پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۵۷۰۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳
باحضور معاونین استاندار فارس:
پنجشنبه گذشته به مناسبت هفته دولت، مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و ارگان های شهرستان کازرون در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهر با حضور پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، هاشمی مدیر کل سیاسی، تقسیمات کشوری و انتخابات استانداری فارس و فرماندار شهرستان کازرون برگزار شد .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی فرمانداری شهرستان کازرون، در این مراسم، سید کمال علوی فرماندار شهرستان کازرون با گرامی داشت هفته دولت، ضمن اشاره به دست آوردهای دولت یازدهم در مدت سه ساله در عرصه های داخلی و خارجیف گفت: در هفته دولت در شهرستان کازرون 45 طرح عمرانی، اقتصادی، راه و کشاورزی به بهربرداری می رسد.

از کارمندان نمونه شهرستان کازرون تجلیل شد

فرماندار کازرون شایستگی و نمونه بودن یک کارمند را در خدمت به مردم و بحث تکریم ارباب رجوع دانست و در ادامه به شاخصه ها و دست آورد های دولت اشاره نمود و بیان داشت: به طور کلی از شاخصه های دولت تدبیر و امید، می توان توجه به اخلاق و عقلانیت در انجام امور اشاره کرد و دیگر شاخصه های دولت تدبیر و امید، احترام به قانون، توجه به مسائل ملی کشور، انضباط مالی، شفافیت اقتصادی و مبارزه با فساد مالی در دستگاه ها و تعامل منطقی با جهان و تلاش در برگردان اعتبار کشور در دنیا بوده است. تعامل منطقی با جهان بر اساس سه اصل عزت و حکمت و مصلحت، از نگاه رویکردهای دولت تدبیر و امید است.

وی خاطر نشان کرد: از دیگر دست آورد های دولت تدبیر و امید می توان، تلاش جهت بازگرداندن اعتبارات جهانی ایران و پاسداشت دستاوردهای دانشمندان هسته ای و وصول بخشی از دارایی ها و اموال بلوکه شده ایران در بانک های خارجی، کاهش نرخ بیکاری، کاهش نرخ تورم، افزایش صادرات نفت و پیشی گرفتن صادرات بر واردات، افزایش بالای حقوق کارمندان دولت، تثببت نرخ ارز و برگذاری دو انتخابات سالم در روز 7 اسفند و فرجام موفقیت آمیز برجام برشمرد.

از کارمندان نمونه شهرستان کازرون تجلیل شد

فرماندار در پایان سخنان خود اشاره ای به خدمات دولت تدبیر و امید به شهرستان کازرون در زمینه گازرسانی به روستاهای این شهرستان نمود و گفت: یکی از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید به شهرستان کازرون، گازرسانی به روستاهای این شهرستان می باشد. در شهرستان کازرون 220 روستای بالای 20 خانوار فاقد گازرسانی داشته ایم، که تعداد 122 روستا از قبل و بعداز انقلاب تا الان گازرسانی به آنان صورت گرفته است و سهم این دولت 29 روستا به صورت کامل بوده است. وی خاطر نشان کرد: 35 روستا در آستانه گازدار شدن می باشند؛ که به عبارتی بیش از 50 در صد از این گازرسانی ها در دولت تدبیر و امید صورت پذیرفته است و شایان ذکر می باشد که 44 روستا هم در آستانه قرارداد است که به محض انعقاد قرارداد تا پایان سال آینده گازرسانی خواهد شد

در ادامه حجت الاسلام خرسند امام جمعه کازرون با گرامیداشت هفته دولت گفت: دولت یازدهم در بخش های مختلف بهداشت و درمان، مهار تورم و عرصه بین المللی، دست آوردهای خوبی داشته است. وی افزود: باید دولت تلاش کند وارد حواشی نشود؛ به ویژه اینکه سال های آخر دولت است و ممکن است جریاناتی بخواهند زود وارد مسئله انتخابات بشوند و نباید مسئله انتخابات طوری بشود که همه چیز را تحت الشعاع قرار دهد .

از کارمندان نمونه شهرستان کازرون تجلیل شد

امام جمعه کازرون به بحث برجام اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری فرمودند "اگر اعتماد به امریکا نداریم به هیئت مذاکره کننده دولت خودمان اعتماد داریم". وی افزود: این مذاکرات نشان داد که ایران اهل مذاکره و تعامل است. ما به تعهد خودمان عمل کردیم. حجت الاسلام خرسند گفت: در هفته دولت باید صمیمیت مسئولین با مردم بیشتر بشود؛ چون مردم شما را نمایندگان دولت می دانند و عملکرد شما به حساب دولت و نظام اسلامی می گذارند. وی گفت: یکی از کارهایی که باید دولت انجام دهد، واگذاری اختیارات به مسئولین استان ها و به مدیران شهرستان ها است، که این کار هنوز انجام نشده است. وی خاطرنشان کرد: در استان باید به مدیران شهرستان ها اعتماد کنند و نسبت به رفع قوانین دست و پا گیر اقدام کنند.

 در پایان، پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به ایراد سخنرانی پرداخت و بیان داشت: سيستم اداري براي رسيدگي به امور مردم تأسيس شده و اگر مردم نباشند، اداره معني و مفهومي پيدا نمي كند. پس خدمت بي منت به مردم يك وظيفه و تكليف است.

پژوهش كه به مناسبت هفته دولت در جمع مسئولين و كارمندان نمونه شهرستان سخن مي گفت افزود: بايد كارها را روان و تسهيل كنيم و اگر در مراجعات مردم نتوانستيم قانوني مشكل آنها را حل كنيم، مي بايست با تبسم و روي خوش براي آنها توضيح داده و راهنمايي كنيم تا دلگرم آن اداره را ترك كنند.

از کارمندان نمونه شهرستان کازرون تجلیل شد

وي با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان رجايي و باهنر اظهار كرد: دولت تدبير و اميد درجهت رشد و شكوفايي جامعه تلاش خود را كرده و در حال پيگيري امورات مردم است و وظيفه ما است كه در كنار مشكلات و سختي ها در جامعه ايجاد اميدواري كنيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس افزود: امروزه اگر ركود گريبان اقتصاد كشور را گرفته است، محصول دولت گذشته مي باشد و معضل بيكاري تنها طي اين سه سال بوجود نيامده است.

وي در بحث اقتصاد مقاومتي افزود: اقتصاد مقاومتي يعني اينكه كارمند هم فكر كند كه چگونه عمل نمايد كه در حوزه اختيارات خود تغيير و پيشرفت حاصل شود و براي تحول و تغيير بايد همه در كنار مردم تلاش كنند و بخشي از ساختار اداري نيز تغيير كند.

گفتني است در حاشيه این مراسم، با اهداء لوح يادبود و هدایایی، از روسای نمونه ادارات شهرستان و کارمندان نمونه تقدیر به عمل آمد.

نویسنده: حسین ابول پور
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۰
0
0
ملاک انتخاب کارمند نمونه مخابرات چی بوده؟ منتظر توضیح رییس مخابرات هستیم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
0
دوست ناشناس عزیز:
وقتی در مملکت ما قانون جایی نداره خوب باید کیلویی کارمندای نسبتا نمونه !انتخاب شوند، همین سایت وزین!!!کازرون نما هر مطلبی دوست داره میزاره هر مطلبی هم پول و سود نداشته باشه نمیزاره چون هیچکدام از ما ملزم به رعایت قانون نیستیم. به امید اینکه قانون در مملکت ما به اندازه پست و مقام باارزش باشه.
کارمندای نمونه واقعی در محضر خدای بزرگ نمونه هستند
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
تنها ملاک کازرون نما برای انتشار و یا عدم انتشار مطالب، قانون، شرع و اخلاق است هیچ گونه منفعت مادی از قبل سایت و یا انتشار اخبار عاید صاحب امتیاز، مدیرمسئول و خبرنگارا و عکاسان سایت نمی شود و بعضا در مواردی از جیب خود نیز هزینه می نمایند.
مطمئن باشید اگر این کار سود و منفعتی داشت، برای راه اندازی و اداره سایت های خبری در کازرون سر و دست شکسته می شد. ضمن اینکه شما هم می توانید با ما همکاری داشته باشید و در به قول شما، پول ها و سودهای دریافتی سهیم گردید.
شاد باشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
شهروند کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
0
1
ای بابا.....
این همه مطلب رو خوندم به امید اینکه با کارمندان نمونه کازرون آشنا بشم اما زهی خیال باطل... در خط آخر متن طویل خبر با جمله" از روسای نمونه ادارات شهرستان تجلیل گردید" آب یخی بر رخساره مان بر جای ماند.
آقای بحرانی عزیز شما هم شاد باشید واقعا!
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
0
0
کارمند نمونه نهنهنهنهنهنهنهنهنهنهنهنهنهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳