پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۰۰۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
صدای مردم:
وقتی در بزرگ راه بوشهر- برازجان عبور می کنیم، به اندازه ایی جاده صاف و مناسب از که کمترین تکانی ماشین می خورد ولی اتوبان فسقلی کازرون تقریبا شبیه موج سینوسی شده و آدم میترسه بیشتر از 100 کیلومتر رانندگی کنه.

در تماس یکی از شهروندان کازرونی با سایت کازرون نما، از مسئولین خواسته شده است که:

با سلام.

خدا وکیلی این چه وضع راهسازی و اتوبان درست کردن است ؟

امروز صبح تو اولین روز عید ساعت 8:45 از کازرون به سمت شیراز رانندگی میکردم که متوجه شدم کنار باغ آقای ... (به اصطلاح محلی دو باغ)، یک دستگاه پرادو با بلوک های سیمانی برخورد کرده و جلوبندی ماشین خسارت شدیدی دیده است.

علت آن باریک و تنگ شدن جاده بر اثر تلمبه خانه باغ آقای ... که مانع از وسیع نمودن جاده شده و اطراف آن بلوک های سیمانی بزرگ گذاشته اند و این بنده خدا که پلاک ماشینش هم غیر بومی بود با آنها برخورد کرده است.

واقعا اتوبان کازرون تا ابتدای اسکان عشایر خیلی زننده و نامناسب است. به طور مرتب جاده باریک و پهن می شود و راننده گان را سردرگم می کند. علاوه بر اینها، دور برگردان مناسب هم ندارد و بر روی هر پلی که اتوبان از آن رد می شود، تقریبا شده دست اندازی چون ارتفاع پل را از ارتفاع جاده بلند تر درست کرده اند و راننده گان مجبورند مرتب سرعت خودشون رو کم و زیاد کنند.

وقتی در بزرگ راه بوشهر- برازجان عبور می کنیم، به اندازه ایی جاده صاف و مناسب از که کمترین تکانی ماشین می خورد ولی اتوبان فسقلی کازرون تقریبا شبیه موج سینوسی شده و آدم میترسه بیشتر از 100 کیلومتر رانندگی کنه.

من از مالک تلمبه خانه خواهش میکنم با اداره راه سازی همکاری نمایند و هم از مسئولین درخواست دارم هر چه سریع تر نسبت به استاندارد کردن و سه بانده کردن تمام مسیر اقدام نمایند.

برچسب ها: کازرون ، جاده ، بزرگراه
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
0
1
من يكي از ساكنين شهرك انتظام هستم.صبح از خيابون اصلي ميخواستم بيام سمت خونمون خداوكيلي خيلي خجالت كشيدم از ورودي نازيباي شهرمون و قتي ديدم اينهمه مسافر نوروزي دارن از اين جاده عبور ميكنن.تو ديد هر مسافري كازرون با وجود اين ورودي بسيار نازيبابيشتر شبيه يه ده كوره ميمونه تا شهرسبز و باقدمت تاريخي
حسین خرسند
|
Germany
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
0
1
اگر قانون وجود داشته باشد نیاز به راضی کردن مالک تلمبه خانه نیست اکر ملکی در حریم،جاده باشد باید به جاده ملحق شود اینها از بی صاحبی شهر است
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
0
0
ورودی کازرون، اگه بلوار پریشان و سلمان فارسی چمن کاری بشه خوب میشه ولی متاسفانه به جای چمن ، در بلوار سلمان فارسی شن خورده و نخودی ریخته شده و فعلا در بلوار پریشان هم گل خاک خالی وجود دارد.

در زمینه تصاحب کردن تلمبه خانه هم ،براساس شنیده ها: صاحب تلمبه خانه گفته یک حلقه چاه و یک تلمبه خانه برام بزنید و بعد این تلمبه خانه فعلی رو تخریب کنید ولی اداره راه فقط ساخت تلمبه خانه بدون حفر چاه اکتفا کرده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
0
0
شهر ما نياز به يك مديريت جدي داره نياز به يك شهردار توانمند كسي كه بتونه سرمايه گذار جذب كنه نه اينكه فراريشون بده،،متاسفانه سرمايه گذاران رو فراري ميدن به جاي اينكه فرش قرمز جلو پاشون پهن كنند..ثروتمندان كازروني فراري ميدن و سرمايه خود رو تو شهرهاي ديگه ميبرن...اونجاهارو آباد كردن..به اين دليل كه از اونا استقبال ميشه چون در كنارش شهرداري هاشون سود ميبرن...ولي شهرداري ما چي هر روز ورشكسته تَر از ديروز،،.
استان فارس و راههای نامناسب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
0
0
کازرون خیلی به این اتوبان نیاز داره.از ابتدای روستای پل ابگینه تا ابتدای شهر کازرون،بواسطه ی وجود روستاهای متعدد کنار جاده و همچنین ماشین هایی که به کازرون یا شیراز می روند ، این نیاز حتمی و ضروری است.

امروز جمعه 6 فروردین ،محور کازرون به شیراز مخصوصا از ابتدای کازرون تا ابتدای روستای پل ابگینه ترافیک سنگین و چیزی حدود 4 تصادف سخت رخ داده است و بسیار زننده است که شهرستان کازرون و استان فارس همچنین جاده ایی داشته باشند.

تا این لحظه استان فارس بیشترین تلفات در ایام نوروز(93 درصد) و استان بوشهر با کمترین تلفات (47 درصد) داشته است. اگر تمام موراد منجر به تصادف (خواب الودگی ، انحراف به چپ و...) را ثابت در نظر بگیرم(چرا که این موارد در تمام استان ها ممکن است رخ دهد)، متوجه خواهیم شد که استانهایی که دارای جاده های استاندارد ،اتوبان و بزرگ راه بیشتری است،کمترین تلفات و تصادفات را داشته است.

من از مسئولین استان فارس خواهشمندم آبروی استان فارس را حفظ نمایند،خیلی برای استان فارس ناپسند است که با قدمت بالا و پایتخت فرهنگ ایران، دارای جاده های دوطرفه و باریک باشد.

خداوکیلی لیاقت کازرون و استان فارس اگر از بوشهر و خوزستان بیشتر نباشد، کمتر هم نیست چرا که خوزستان و بوشهر تقریبا تمام جاده های اصلی آنها اتوبان است اما استان فارس فقط می توان گفت که شیراز به اصفهان فقط یک جاده مناسب است در صورتی که به طور مثال استان خوزستان، بهبهان به رامهرمز و رامهرمز به اهواز و اهواز به آبادان و اهواز به شوشتر و شوشتر به دزفول بزرگ راه است. اما افسوس که استان فارس این گونه است.

مسئولان محترمی که در مرکز استان هستید ،یا رسیدگی کنید یا استان فارس را تقسیم کنید تا شاید فرجی شود و رسیدگی ها بهتر شود.
جوکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
1
0
شهردار کازرون خیلی ضعیف عمل می کند خدا وکیلی ادم از وضعیت اسفالت بلوار خرمشهر که تمام مسافران از ان عبور می کنند خجالت می کشد اسفالت بین فلکه قدس و میدان فردوسی افتضاح است خوب شهرداری که ... کار ندارد چرا ول نمی کند برود چرا شورای شهر او را برکنار نمی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
0
1
متاسفانه شوراي شهر بدست يك سري اشخاص كم تجربه افتاده كه هنوز به...... نرسيدند.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
0
0
کازرون نه فقط اتوبان بلکه به چیزای زیادی نیاز داره که از سر لطف مسعولین بی ... و ... این شهرستان بی صاحب باید ارزوی همه نیازهاشو به گور ببره
تا اره در این دار است خرس مهمان کفتار است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷