پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۵۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴
صدای مردم:
سقف بازار مشكل دار شده و در ايام بارندگي موجب نفوذ آب به ستون هاي بازار و مغازه ها شده، ساختمان قديم بانك صادرات درحال ويراني است و محل زباله و لانه حيوانات موذي شده است.

به گزارش کازرون نما، یکی از شهروندان کازرونی، با ارسال پیامی، در خصوص وضعیت نامناسب بازار شاه حمزه کازرون هشدار داده است که پیام ایشان جهت انعکاس به مسئولین مربوطه و اطلاع آن ها، به شرح زیر می باشد:

 

باسلام و احترام
باتوجه به ثبت ميراث فرهنگي شدن بازار شاه حمزه، اما ميراث فرهنگي بازار مذكور را به دوبخش تقسيم كرده و بخشي را مرمت كرده و بخشي را به حال خويش رها كرده تا ويران شود. سقف بازار مشكل دار شده و در ايام بارندگي موجب نفوذ آب به ستون هاي بازار و مغازه ها شده، ساختمان قديم بانك صادرات درحال ويراني است و محل زباله و لانه حيوانات موذي شده است. با وزش باد، خاك مخروبه بانك و نجاسات حيوانات روي اقلام داروهاي گياهي و ساير اجناس مورد استفاده مردم مي نشيند. ديوارهاي بازار درحال تخريب است و...
با توجه به واقع شدن اين بازار دركنار بقعه متبركه شاه حمزه و ستاد نماز جمعه شهرستان كازرون، خواهشمند است پيگيري هاي لازم را مبذول فرماييد و موضوع را در سايت منعكس كنيد، از اين مكان فيلم و عكس تهيه كنيد البته اينجانب با كمال ميل مي توانم دراين زمينه به شما كمك كنم.
باتشكر

نویسنده: کسری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
کسبه بازار شاحمزه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۵
0
0
جهت ترمیم و تعمیر به میراث فرهنگی مراجعه کردم نه اجازه تعمیر به شکل سنتی به خودمان میدهد نه هیچ مساعدت مالی میدهند فقط اجازه تعمیر به روش خودشان
از یک طرف هم بهداشت سرامیک شدن بدنه را از ما میخواهد.
با اجازه تون ما هم درش رو بستیم
تا ببینیم چه شود
خوش خنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
1
0
به درک
کسبه بازار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
0
0
با توجه به مراجعات اینجاب به میراث فرهنگی جهت تعمیر مغازه .میراث فرهنگی با ارائه طرح و مشخص کردن ناظر اجرا با توجه به بافت بازار اجازه تعمیر داد.در ضمن سرامیک نیز خودم متقاضی بودم که با توجه به توضیحات متقاعد شدم .چون اسکلت دکان های ما از سنگ و گچ هست سرامیک و سیمان باعث خراب شدن مغز ساختمان میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴