پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۸۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
همزمان با آغاز سال تحصیلی صورت گرفت:
سید کمال علوی فرماندار کازرون در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی آغاز سال جدید تحصیلی را به دانشجویان، استادان و کارکنان تبریک گفت و از نزدیک با هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی گفت‌وگو کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاری آنا، فرماندار کازرون در جلسه‌ای با حضور معاونان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با ابراز خرسندی از بازگشایی و راه‌اندازی مجدد رشته‌های پزشکی واحد کازرون از تلاش مجدانه و مستمر نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان شهرستان و همکاری مطلوب حوزه معاونت پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی که در راستای رفع مشکلات رشته پزشکی واحد کازرون تلاش‌های زیاد کرده‌اند و نیز مساعدت وزارت بهداشت به ویژه دکتر ملک زاده که همیشه با حساسیت خاصی پیگر مشکلات علوم پزشکی واحد کازرون بوده‌اند، قدردانی کرد.

دیدار فرماندار شهرستان کازرون از دانشگاه آزاد اسلامی

علوی از حمایت قاطع امام جمعه، پیگیری و حساسیت مردم بیدار کازرون و موضع رسانه‌های محلی شهرستان که در این مدت به طور قاطع در راستای بازگشت رشته پزشکی و ارتقای آن تلاش کرده‌اند، تشکر کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با داشتن رشته‌های علوم پزشکی و ده‌ها رشته متنوع دیگر برای شهرستان و استان یک اعتبار است.

دیدار فرماندار شهرستان کازرون از دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم پزشکی واحد کازرون نیز گزارشی از وضعیت دانشکده پزشکی واحد کازرون و حوزه بالینی در استان ارائه کرد.

دکتر مختار مختاری گفت: خیلی از ایرادهای موجود در حوزه علوم پزشکی واحد کازرون قابل پیگیری و برطرف شدن است و ما این مشکلات را یک فرصت می دانیم و در راستای برطرف کردن آن تلاش خواهیم کرد.

دیدار فرماندار شهرستان کازرون از دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر روزبهی کارشناس وزارت بهداشت و دکتر صاحب زمانی نماینده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی هم نظرات و پیشنهادات خود را برای رفع ایرادات موجود و ارتقای سطح آموزش پزشکی در واحد کازرون ارائه کردند.

روزبهی از ایجاد تفاهم‌نامه‌ای بین دانشگاه آزاد و وزارت بهداشت خبر داد و گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه که با هدف تامین بخشی از هیات علمی رشته پزشکی واحد کازرون از سوی وزارت بهداشت است در آینده از وجود متخصصان آن وزارتخانه استفاده می‌شود.

دیدار فرماندار شهرستان کازرون از دانشگاه آزاد اسلامی

گفتنی است: همزمان گروهی از کاشناسان وزارت بهداشت و علوم پزشکی دانشگاه آزاد به سرپرستی دکتر محمدی نماینده وزارت بهداشت از وضعیت بالینی و بیمارستان‌های مورد قرارداد دانشگاه کازرون در شیراز بازدید کردند

نویسنده: اصغر جوکار
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۳
0
3
جناب فرماندار یه سر هم به دانشگاه سلمان فارسی که با مالیات خلق الله اداره میشه بزن و ببین چطور باندی از ... فارغ التحصیل شده از دانشگاه های مجازی امپراطوری می کنن و خون بومی ها رو در شیشه کرده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲