پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴
امام جمعه کازرون:
ممکن است در نظارت اشتباهاتی صورت گیرد اما فرصت اعتراض وجود دارد و اگر به کسی اجحافی صورت گرفته باشد احقاق حق می‌شود و درهرصورت معیار قانون بوده و نه آن قانونی که هرکس به رای خود آن را تفسیر کند چراکه در کشور ما مفسر قانون اساسی شورای نگهبان است.

به گزارش کازرون نما، حجت‌الاسلام‌ محمد خرسند امشب در مراسم یادواره 13 شهید روستای سیف‌آباد این شهرستان با اشاره به استقبال پرشور مردم استان فارس از شهدای گمنام اظهار داشت: این استقبال پرشور بیانگر حیات معنوی شهدا و نشان‌دهنده‌ این است که گذشت زمان یاد آن‌ها را کهنه نمی‌کند و ارزش شهادت را پایین نمی‌آورد.

وی افزود: شهدا مانند گنج هستند که اگر هزاران سال زیر خاک باشد اما زمانی بیرون آورده می‌شود ارزشمند است و ملیت نیز مانند گذشت زمان در فرهنگ شهادت معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه ارادت مردم به رئیس جمهور مشروط به قانون‌مندی و تبعیت از ولایت است، در مورد وظایف هیئت‌های نظارت بر انتخابات خاطرنشان کرد: ممکن است در نظارت اشتباهاتی صورت گیرد اما فرصت اعتراض وجود دارد و اگر به کسی اجحافی صورت گرفته باشد احقاق حق می‌شود و درهرصورت معیار قانون بوده و نه آن قانونی که هرکس به رای خود آن را تفسیر کند چراکه در کشور ما مفسر قانون اساسی شورای نگهبان است.

خرسند اضافه کرد: زمان امام نیز بسیاری منیت داشتند اما دیدید به چه عاقبتی گرفتار شدند و برخی‌ها تا قائم‌مقام رهبری نیز پیش رفتند اما در دام شیطان افتادند و امروز نیز همگان باید مراقب باشند.

وی در ادامه گفت: کسی فکر نکند به‌ خاطر اینکه رئیس جمهور یا وزیر یا وکیل شده مصون از اشتباه است و باید به‌جای سخنان خنده‌آور و خارج از معیار قانون، حرف‌های سنجیده بزنند.

امام جمعه کازرون با تشکر از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای کشورمان اظهار داشت: این را نباید فراموش کنیم که مذاکره‌کنندگان با اتکا به قدرت دانشمندان هسته‌ای و سربازان گمنامی که در سوریه و عراق حضور دارند و منافع رژیم صهیونیستی و آمریکا را به خطر انداخته‌اند، به موفقیت رسیده‌اند و اگر ایثار حاج قاسم سلیمانی‌ها نبود برجام به فرجام نمی‌رسید و این را نباید فقط به اسم خودتان تمام کنید.

وی ادامه داد: یک روز پس از برداشته شدن تحریم‌ها آمریکا تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کرد و به همین دلیل خوش‌بینی به ادامه کار وجود ندارد.

خرسند تصریح کرد: ما باید بدانیم که امروز دشمنی داریم که شیخ نمر و شیخ زکزاکی را فقط به خاطر این‌که دوستدار امام و انقلاب اسلامی بودند با آن‌ها این‌گونه برخورد کرد و اگر دست او به مملکت ما برسد به صغیر و کبیر، اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نخواهد کرد، پس باید قدر نظام را بدانیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم.

نویسنده: سرویس سیاسی
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸