پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۵۳۹۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۶
فرماندار کازرون در جلسه شورای اداری تاکید کرد:
حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون از اداره‌ها و دستگاه‌های این شهرستان خواست با کنترل حقوقی، راه را بر زمین‌خواران و کوه‌خواران ببندند و این بحث را قیچی کنند.

به گزارش کازرون نما، حمیدرضا گرامی عصر امروز (پنجشنبه) در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور مسؤولان در سالن شهید بهشتی دادگستری کازرون برگزار شد، با گرامیداشت هفتم تیرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران باوفای ایشان در سخنانی اظهار داشت: در سال جاری دو مأموریت ویژه از سوی مقام معظم رهبری پیش‌رو داریم که تمام مدیران مکلف و موظف هستند بر اساس چارچوب تعیین‌شده در انجام آن برنامه‌ریزی داشته باشند چراکه مورد ارزیابی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی قرار می‌گیرند.

وی بحث و بررسی آسیب‌های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را ازجمله دو مأموریت مهم از سوی مقام معظم رهبری برشمرد و گفت: این دو موضوع در گفتمان معظم‌له در طول سه ماه گذشته در دیدارهای مختلف مورد تأکید قرارگرفته به‌طوری‌که این گفتمان منجر به تشکیل شورای اجتماعی در کشور به ریاست رئیس‌جمهور و وزرا و سران قوا در وزارتخانه‌های مرتبط و نهادها و ارگان‌ها شده است.

فرماندار کازرون متذکر شد: حضرت آقا در گفتمان‌های خود تأکید دارند که جلسات عادی و گفتاری نباشد بلکه باید همراه با تحول و اقدام عملی باشد.

گرامی تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی بنا به تأکیدهای مقام معظم رهبری امروزه به خط قرمزهایی رسیده است و جامعه بسیار مورد تهاجم‌های همه‌جانبه دشمنان قرارگرفته و آسیب‌های اجتماعی مانند موریانه به بدنه جامعه نفوذ کرده است.

وی به بسیاری آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: برخی آسیب‌هایی که برجسته شده بحث اعتیاد به موادمخدر سنتی و صنعتی است که بسیار نگران‌کننده بوده و جرائم خشن و پایین آمدن سن اعتیاد را به دنبال دارد.

فرماندار کازرون بابیان اینکه سن اعتیاد به 16 سال رسیده است خاطرنشان کرد: باوجود تلاش نیروی انتظامی به‌واسطه کم‌کاری بعضی از اداره‌ها که امر پیشگیری را به عهده‌ دارند و هم‌چنین قصور و کم‌کاری ادارات و دستگاه‌هایی که از وظایف محوله خود به‌خوبی اطلاع ندارند باعث شده که این پدیده به بدنه جامعه نفوذ کند.

گرامی آمار طلاق را بسیار نگران‌کننده دانست و بیان داشت: درصد بالای طلاق به‌طور طبیعی بر روی مسائل اخلاقی اثرگذار خواهد بود و نگرانی را در این حوزه بیشتر می‌کند.

وی، بحث بیکاری و خشک‌سالی‌های پی‌درپی اخیر را ازجمله ریشه غالب آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و بیان داشت: باوجود تلاش‌های صورت گرفته در بحث بیکاری وضعیت خوبی نداریم.

گرامی تصریح کرد: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا دین و باورهای دینی را در جامعه ضعیف کند و در نقشه شوم خود پیروز شود.

وی از مسؤولان و مدیران این شهرستان خواست خود ارزیابی درون‌سازمانی داشته باشند و از جوامع تحصیل‌کرده در پیشبرد امورشان کمک بخواهند و هم‌چنین از کارشکنی و دستورالعمل‌های دست‌وپاگیر رها شوند.

رئیس شورای اداری شهرستان کازرون با ابراز تأسف گفت: کارشکنی و فرار سرمایه‌گذار با قوانین دست‌وپاگیر در این شهرستان توسط برخی ادارات و اشخاص به‌صورت عادت درآمده که همین امر موجب رواج برخی آسیب‌های اجتماعی شده است.

گرامی، حضور فیزیکی مدیران در این شهرستان را 30 درصد بیان کرد و افزود: وقت بسیاری از مدیران در رفت‌ و آمدها صرف می‌شود و همین امر باعث شده که از اموری غافل بمانند.

وی بابیان اینکه بحث زمین‌خواری و کوه‌خواری باید در شهرستان کازرون قیچی شود متذکر شد: تعدادی افراد به راه افتاده‌اند و از ضعف حقوقی برخی ادارات سوءاستفاده می‌کنند که در این راستا از دستگاه‌ها درخواست می‌کنم راه نفوذ را بر این‌گونه افراد سد کنند تا دیگر شاهد زمین‌خواری و کوه‌خواری نباشیم.

فرماندار کازرون در پایان از ادارات و دستگاه‌های این شهرستان درخواست کرد یک روان‌شناس را در ادارات خود به طور اجباری به‌کار گیرند.

نویسنده: سرویس سیاسی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رحمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
آقای فرماندار که خودشون هم پروازی هستن
فرافکنی تا کجا!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
بنظر مياد اول ادم بايد عمل كننده چيزي نباشه تا بتونه تذكر و نصيحت كنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
اقا اينا حرفا از شما بعيد هست، منظورت از اين حرفا چيه،مگه قرار كدوم .... خدمتگذار رو عوض كني،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹