پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۲۱۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱
صدای مردم:
من شاکی هستم از استخر ... کازرون واقع در خیابان ... ... و ... ، به مدیریت آقا و خانم ... که فقط دو ماه هست مدیریت این استخر رو به عهده گرفتن. شکایت من از خانم ... هست.

سلام. ممنون از سایت خوبتون. به این دلیل میگم خوب چون دیدم انتقادها رو هم پیگیری می کنید.

من شاکی هستم از استخر ... کازرون واقع در خیابان ... ... و ... ، به مدیریت آقا و خانم ... که فقط دو ماه هست مدیریت این استخر رو به عهده گرفتن. شکایت من از خانم ... هست. ایشون استاد باسوادی هستن اما فوق العاده بی نزاکت هستن، طوری که تمام خانم های استخر چه مربی چه افراد عادی همه ازشون میترسن و ناراضی هستن، اما از ترس اخراج شدن یا اجازه ورود به استخر ندادن ساکت هستن. خانم ... جلوی دیگران به ما فحاشی، توهین و بدگویی میکند و هر ارگانی سر زدم که برای این مشکل راهی پیدا کنند میگن نرو. خیلی راحت.

تاکی ما باید زیر بار ظلم باشیم؟ واقعا تاکی؟ وقتش نرسیده مسئولین فکری بکنند؟ قسم میخورم اگه نظرسنجی کنید، هیچکس دلش نخواد این خانم در استخر حضور داشته باشه، چه برسه به مدیریتی که با فحاشی و توهین همراه است. ممنون که نظرم رو خوندید. اگه خدا بخواد دل تویی که داری اینو میخونی به رحم میاد و برای این مشکل کاری میکنی که در توانت هست.

نویسنده: ایناز محمدی
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
استخر... ازلحاظ هزینه ورودی به استخر،خوب حرمت شهروندان روداره ونسبت به استخرنزدیک بهتره. تواین زمینه هم که نقدی شده مدیریت استخر... هرچه سریعتربایدبررسی کنه واگه بی احترامی وبی حرمتی صورت گرفته تذکرلازم روبده
عبدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
باسلام از سایت کازرون نما تشکر میکنم اگر این نظر را منعکس کند.واقعیت امر هم همین است .متاسفانه استخر ... بر اساس اطلاعاتی که موجود است از برخی خواهران که ... نیستند و حتی امانتدار و اخلاق خوبی هم ندارند استفاده می نماید .کسی هم نیست که وارد میدان شود و کاری کند انگار برخی با اینها هم نوا شده اند.از بابت هزینه ای هم فقط برای جذب مشتری است و لا غیر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۱
0
0
سلام در عرصه ورزش بهترین میدان ،میدان اخلاق و پاک بودن محیط است اگر این دو خصیصه گرفته شود شاهد اتفاقات خوبی نخواهیم بود فکری باید کرد و بد نام های عرصه ورزش را بایستی پاکسازی کرد.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
با سلام، حتی بی ادبی موردی به یک شهروند از جانب هیچکس قابل قبول نیست چه برسد به بی ادبی سیستماتیک که الان توسط همشهری عزیز مورد گلایه قرار گرفته. این مسئله باید بررسی گردد و برخورد جدی صورت بگیرد چراکه آفتی است که چند صباحی است از کف کوچه و بازار به برخی ادارات وارگان های دولتی رسوخ کرده است. احترام به کرامت انسان ها از مولفه های اساسی یک جامعه انسانی است و توهین به دیگران به هیچ وجه قابل تحمل نباید باشد چرا که سازگاری با بی ادبی و تحقیر به خصوص از جانب افرادی که دارای قدرت و اختیاری هستند باعث سرخوردگی و عقده ای شدن شهروندان و کاهش اعتماد به نفس و خلاقیت آنها می شود. خواه فرد توهین کننده مسئول رده اول شهر باشد، خواه استاد دانشگاه باشدو خواه مسئول استخر و.... همچنین به آن همشهری عزیز عرض می دارم که اتفاقا آن فرد هرکه باشد فکر نمی کنم در حرفه خود هم باسواد باشد چراکه هم از برگان شنیده ایم و هم خود دیده ایم که درخت پربارتر سر به زیرتر است. در خاتمه اینجانب به عنوان یک مدرس دانشگاه انزجار خود را از بی احترامی به همشهری عزیزمان اعلام داشته و خواستار پیگیری امر از سوی مسئولان مربطه اعم از تربیت بدنی و دیگران هستم. والسلام.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
0
0
سلام
من تمام وسایلم رو تو استخر ... داخل کمد امانات دزدیدن و هیچکس جوابگو نبود...هیچ خسارتی هم داده نشد....گفتن ما مسیولیت داخل کمدها نداریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
1
0
کازرون استخر شنا دارد؟؟؟ قبلا سوال کردم گفتند مردم در دریاچه یا رودخانه شاهپور شنا میکنند......
ایناز محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
مطلبی که نوشتم راجع به استخر کارگران ومدیریت رو تکذیب میکنم.این مطلب بخاطریه دلخوری بین دوتا دوست بود که خداروشکر خیلی وقته حل شده.از استخرکارگران ومدیریت وپرسنلهاش ورفتارشون راضی هستم.من با مربی م باهم دوست بودیم هنوزم دوستیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳