پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۷۹۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
در فرمانداری کازرون برگزار گردید:
جلسه کمیته انطباق کازرون عصر روز شنبه 27 شهریورماه با حضور فرماندار شهرستان کازرون و اعضای جدید در فرمانداری کازرون برگزار گردید.

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، در این جلسه سید کمال علوی فرماندار شهرستان ضمن تبریک ایام و اعیاد گذشته وپیش رو، عید سعید قربان، عید بزرگ غدیر خم، گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی به حاضرین جلسه از تمام زحمات کشیده شده توسط اعضای سابق کمیته انطباق شهرستان در بررسی مصوبات شورای شهر تشکر نمود.

جلسه کمیته انطباق کازرون با اعضای جدید

وي در ادامه طبق دستور العمل جدید و مصوبه مجلس شورای اسلامی اعضای جدید کمیته انطباق کازرون را معرفی نمود و بیان داشت در این دستور العمل اعضای اصلی متشکل از نماینده دادگستری، نماینده شورای استان و فرماندار مي باشد.

فرماندار در پایان به اهمیت بازه زمانی بررسی مصوبات پرداخت وبیان داشت: دبیر کمیته انطباق باید به این موضوع حساس باشد و به موقع هماهنگی برگزاری جلسه کمیته انطباق را انجام دهد.

گفتنی است، طبق دستورالعمل وزارت کشور، در هر فرمانداری کارگروهی تحت عنوان «کارگروه انطباق مصوبات شوراهای اسلامی شهر و روستا» با مسئولیت معاون فنی و عمرانی مرکب از سه تا پنج نفر کارشناس با داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و سوابق تجربی لازم در امور حقوقی یا مدیریت شهری و روستایی (حسب نیاز فرمانداری) تشکیل، تا در مواعد قانونی مقرر، مصوبات شوراهای ذیربط را بررسی و پس از انطباق، موارد مغایر با قوانین و مقررات یا خارج از حدود وظایف و اختیارات شورا را با امضای مقام صلاحیت دار به شورای مربوطه اعلام نمایند.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
سلام. چرا تو خبر اشاره نشده که کار کمیته انطباق چیه؟
واقعا کار این کمیته چیه؟ اعضای قبلی چه کسانی بودند؟ اعضا جدید چه کسانی هستند؟
کازرون نما حرفه یی خبر بزن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
وظیفه کمیته انطباق تطبیق مصوبات شورای های اسلامی شهر و روستا با قانون است که در فرمانداری مستقر است و اعضای آن فرماندار نماینده دادستان و تماینده ای نیز به نیابت از نماینده مجلس شورای اسلامی است
جارچی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۱
0
0
روابط عمومی که حرفه ای نباشه وببلد نباشه همینه تقصیر کازرون نما نیست.
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
اگرچه روابط عمومی های محترم می بایست مسائل تخصصی دستگاه مربوطه را که برای عموم جامعه نا آشنا است بیشتر توضیح دهند تا مردم با وظایف آنها بهتر آشنا شوند، اما تذکر دوستان را هم با تمام وجود میپذیریم که باید این نقص را خودمان در ویراش جبران می کردیم.
بر همین مبنا، ضمن عذرخواهی از مخاطبان عزیز، توضیح مختصری در مورد کمیته انطباق به خبر افزوده شد
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳