پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶
به مناسبت گرامیداشت میلاد کریم اهل بیت:
شامگاه دوشنبه 31 خردادماه،به مناسبت گراميداشت ميلاد حضرت امام حسن مجتبي(ع)، پيمايش شبانه با حضور و همدلي ١٥٠ نفر از كوهنوردان كازرون به سمت چشمه بيدمشك، اجرا گرديد.

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان کازرون، در این برنامه، نماز و مراسم افطار در كنار  چشمه بيدمشك انجام شد؛ سپس، درخصوص حفاظت از محيط زيست در برنامه هاي شب ماني و روش هاي مختلف جهت يابي، آموزش لازم به شركت كنندگان داده شد.

پيمايش

همچنین در خلال همايش، ياد و خاطره نوجوان عزيز سيزده ساله "خانم بهار رضوي فرد"به عنوان جوان ترين بانوي حامي سه شنبه هاي بدون خودرو، با افروختن سيزده شمع، گرامي داشته شد. در ادامه برنامه،  موسيقي سنتي با هنرمندي آقايان سعيد مكاريان، اردلان ابراهيمي و مهدي احمدوند، اجرا گرديد. 

پيمايش

لازم به ذكر است اين همايش با حمايت اداره محترم ورزش و جوانان شهرستان كازرون و هيات محترم كوهنوردي و صعودهاي ورزشي كازرون، همدلي سرپرستان گروه هاي كوهنوردي كازرون، حضور سبز كوهنوردان شهرستان و با برنامه ریزی های كارگروه پيشكسوتان هيات كوهنوردي برگزار گرديد. پيمايشی كه از ساعت ١٩:١٠ از مركز ام آر آي به سمت چشمه بيدمشك آغاز شده بود در ساعت٢٣:٣٠ پايان يافت.

پيمايش

نویسنده: سرویس ورزشی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸