پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
صدای مردم:
جمعه 6 فروردین، محور کازرون به شیراز مخصوصا از ابتدای کازرون تا ابتدای روستای پل آبگینه ترافیک سنگین و چیزی حدود 4 تصادف سخت رخ داده است و بسیار زننده است که شهرستان کازرون و استان فارس همچنین جاده ایی داشته باشند.

به گزارش کازرون نما، برخی کاربران سایت کازرون نما، در خصوص وضعیت جاده کازرون به شیراز نقطه نظراتی را به شرح زیر ارسال نمودند:

شهروند اول: این روزها اگه از کازرون به سمت شیراز یا بلعکس رفته باشید می بینید ترافیک نیمه سنگینی بر جاده کازرون به شیراز حاکم است به طوری که برخی موارد راننده گان مجبور به ایست کامل می شوند.

یک راننده شهرستانی با من صحبت می کرد که چرا کازرون به این مهمی ،بزرگ راه نداره و ناراحت بود. من فقط خجالت کشیدم و سرمو انداختم پایین و تاسف خوردم به حال نماینده ایی که اوخر سال 92 وعده داد که در سال 93 کازرون فرمانداری ویژه بگیرد و علاوه بر آن پروژه بزرگ راه کازرون به بورنجان نیز شروع به کار کند ولی ؟؟؟؟

هر ساله وضع از لحاظ ترافیکی بدتر می شود زیرا اوج بهار واقعی کازرون متقارن با عید نوروز است و موج مسافران به سوی کازرون راونه می شوند و این نیاز شدیدا حس می شود که هر چه زودتر بزرگ راه احداث شود.

امیدوارم نماینده منتخب مردم در سال 94 به این مورد مهم توجه ویژه نمایند و این طرح ملی را اجرایی نمایند و تمام مسئولین نیز دست به دست هم دهند.

در شرایط فعلی که تونل بناف سرنوشتش معلوم نیست، ایجاد بزرگراه کازرون به دشت ارژن برای کازرون از نان شب واجب تر است.

یادمان باشد که مقام و قدرت ماندگار نیست، بلکه نیکی (در فکر و عمل) ماندگار است. چه بسا انسان های بزرگی مثل مهندس بادآهنگ بوده اند که بعد از سالها مردم کازرون به نیکی از ایشان یاد می کنند ولی در مقابل هم کسانی مثل x , y بوده اند که مردم از آنها خاطره ی خوبی ندارند.

امیدوارم نماینده منتخب مردم کازرون (جناب آقای حسین رضازاده) جزو انسان هایی باشند که مردم به نیکی در آینده از ایشان یاد کنند.

شهروند

 

شهروند دوم: کازرون خیلی به این اتوبان نیاز داره.از ابتدای روستای پل ابگینه تا ابتدای شهر کازرون،بواسطه ی وجود روستاهای متعدد کنار جاده و همچنین ماشین هایی که به کازرون یا شیراز می روند ، این نیاز حتمی و ضروری است.

امروز جمعه 6 فروردین ،محور کازرون به شیراز مخصوصا از ابتدای کازرون تا ابتدای روستای پل ابگینه ترافیک سنگین و چیزی حدود 4 تصادف سخت رخ داده است و بسیار زننده است که شهرستان کازرون و استان فارس همچنین جاده ایی داشته باشند.

تا این لحظه استان فارس بیشترین تلفات در ایام نوروز(93 درصد) و استان بوشهر با کمترین تلفات (47 درصد) داشته است. اگر تمام موراد منجر به تصادف (خواب الودگی ، انحراف به چپ و...) را ثابت در نظر بگیرم(چرا که این موارد در تمام استان ها ممکن است رخ دهد)، متوجه خواهیم شد که استانهایی که دارای جاده های استاندارد ،اتوبان و بزرگ راه بیشتری است،کمترین تلفات و تصادفات را داشته است.

من از مسئولین استان فارس خواهشمندم آبروی استان فارس را حفظ نمایند،خیلی برای استان فارس ناپسند است که با قدمت بالا و پایتخت فرهنگ ایران، دارای جاده های استاندارد و باریک باشد.

خداوکیلی لیاقت کازرون و استان فارس اگر از بوشهر و خوزستان بیشتر نباشد، کمتر هم نیست چرا که خوزستان و بوشهر تقریبا تمام جاده های اصلی آنها اتوبان است اما استان فارس فقط می توان گفت که شیراز به اصفهان فقط یک جاده مناسب است در صورتی که به طور مثال استان خوزستان، بهبهان به رامهرمز و رامهرمز به اهواز و اهواز به آبادان و اهواز به شوشتر و شوشتر به دزفول بزرگ راه است. اما افسوس که استان فارس این گونه است.

مسئولان محترمی که در مرکز استان هستید ،یا رسیدگی کنید یا استان فارس را تقسیم کنید تا شاید فرجی شود و رسیدگی ها بهتر شود.

نویسنده: شهروند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳