پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۶۴۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
روز پنجشنبه صورت گرفت:
سید کمال علوی فرماندار جدید کازرون طی مراسمی که با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، همراه با نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرستان در گلزار شهدای کازرون حضور یافت و با نثار گل، به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کرد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کازرون، در این مراسم که روز پنجشنبه 21 مرداد ماه برگزار شد، ابتدا احمد رضازاده رئیس بنیاد شهید کازرون ضمن آرزوی موفقیت برای فرماندار جدید، گزارشی از روند مناسب سازی گلزارهای شهرستان ارائه نمود.

در ادامه فرماندار به همراه سایر مسئولین با حضور در گلزارهای سید محمد نوربخش، بهشت زهرا(س)، گلزار شهدای مدافع حرم و گلزار شهدای گمنام، به گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا پرداختند. همچنین فرماندار با حضور در امام زاده سید محمد نور بخش(ع) به زیارت پرداخت.


در حاشیه این مراسم "سید کمال علوی" و " حاج حسین رضا زاده " قول مساعدت در تامین اعتبار به منظور بهینه سازی گلزارهای شهرستان را در آینده نزدیک دادند و اظهار امیدواری کردند که با به کارگیری تمامی ظرفیت ها، بتوان هرچه سریع تر کمبودها در این زمینه را جبران کرد.

در پایان این مراسم، علوی طی سخنانی، حضور در گلزار شهدا در ابتدای مسئولیت را برای خود توفیق دانست و افزود: اگر امروز امنیت، استقلال، آزادی، آرامش و آسایشی در کشور وجود دارد، و اگر امروز ما پشت میز مسئولیت نشسته ایم، باید بدانیم که مدیون خون شهدا هستیم.

همچنین ایشان به انقلاب هایی که در برخی کشورهای منطقه و از جمله مصر صورت گرفت اشاره کرد و گفت: در این انقلاب ها به دلیل عدم وجود رهبری فرزانه، مردم به خواسته ها و آرمان های خود نرسیدند و خیلی زود انقلابشان به انحراف و انحطاط کشیده شد. وی خاطر نشان کرد: صلابت امروز انقلاب ما مدیون و مرهون ولایت فقیه و شهداست. امروز در این مکان های مقدس حاضر شدیم تا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کنیم  و از آنان توسل بجوییم تا بتوانیم در مسیر آن ها گام برداریم، راهشان را ادامه دهیم و ان شاء الله شرمنده شهدا و امام شهدا نباشیم.

نویسنده: امیرخسرو شجاعی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
6
متاسفیم که در ابتدای فعالیت نماینده کازرون در مجلس ایشان بزرگ ترین ضربه را به مردم شهرستان وارد نمودند . گشتن در سطح استان و پیدا کردن فردی که تنها افتخارش شهردار در روستایی کوچک به نام نوجین و آن هم در 20کیلومتری بالاده و در گوشه ای از فراشبند !؟بوده و آوردن وی در جایگاه مدیریت 300هزار نفر مردم فرهیخته قدیمی ترین شهرستان استان فارس . البته قبلا هم چنین اتفاق هایی توسط بعضی از نمایندگان افتاده بود و تجربه نشان داده که این ایام بسیار زود به پایان خواهد رسید و در انتها مردمی بی چاره با مشکلات انباشته و حل نشده همچنان منتظر نماینده و فرماندار بعدی خواهند ماند .
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
4
لطفا به تصاویر همراهان فرماندار ! به دقت نگاه کنید ، اکثرا از سران اصلاح طلب شهرستان هستند ! این هم هدیه جناب نماینده مردم در مجلس به کازرونی ها . آقای حاج احد ، رییس بنیاد شهید کازرون ، لطفا خودتان و خانواده شهدا و جانبازان را وارد بازی های سیاسی نکنید ، اگر چه گذاشتن تاج گل بر مقابر شهدا کار خوبی است اما حرکت عملی در خط شهدا و خانواده آنان مهم است نه فقط زیارت قبور آنان .
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
5
0
دوست عزیز کازرونی، همراهی اصلاح طلبان شهرستان با ایشان نشاندهنده محبوبیت نماینده نزد مردم هست، این یعنی احترام به رای اکثریت مردم شهرستان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
آقای ناشناس ! یادتون باشه که اکثریت مردم کازرون در انتخابات اخیر مجلس به کاندیداهای اصول گرا رای دادند ! اگر چه البته علی رغم باطل شدن یک صندوق بخش قایمیه و ابطال مجموعا 4600 رای مربوط به یک نفر از کاندیداها !؟ در 5 صندوق اما کاندیدای ظاهرا وابسته به اصلاحات وارد مجلس شد.
کازرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
5
همان طور که امام جمعه محترم نیز به خوبی حرف دل مردم شهرستان را مطرح نمودند ، مردم این شهرستان اعم از شهری و روستایی با آوردن افراد بی تجربه برای اداره شهرشان مخالفند . مشکل مردم با « افراد » ( آقای علوی یا گرامی یا .... )نیست بلکه مشکل « نگاه به کازرون » توسط بعضی از کسانی است که مشروعیت خودشان را از همین مردم گرفته اند . مگر نماینده حق دارد بر خلاف نظر مردم با لابی گری با همفکران سیاسی خود اقداماتی بر خلاف منافع مردم صورت دهد !؟ منفعت 300 هزار آدم فرهیخته شهرستان در به کارگیری مدیران توان مند و ترجیحا بومی است اما اگر کسانی به خاطر منافع شخصی و باندی خود به دنبال افراد فاقد تجربه در مدیریت کلان باشند ، آیا در راستای منافع مردم حرکت کرده اند ؟ یا بر خلاف آنان ؟ شاید مردمی که این افراد به دنبال منافعشان هستند همان کسانی اند که در انتخابات آن تخلفات عدیده را به وجود آوردند و شاید هم .... .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
آقای کازرونی گرامی ، انتخابات تموم شد رفت . در همه ی انتخابات ها هم تخلف بوده . همچنانکه در دوره های قبل هم میزان رای خشت خیلی بیشتر از جمعیت واجد شرایطش بوده. فقط قبلن احتمالا این تخلفات بر وفق مراد شما بوده که ترجیح میدادی سکوت کنی. در خصوص انتخاب فرماندار هم همیشه نمایندگان دخالت داشتن که البته کار درستی نیست .
آقای گرامی هم با فشار نماینده قبلی و مسولین ارگانها و نهادهای خاص به شخص وزیر فرماندار شدند.
امیدوارم در آینده، ساز و کاری پیش بینی بشه که دولت راساٌ اقدام به تعیین فرماندار کنه نه تحت فشار نماینده و امام جمعه و پادگانها.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
6
عکس شهدا را می بینیم،عکس شهدا عمل می کنیم،،،میشود روزی بیاید که ما خدمتی،کاری،جایی انجام بدهیم و برویم ولی عکس و تصویری نگیریم
محمد مزارعی
|
Denmark
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
6
2
آقای علوی فردی میانه رو و از خانواده شاهد و سابقه چندین سال مدیریت در مدارس اموزش پرورش بالاده و معاونت فرماندار فراشبند و فرماندار صفا شهر و از همه مهمتر انسان با اخلاق و متعهدی هستند فکر کنم تمام مشخصه های یک مدیر خوب را دارند با آرزوی موفقیت برای این عزیز
حبیبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
6
2
درود بر اقای رضازاده که با مدیریت خوب شان بنیادشهید وارد عرصه سیاسی نکردنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
0
اولین دولت 4 ساله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸