پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۵۴۳۹
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
مسئول بسیج دانشجویی کازرون:
محمدهادی صحرابان گفت: وقتی مرفهین بی‌درد می‌شوند، طبیعتا دغدغه‌ای هم برای رشد و تعالی کشور نخواهند داشت.

به گزارش کازرون نما، مسئول دفتر بسیج دانشجویی شهرستان کازرون در گفت و گو با تنویر با اشاره به انتشار فیش های حقوق های نجومی برخی مدیران دولتی گفت: این مسئله ناقض عدالت اجتماعی است و فاصله طبقاتی نیز در جمهوری اسلامی یک منکر است و باید با این منکر اقتصادی مبارزه کنیم.

محمدهادی صحرابان با بیان اینکه برخی از مسئولان دولتی ادعا می کنند از فیش های حقوقی مدیران خود خبر ندارند و به نوعی اظهار عدم آگاهی می کنند که این مضحک است، تصریح کرد: برخی از این آقایان با حقوق های ده‌ها میلیونی خود در کشورهای اروپایی به عیش و نوش می‌پردازند و در حقیقت جز اینکه ارز را از کشور خارج کرده‌اند هیچ منفعتی برای کشور ندارند.

صحرابان ادامه داد: از طرفی وقتی این فاصله طبقاتی در کشور باشد، کارگر ما انگیزه کار ندارد و بیکاری هم در کشور فریاد می زند و از طرف دیگر هم وقتی کارگر یا اقشار کم درآمد نگاه به بالادستی خود می کند که حقوق های ده ها میلیونی می گیرند، خود به خود یک نوع فساد اقتصادی در کشور شیوع پیدا می کند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه موضوع رشوه نیز یکی دیگر از موضوعات فاصله طبقاتی است، گفت: وقتی یک فردی زیردست با آن تخصص و توانمندی که دارد؛ اما حقوقش پایین بوده و به بالادستی خود نگاه می کند، قاعدتا برای آنکه خود را به او برساند، فسادآور می شود.

وی با اشاره به اینکه برخی مسئولان توجیه می کنند که ما با توجه به کارایی و جایگاه خود از چنین حقوق هایی بهره‌مند هستیم، تصریح کرد: اگر به این مسئله توجه کنیم پس آن کارگر یا هر قشر دیگر هم بر اساس قابلیت‌ها و تخصص‌های منحصر به فرد خود باید حقوق بگیرد؛ در حالی که چنین نیست و این تبعیض است.

مسئول بسیج دانشجویی کازرون با تاکید بر اینکه حقوق باید بر اساس کار باشد نه جایگاه ادامه داد: مسئولان باید در این خصوص برنامه ریزی و شفاف سازی درستی انجام دهند.

صحرابان با بیان اینکه دریافت حقوق های میلیونی تاثیری در روند رشد و پیشرفت کشور هم نداشته است، تصریح کرد: اگر در بحث صنعت و بانکداری خود را با صنعت و بانکداری کشورهایی که هم قدمت ما هستند، مقایسه کنیم، خواهیم دید که هنوز فاصله زیادی با آنان داریم.

وی با تاکید بر اینکه برخی با دریاقت حقوق های نجومی جزو مرفهین بی درد شده اند، خاطرنشان کرد: وقتی مرفهین بی درد می شوند، طبیعتا دغدغه ای هم برای رشد و تعالی کشور نخواهند داشت.

منبع: تنویر
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
کازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
1
باسلام
جناب اقای صحرابان
درروزگاری که ملیونهابیکاردرکشوروجودداردومردم درشرایط سختی زندگی میکنند برخی هاحقوقهای ده هاملیونی میگیرندواین واقعاتاسف اوراست
اماخدمت شما عرض کنم یکی ازمسوولین سپاه نیزکه اسم نمیارم ازعلنی کردن فیش حقوقی خودش امتناع کردواینگونه توجیح کردکه چون فیش های مامحرمانه است اجازه ندارم علنی کنم
مگه فیش حقوقی اون سردارامارمهمات یاسلاح یانیروی انسانی این کشورهست که نشوداعلام کرد.پس شمابایدمسوولین خودتون هم بگید مسوولین دولتی هم بگید نه که به دولت بتازیدوفک کنیدمسوولین خودتون .....مسوولین ... هم فیش های حقوقی خودشون روبایدعلنی کنند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
0
2
آقای صحرابان عزیز، یه کم پاتون رو از کازرون بیرون بذارید و برید شمال تهران و ببینید که... از .... رده بالای جنابعالی و ... معزز دارای منازلی چند میلیاردی هستند و سهامدار شرکت های بزرگ که قطعن این ثروت با حقوق ادعایی اونها تفاوت کلان داره. کاش دغدغه هاتون رو فارغ از جناح و سیاست بررسی مجدد میکردید تا متوجه بشید خیلی از کسانی که شما سنگشون رو به سینه میزنید از همون مرفهان بی درد بی مصرف هستند که فقط یاد گرفتن متملق خوبی باشن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
0
اولا برا ی مسوولین یک کشور متاسفم که بعد از عمومی شدن یک خبر به اون واکنش نشون میدن !!فکر کنید رییس جمهور و بالاتر باید از رسانه ها خبر فیش های مدیراشون رو بشنوند وای بر ما وای برما ٰهرچند در نهایت همه ی اینها یک بازی بیشتر نیست آیا درآمد مدیران از محل حقوق های آنهاست یا احداث هزاران شرکت اقماری و غیره ٰآقای صحرابان سالهاست مردم نمیتونن با خیال آسوده یک کیلو گوشت بخرن اونوقت شما از فساد اقتصادی حرف میزنید !!!
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۴
0
3
آقای صحرابان عزیز جناب رئیس جمهور شهامت عذرخواهی را داشتند چرا نفر قبلی چنین شهامتی را نداشته و ندارد و چرا امثال حضرتعالی در آن زمان سکوت کرده بودید و دلسوز مردم نبودید آیا این اشکهای شما از سر دلسوزی است یا در جهت بهره‌برداری جناحی است که قطعا به نظر من شما از سر دلسوزی چنین سخنانی را بیان نکرده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
اقای حسین خرسند
اگر دلسوز مردم این دیار هستی مدتی به خودت زحمت بده و در این مملکت زندگی بفرما
ما نیاز به دایه مهربان تر از مادر نداریم.
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
دوست ناشناس عزیز درسته به قول شما آقای خرسند خارج از مملکت حضور دارند ولی صحبت ایشون کاملا درست و منطقی است. تعصب غلط بزارید کنار
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
2
بنده سالها ایران زندگی کرده ام و برای اظهار نظر نیازی به مجوز حضرتعالی ندارم تو اگر بینش داری نگاه کن که افراد چه چیزی می نویسند به این نگاه نکن که چه کسی آن را نوشته
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
این حقوق ها و پاداش های نجومی که اغلب توی فیش حقوقی هم نمیاد از دولت قبل باقی مونده که نمایندگان اصولگرای دوره هفتم و هشتم و نهم صداشون در نیومد، البته جرأت گفتن هم نداشتن چون آقای احمدی نژاد برا پاسخگویی خط قرمز گذاشته بود نه اینکه مثل روحانی معذرت خواهی کنه و برخورد قانونی.
ای کاش حساسیت امثال آقای صحرابان و دوستانشون حساسیت جناحی نبود. ولی همه ی این سر و صدا ها برای لاپوشانی میلیاردها دلار اختلاس در دولت قبلیه و البته تخریب دولت که داره خوب پیش میره و طبق اخبار واصله تونسته در بعضی جاها جلوی برادران قاچاقچی رو بگیره.
صحرابان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
0
0
دکتر جان سلام
الحمدلله در این مملکت چیزی برای مخفی ماندن وجود ندارد. اگر آقایانی که امروز رسوای مردم شده اند، بر این واقف بودند که در دولت قبل حقوق های آنچنانی وجود داشته حتما توسط عوامل خود در دستگاهها به فیشای حقوقی آنها دست می یافتند و آنها را رسانه ای می کردند.
دکتر جان من همیشه سعی کرده ام حرفهایم از سر دلسوزی و بر اساس دغدغه ام باشد.لذا یک طرفه به قاضی رفتنت هم درباره حقیر و هم دولت قبل اشتباه است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
1
اولا زندگی کردن آقای خرسند در جای دیگر ارتباطی به این بحث ندارد دوما ایشان ادعای دلسوزی برای مردم نکردن ایشان بحثشون اینه که آقای صحرابان که ادعای دلسوزی میکنن چرا در زمان فساد سه هزار میلیاری و بابک رنجانی و بحث بورسیه ها و دکل نفتی و پرونده فساد معاونان احمدی نژاد اظهار نظر نکردن و موضع نگرفتن،لطفا فرافکنی نکنید و پاسخ دهید
حسین خرسند
|
Germany
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
0
0
جناب صحرابان عزیز سلام
من شخصا برای حضرت عالی و خانواده محترم احترام زیادی قائل هستم و از ارادتمندان عموی گرامیتان هستم بنده در مورد سلامت و دیانت حضرتعالی شکی ندارم اما دوست دارم که در اظهارات سیاسیتان جناحی برخورد ننمایید چون فساد سیاسی و اقتصادی دولت قبل در تاریخ ایران سابقه نداشته است اما بنده هیچ گاه شما را با دولتمردان قبلی مقایسه نمی کنم چون بسیاری از آنها را فاسد می دانم اما در سلامت اقتصادی و فکری شما شکی ندارم اما ای کاش در امور سیاسی نیز کمی از حصار جناحی خارج می شدید. پیروز باشید
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
0
بابا شماهم زیادی حرف یه مسئول ساده ... جدی میگیرید. این و ... میدونن که حرفاشون صرفا شعار هست وعملی در این حرفا نیست. به حرف کسی اهمیت بدید که مقام درست حسابی داشته باشه. خوب این بنده خدا هم این حرفا برای ... میزنه ولش کنید بابا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸