پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۶۹۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
استاندار فارس در مراسم افتتاح بزرگراه قائمیه - نورآباد خبر داد:
استاندار فارس در حاشیه بهره برداری از بزرگراه قائمیه به نورآباد گفت: به مناسبت هفته دولت 928 طرح عمرانی با اعتباری افزون‌بر یک‌هزار و 400 میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش کازرون نما، محمدعلی افشانی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه بهره‌برداری از بزرگراه قائمیه – نورآباد –  پل فهلیان، که با حضور وزیر راه ‌و شهرسازی صورت گرفت، در سخنانی اظهار داشت: از ابتدای دهه مبارک فجر تاکنون، 4 هزار میلیارد تومان طرح‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در استان فارس به بهره‌برداری رسیده که نشان از توجه به این استان در رشد و توسعه پایدار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌ها و تأمین منابع مالی، با ایجاد طرح‌های عمرانی و استفاده از اوراق مالی و خزانه اسلامی، زمینه رشد و بالندگی در این استان پهناور که با پنج استان کشور در ارتباط بوده فراهم شده است.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین گفت: نیازهای استان فارس سیاسی نیست و با تفکر و رویکرد استراتژیک زمینه رشد و ارتقای سطح توسعه را در این استان که به استان‌های هم‌جوار متصل است می‌توان فراهم کرد.

مسعود گودرزی تصریح کرد: فارس فاقد آزادراه است و احداث بزرگراه و دیگر زیرساخت‌های حمل‌ و نقلی، تسریع در حمل کالا و درنتیجه رونق اقتصادی برای این استان به‌ویژه شهرستان ممسنی و دیگر مناطق را فراهم می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌های جاده‌ای، سالانه شاهد خسارت‌های جانی در حدود 18 هزار نفر از شهروندان و هم‌وطنمان که از محورهای مواصلاتی عبور می‌کنند هستیم، افزود: احداث بزرگراه و آزادراه گامی مؤثر و تعیین‌کننده در کاهش تلفات و خسارت‌های جانی و مالی در بر دارد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
0
0
۹۲۸ طرح!!!!؟؟؟؟ خیلی این عدد جالب....چرا نشد ۹۳۰ یا ۹۰۰؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴