پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۶۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹
در پی تودیع و معارفه فرماندار کازرون:
حمیدرضا گرامی فرماندار پیشین شهرستان کازرون، پس از پایان ماموریت خود به عنوان فرماندار این شهرستان، با انتشار پیامی، از مردم شهرستان کازرون تقدیر کرد

به گزارش دریافتی کازرون نما، متن پیام حمیدرضا گرامی خطاب به مردم شهرستان کازرون بدین شرح می باشد:

 

هو العلیم

قال امیرالمومنین علی«ع»: مَن أَبطَأَ بِه عَمَلُه لَم یُسرَع بِه نَسَبُه

« کسی که عملش او را به عقب براند، نسبش او را پیش نخواهد برد»

سپاس و ستایش خداوند بزرگ را سزد  که از خاک انسان را پدید آورد و احساس و شعور را سرمایه جاودانش قرار داد.

مردم شریف، مهربان، بزرگوار و شهید پرور شهرستان کازرون ؛

28 ماه پیش الطاف خاص الهی شامل حال حقیر گردید تا به عنوان خدمت گزار این بار در کسوت فرماندار به شهرستان 1100 شهید گلگون کفن و دیار سبز حضرت سلمان«رض» بازگردم و دست در دستان پر مهرتان تا افق های پیدا و ناپیدا پیش روم. گاه ره به هموار جای دشت افتاد و گهگاه پیچ و خم های سخت و دشوار. مرغ شادی در دام گاه بود و باز آرزو آگاه.

امروز خشکسالی های پی در پی، همسو با رکود اقتصادی و بیکاری منبعث از عدم سرمایه گذاری ساختاری در بخش تولید، روزگار سخت و طاقت فرسایی برای این شهرستان و مردم صبورش رقم زده است. کوشیدم تا با هم فکری و استفاده از نظرات، انتقادات و پیشنهادات تمام قشرها، طیف ها، گروه ها و بهره گیری از مشاوره ی مشاوران متخصص و جلب همکاری سازمان های مردم نهاد و فعالین عموم عرصه ها، نقاط ضعف و قوت، بازدارنده های سنتی، استعدادها، منابع و ظرفیت ها را شناسایی کرده، رفع مشکلات و تثبیت و تقویت توانمندی ها را در راستای ارتقاء و توسعه شهرستان وجه همت مدیریت کلان شهرستان قرار دهم. در این طریق آنچه توانستم محصول عنایت پروردگار و حمایت همه جانبه ی مردم با وقار، مدیران، روحانیت معظم، خانواده معزز شهداء، جانبازان و ایثارگران بود و آنچه بر نیامد از دستم دلیلش نخواستن نبود که به قول شاعر شهداء و انقلاب زنده یاد قیصر امین پور:  

کم ما گیر و عذر ما بپذیر        بیش از این بر نیامد از دستم

در باب کشف ریشه ی مشکلات شهرستان مطالعات دقیق و علمی صورت پذیرفت که با ارائه راهکارهای بنیادی منجر به تدوین «سند توسعه بلند مدت شهرستان » گردید. ان شاءا...  با این چراغ راه که زمینه ساز پیشرفت همه جانبه و برگشت ناپذیر شهرستان است بازه های شهرستانی پیشرفته، قانونمند و مهاجر پذیر بر افق های آن پدیدار خواهد شد.

اما سخن آخر سخت و جانکاه است بر لب آوردن واژه «بدرود» در برابر مردمی که همواره سرود امید و زندگی بر لب دارند، در سخت ترین دقایق تو را  تنها به خود وا نمی گذارند، می مانند، لب به شکوه نمی گشایند تا شکوفه های دوستی و موفقیت لب بگشاید.

 قدردانم و منت پذیر اگر بر سبیل دوستی، حق خود را بر من حلال کنند، قصور و کاستی ها را بر من ببخشایند و به کرم معذور دارند تا رب جلیل نیز ببخشاید و معذور دارد.

خادم همیشگی مردم شریف شهرستان کازرون  ـ حمیدرضا گرامی

نویسنده: سرویس خبر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
فرماندار گرامی..از فعالان محیط زیستی هستم...به جز این که با محیط زسست و محیط زیستی ها رابطه دوستانه ای نداشتید، ولی الحق و النصاف به درستکاری و تلاش شما برای پیشرفت شهر عزیزم گواهی میدهم....عیب شما عدم تعمال با محیط زیستی ها بود..همین...جز این به یقین شما را یکی از فرمانداران لایق شهرستان کازرون میدانم... از شما تشکر می کنم که به فکر توسعه بودیدو در این راستا تلاش می کردید....تواضع و اخلاق بزرگ منشانه شما فراموش نشدنیست فرماندار گرامی عزیر...هر کجا هستید خدایارتان
عبدالله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
هر کسی را بهر کاری ساختند
موفق باشید انشاالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳