره به نمایش بزرگ میدانی حماسه آفتاب که در چهار بخش واقعه عاشورا و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و فلسفه ظهور اجرا و با استفبال خوب مردم روبه‌رو شد گفت: این نشان‌دهنده این است اگر برنامه‌های خوب در قالب هنر اجرا شود عموم مردم استقبال می‌کنند

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر با گرامیداشت هشتم آبان‌ماه سالروز شهادت حسین فهمیده اظهار داشت: دانش‌آموزان و آینده‌سازان کشور باید بیش‌ازپیش با فرهنگ بسیج آشنا شوند.

وی در ادامه با اشاره به 13 آبان‌ماه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به‌ ظاهر سفارت‌خانه و در واقع لانه شیطان بود تصریح کرد: دانشجوهای انقلابی ما ابهت دروغین آمریکا را شکستند و به آن‌ها پیغام دادند که گذشت زمانی که در این مکان برای ما تصمیم می‌گرفتید.

خرسند در ادامه تصریح کرد آمریکا هر کار و جنایتی از دستش برمی‌آمده را انجام داده است اما نتوانسته کاری با نظام اسلامی ایران بکند و تا زمانی که مردم استکبارستیزی را پذیرفته‌اند و حامی ولایت‌فقیه هستند هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

خرسند با بیان اینکه ما به آمریکا ذره‌ای اعتماد نداریم تصریح کرد: کسانی که به آمریکا اعتماد و امید دارند یا ساده‌اندیش و یا خائن هستند.

خطیب جمعه کازرون بابیان اینکه اگر کسی فکر کند آمریکا به ما خیر می‌رساند در اشتباه محض است عنوان کرد: تجربه به ما ثابت کرده است که آمریکا یک زبان متوجه می‌شود و آن نیز زبان قاطعیت و صلابت و مقاومت و در یک‌کلام زبان زور را می‌فهمد.

اگر برنامه‌های خوب در قالب هنر اجرا شود عموم مردم استقبال می‌کنند

وی تصریح کرد: مراقب باشیم جوری حرف نزنیم که فکر کنند ما گذشته را فراموش کرده‌ایم و جای دوست و دشمن عوض نشود.

امام‌ جمعه کازرون گفت: در آستانه اربعین هستیم و آمارها نشان می‌دهد بیش از 2 میلیون ایرانی در این راهپیمایی شرکت می‌کنند که نشان‌دهنده عشق به ولایت است و همشهری‌های عزیز به توصیه‌های مسؤولان عمل کنند و همچنین در مورد جمع‌آوری نذورات مردم این شهرستان برای موکب بزرگی که به نام کازرون در شلمچه با همکاری مردم روستای کمارج ایجاد شده، لازم است عموم مردم به‌ویژه متمکنان به این موکب کمک کنند.

وی در پایان از ناحیه سپاه این شهرستان و پایگاه مقاومت بسیج فجر و امام علی (ع) به‌ خاطر نمایش بزرگ میدانی حماسه آفتاب که در چهار بخش واقعه عاشورا و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و فلسفه ظهور اجرا و با استفبال خوب مردم روبه‌رو شد که نشان‌دهنده این است اگر برنامه‌های خوب در قالب هنر اجرا شود عموم مردم استقبال می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
0
0
اگر برنامه‌های خوب در قالب هنر اجرا شود عموم مردم استقبال می‌کنند!
جانا سخن از زبان ما می گویی.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸