پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

دروووووووود

این صدای رادیو کازرون است که به گوش شما هم شهریان عزیز کازرونی می رسد

قبل از هر چیزی لازم می دانم که از طرف خودم و همه ی همکارانم در رادیو صدای کازرون با تأسف و تأثر ضایع درگذشت اسفناک حاج محمد مرحمتی را به همه ی هم شهریان عزیز کازرونی خصوصاً قشر بزرگ هنرمندان تسلیت عرض کنیم و آرزوی شادی روح این عزیز از دست رفته را داشته باشیم.

رادیو کازرون بنای برنامه های خود را بر اساس صحبت ها و خواسته ها و مطالبات شما شهروندان محترم کازرونی گذاشته است و بر اساس گفت و شنودهایی که طی تماس های حضوری، تلفنی، اینترنتی و فضاهای مجازی با شما داریم و به دست مان می رسد، برنامه ی خود را اجرا و ضبط و پخش می کند؛ باشد تا به گوش مسئولان محترم شهرستان برسد و باشد که به این خواسته های برحق همشهریان توجه ی ویژه شود. البته که در مواردی که مشکلات یا معضلاتی از همین رادیو عنوان و پخش شده است، شاهد بوده ایم که مرتفع گردیده که از همین رادیو و همین صدای کازرونی ها به آن دسته از مسئولانی که به مطالبات و خواسته ها و نیازهای به حق مردم این شهرستان پاسخ مثبت می دهند و خودشان را از مردم می دانند و فراموش نکرده اند که توسط همین مردم به مقام های رفیع رسیده اند و تلاش می کنند که گوشه ای از مشکلات این مردم خوب و مهربان و قانع را مرتفع کنند و به دور از هر گرایش و هر تفکری فقط و فقط آسایش و آرامش و امنیت و بهداشت و درمان و اقتصاد و فرهنگ مردم را در  نظر دارند می گوییم دوست تان داریم و دست مریزاد.

از اتاق کنترل به بنده اشاره می کنند یک شهروند با رادیو تماس گرفته است.

الو بفرمایید شما روی خط رادیو صدای کازرون هستید.

- الو سلام

سلام و درود و به گوش هستیم ضمن این که لطفا خودتان را معرفی بفرمایید.

- بنده مسعود هستم و سؤالی دارم از ریاست محترم راهنمایی و رانندگی کازرون؛ چند روزی هست که مشکل پلاک گذاری خودروها و فک پلاک داریم. یعنی بعد از مراجعه به ما میگن که پلاک یا شماره نداریم و باید یا به نورآباد برید یا شیراز و آیا این حرفا درسته و آیا این نارسابی در شأن و اعتبار این شهرستانه که از اولین مراکز پلاک گذاری در سطح استان بوده و بیشترین ثبت نام کننده یا خریدار خودرو در سطح کشور متعلق به کازرونی هاست؟

دوست و هم شهری عزیز امیدوار هستیم که ریاست محترم راهنمایی و رانندگی و فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان و دیگر مسئولان مربوط، پیام شما را از رادیو صدای کازرون دریافت کرده باشند و هر چه سریع تر در رفع این مشکل اقدام کنند

با تشکر از تماس شما.

بله دوستان و شنوندگان عزیز داشتم عرض می کردم که این رادیو متعلق به شماست و مطمئن باشید که صدای شما از این طریق به گوش مسئولان شهرستان می رسد پس از مشکلات و نارسایی ها و دغدغه های خودتان برای بهتر شدن اوضاع شهرستان بگویید.

دوش با من گفت پنهان کاردانی تیزهوش           وز شما پنهان نشاید کرد سر می فروش

 رادیو صدای کازرون/خواسته ها

تماس بعدی لطفا

- الو الو الو الو

بله بله بله بعله بفرمایید جانم گوشمان با شماست.

- الو  رادیو کازرون؟ صدا می رسه؟

بعله صدا می رسه چه صدایی، گرم و آتشین!

- بنده محسن هستم، آقا این جریان کف شکنی چاه های جنوبی شهر توسط بوشهری ها چی شد؟ چون من  یه دوست کارشناس خبره ی زمین و آب و معدن و ژئو فیزیکی می گفت در حال حاضر از عمق 120 متری آب برداشت می کردن که تمام شده و فضای زیر این متطقه آهکی و نمکیه که آن هم 5 درصد شوری داره و کشاورزی اون منطقه نابود می شه و آینده ی ما کازرونی ها تیره و تار میشه و به همین دلیله که می خوان کف شکنی کنن تا به عمق 500 متری برسن ما این مورد را به گوش دادستان محترم رسوندیم اما ایشون فرمودن که چون مجوزهای مربوطه از وزارت نیرو صادر شده، دخالت نمی تونه بکنه؛ مگر این که مشکل خاص یا حادی رخ بده. به همین دلیل از همه ی مردم کازرون که به صحبت های بنده از رادیو صدای کازرون گوش می دن، خواهش می کنم که مثل جریان مخالفت با احداث کارخانه ی سیمان که می خواست در مجاورت شهر ساخته بشه و با حمایت خودشون جلوگیری کردن، این جا هم به میدان بیان تا 35 درصد از آب های زیر زمینی ما به سمت بوشهر اون هم با توسل به کف شکنی صادر نشه

با تشکر از تماس شما همشهری عزیز و فهیم کازرونی و دلسوز شهرستان

با دل خونین لب خندان بیاور همچو جام       نی گرت زخمی رسد آیی چو چنگ اندر خروش

- الو رادیو کازرون؟

بله بقرمایید

- درود

درود به شما و تشکر از تماس تان با رادیو در خدمتیم بفرمایید و لطفا خودتان را معرفی کنید

بنده هدایت هستم و از میدان شهدا بازار میوه و تره بار زنگ می زنم. خواستم درخصوص مسقف کردن همین بازار مشرف به میدان و ورودی خیابان ابوذر صحبت کنم که سال های سال در این قسمت مشغول به کسب و کار هستیم و در طول همین سال ها، هیچ ارگان یا نهاد یا اداره ای نسبت به ترمیم کف یا دیوار یا ساخت سقف آن اقدام نکرده اند و حال که کسبه ی همین بازار آمده اند و ترتیبی را داده اند که با هزینه ی شخصی خودشان دیوارها را آجرنما کنند و هم بازار را مسقف کنند تا مشتریان و مردمی که از این مسیر تردد می کنند و مایحتاج روزانه ی خودشان را تهیه می کنند در آسایش و آرامش باشند، اداره ی محترم میراث فرهنگی وارد شده و جلو ادامه ی کار را گرفته و ما را در بلاتکلیفی گذاشته. خصوصا که بعضی از کارشناس های پایتخت نشین طرح نمای گچی را برای دیوار و سقف داده اند که باید عرض کنم گچ کاری، درست است که نمایی سنتی است، اما این مکان بیش تر با آب سر و کار دارد و میوه و تره بار دایم باید با آب ریزش همراه باشد که با این حساب گچ طول عمری نخواهد داشت. خواهشمندیم صدای ما را به گوش مسئول میراث فرهنگی و نهادهای مربوطه برسانید تا تکلیف ما مشخص شود و به کسب و کارمان آسیبی نرسد.

سپاسگزاریم از شما و رادیو صدای کازرون این کار را خواهد کرد و منتظر پاسخ مسئولان ذی ربط خواهیم ماند و در همین رادیو برای اقناع و تنویر افکار عمومی پخش خواهیم کرد.

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی             گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

گوش کن پند ای پسر وز بهر دنیا غم مخور                 گفتمت چون در حدیثی گر توانی داشت هوش

برنامه ی امروز ما هم در همین ساعت به پایان رسید تا برنامه ی دیگر.

دوستت دام یار کازرونی/ دوستت دارم یار کازرونی / دوستت دارم یار کازرونی

 

رادیو صدای کازرون را پنجشنبه هر هفته در کازرون نما بخوانید

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴