پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۴۶۰۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
شورایی 25 نفره از جریان های مختلف اصولگرایی در فارس گردهم آمده اند تا صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس را در حوزه های انتخابیه استان بررسی و با توجه به معیارها و شاخص های اصولگرایی، اعضای لیست اصولگرایان را مشخص کنند.

به گزارش کازرون نما به نقل از شیرازه، 55 روز دیگر 2 انتخابات مهم در کشور برگزار می شود و جریان های سیاسی که از حدود 2 سال پیش، خود را برای روز 7 اسفند آماده می کردند، این روزها در حال نهایی کردن لیست های خود هستند. آن چه از جلسات و لابی های پشت پرده جریان های سیاسی به گوش می رسد، برخلاف اصلاح طلبان که هنوز نمی دانند مستقل لیست بدهند یا مشترک با دولتی ها، جناح اصولگرا، در آستانه یک وحدت حداکثری قرار دارد.

از همین رو، این جریان سیاسی شورایی برای ائتلاف تشکیل داده و اعضای کمیته‌ های اجرایی و تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس را هم مشخص کردند. همچنین شورای ائتلاف اصولگرایان برای رسیدن به وحدت حداکثری، تاکنون چندین جلسه با حضور احزاب و گروه های این جریان سیاسی تشکیل داده اند.

البته چنین تشکیلاتی در استان فارس هم مثل سایر استان ها وجود دارد و آن ها نیز تلاش می کنند تا لیستی واحد برای انتخابات مجلس ارائه کنند. برای تحقق این موضوع شورایی 25 نفره از جریان های مختلف اصولگرایی در فارس گردهم آمده اند تا صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس را در حوزه های انتخابیه استان بررسی و با توجه به معیارها و شاخص های اصولگرایی، اعضای لیست اصولگرایان را مشخص کنند که این شورا، با تشکیل منظم جلسات، در حال نهایی کردن لیست نامزدهای مورد نظر خود می باشند.

در ميان اين افراد نام سه كازروني شامل حجت الاسلام محمد خرسند (امام جمعه كازرون)، علي اسدزاده (مدير مسئول هفته نامه شهر سبز) و احمد همتي (معاون فرهنگي شهرداري شيراز) به چشم مي‌خورد.

اسامی این شورای 25 نفره ای را که برای جریان اصولگرایی در استان فارس تصمیم می گیرند، به شرح زیر می باشد.

غلامحسین چوبینه- محمدعلی چوبینه- هدایت طاهری- ابراهیم شعرا- محمدرضا مشفقیان- حجت الاسلام خرسند- مجید فروردین- احمد همتی بوشهری- اکبر بانشی- مهدی شفیعی- علی اسدزاده- غلام مهدی حقدل- حسین روزیطلب- محمود نجابت- جابر مهدیار- اسماعیل رئیسی و همچنین، آقایان، فیروزی، قناعت پیشه، فاتح نژاد، سیادت، فرخ زاده، ترابی، شیرازی و شمس کسانی هستند که قرار است لیست جبهه متحد اصولگرایی را تهیه و به مردم ارائه کنند.


نویسنده: سرویس سیاسی
منبع: شیرازه
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
13
حاج آقاي خرسند! به قول معروف: «ما تورو كرديم پدر، تو ما بكردي در به در!»
توقع ما از شما به عنوان امام جمعه شهرستان اين است كه براي همه گروه ها و جناح ها پدري كنيد، نه اينكه براي يكي پدر باشيد و براي ديگري ....
اينكه امام جمعه خود را رقيب يك جناح بكند باعث مي شود كه نمازجمعه هم اختصاصي يك جناح بشود.
شاکر
|
Canada
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
2
2
این دوره در شهرهای بزرگ اصلاح طلبان رأی بسیار بالایی خواهند آورد. ولی در شهرستانها به دلیل مسائل قومی، تعداد زیادی اصولگرا کرسی های بهارستان را خواهند گرفت. حتی ممکن است در انتخابات خبرگان، بسیاری از چهره های استانی مثل ائمه جمعه ممکن است آخر شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
0
0
به نظر میرسه یکی دو نفر دیگه هم اصالتاً کازرونی باشند ولی مقیم شیرازن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
4
2
من می خواهم بدونم اصول اصولگرایان چیست ما که در دولت اصولگرایان(احمدی نژاد) اصولی ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
چشم بصيرت مي خواد كه تو نداشتي برادر جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
3
1
حتما شما بصیرت زیاد دارید که میزان بصیرت دیگران را بدون اطلاع تشخیص می دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
آن را كه عيان است چه حاجت به بيان است ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
2
امثال همين آقاي ... و ... باعث تشت آرا بين اصولگرايان و ارائه ليست هاي متفاوت و نهايتا شكست اصولگرايان در شيراز شدند والا امثال دكتر قادري براحتي راي مي اوردند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳