پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۵۴۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷
"جنگلانه" ریز چتر غیرت مردم کازرون:
صبحگاه جمعه 27 آذر ماه امسال، به همت انجمن میراث پریشان و گروه کوهنوردی آزادگان همایش جنگل کاری تحت عنوان "جنگلانه" در منطقه ی گاوکشک کازرون به اجرا درآمد

به گزارش کازرون نما، در این همایش که مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت، بیش از دو هزار بذر و 60 اصله نهال بلوط در منطقه ی حفاظت شده ی ارژن پریشان کاشته شد. در ابتدای برنامه و پس از یک خوش آمدگویی مختصر، مهندس باقرنژاد، کارشناس بازنشسته ی اداره ی جهاد کشاورزی، نحوه ی صحیح کشت بذر و نهال بلوط را به حضار آموزش داد، و سپس مردم با همکاری و راهنمایی  پرسنل منابع طبیعی و برگزار کنندگان، اقدام به کاشت نهال و بذر نمودند؛ که در طی اجرای این برنامه، عرصه ای به وسعت حدود 10 هکتار مورد کاشت قرار گرفت که البته این عرصه توسط  اداره ی منابع طبیعی حصار کشی و قرق شده است.


گفتنی است در این برنامه که با همکاری و حضور پررنگ اداره ی منابع طبیعی و دیگر سمن های محیط زیستی کازرون برگزار شد، تعداد چشمگیری از کودکان مهد و پیش دبستانی "بچه های ایران" نیز حضور داشتند که به صورت عملی آموزش های محیط زیستی یادگرفتند.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
غریبه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
1
آقای سیاح پور خسته نباشید
مریم
|
-
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
1
واقعا عالی.تشکر میکنم از دست اندر کاران و کلیه مردم عزیزی که شرکت داشتن در این برنامه شکوهمند.همیشه سبز و پرشکوه و پاینده بمانی شهر سبزم
يا زنگي زنگ يا رومي روم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
1
ضمن تشكر از مردم طبيعت دوست كازرون و كارمندان منابع طبيعي، اين سوال مطرح است چرا اداره منابع طبيعي طي دوره ده ساله رياست .... دم دماي انتخابات پر جنب و جوش ظاهر ميشه اما دو ماه بعد از انتخابات و تثبيت موقعيت نامبرده سكوت همه جا را فرا ميگيره آيا بازي با احساسات مردم با فرهنگ و دوستدار طبيعت كازرون صحيح و اخلاقي است؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
با سلام و خسته نباشید.لطفا برای جنگل های منطقه کوهمره نودان نیز اقدام فرمایند انشااله.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۱
0
0
دوست عزيز اين كارها بيشتر جنبه نمادين و فرهنگ سازي داره و صد البته تلنگري به متولي منابع طبيعي شهرستان جهت اقدامات موثر و نه فعاليت هاي صوري و لاك پشتي
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷